Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Vítej do klubu :)

 

Jak jsem psal výše, výměna silentbloků hodně drnčení odstranila, nicméně "nepřítelem číslo jedna" je kastlík před spolujezdcem. Teď mi jej ve Škodovce oblepili nějakým fleecem, ale řekl bych, že to spíše uškodilo, než pomohlo. Když jsme jezdili s technikem, tak jej měl otevřený a držel rukou. A bylo relativně ticho. Po vystoupení technika a zavření kastlíku byly hned pazvuky zpět. Stále přemýšlím, co a jak v tom kastlíku podlepit, aby to nevydávalo ty šílené zvuky. Řešil se zde už několikrát, ale příšel někdo na něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

beuticek : Já ti to říkal :-) Kdo tvrdí, že mu O3 nedrnčí, má buďto ještě opravdu málo najeto (tam tomu pak věřím) nebo je hluchý či to prostě nevnímá (šťastný to člověk :-) ).

S.Lopik : Taky s tím kastlikem marně bojuji, zkoušel jsem podlepit, nastříkat silikonový olej, něco asi chvilku zabralo, ale furt se to vrací. Někdy to dělá hodně hnusně, někdy méně, ale finální účinné řešení je stále v nedohlednu :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně ten kastlík taky řešili a myslím že k hovnu....stejně drnčí. Já už tak nějak rezignoval, bez rádia nejezdím vůbec, to bych se musel zbláznit. S rádiem je to celkem pohoda, akorát zezadu něco od zadní sedačky na nerovnostech cvaká. Dělá to už od začátku....asi opěrák a ten mechanismus sklápění. Shodou okolností mi to dělalo už na OII a až po třech návštěvách servisu to vyřešili. Nejdřív měnili tlačítko sklápění, nepomohlo. Potom celý mechanismus včetně táhla v opěráku. Nepomohlo. Tak vyndali z auta na saloonu celej opěrák a vyměnili mi ho. To nakonec pomohlo. Sice to nechápu, ale pomohlo. Prej by to v MB těžko vyreklamovali :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 11. 2016 at 19:20, Clint napsal:

Dneska jsem mluvil se známým servisákem z autorizáku a máme bejt ještě rádi za O3, protože prej S3 je na tom ještě mnohem hůř a lidi si za mega koupili žebřiňák :D

 

Auto mám doma ze servisu a řekl bych, že je to lepší. Podlepili Amundsena a na několika místech kastlík spolujezdce...tam prej to bylo opravdu hodně špatný. Výdechy byly venku, ale nic s nimi moc neudělali, pač prej když se podlepí, nejdou zpátky.....

Po měsíci ježdění s SIII mi to horší nepřijde - s nájezdem přes 35 tis. km vrže jen v oblasti levého B sloupku.

OIII RS jsem včera přivezl ze servisu, kde řešili krom jiného i klepání z pravé spodní strany auta. Jako první opravili povrzávající střešní okno (což jsem původně ani neplánoval a nechtěl) a jako zdroj klepání objevili palivové potrubí od nádrže k motoru, kde o sebe klepou dvě trubky. Aktuálně už je dávají do jakéhosi návleku, který to řeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě drnčí všechny výdechy :D  Moc s tím neuděláš, prej je to nasazený na to plastový potrubí. Už mi to sundavali, ale vypodložit to páskou nejde, pač se to tam prej pak nevejde. takže to tam zase nandali. Trochu se to ale i tak zlepšilo a ozývá se už jen jeden. Je to konstrukční problém. Dělá to ale jen v zimě. Prej se to prostě podebere a vydloubne. Jiný postup není.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...