Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Ale dle zkušeností v tématu http://forum.skodahome.cz/topic/126084-nep%C5%99irozen%C3%A9-zvuky-drn%C4%8Den%C3%AD-vrz%C3%A1n%C3%AD-klep%C3%A1n%C3%AD/page-10 účinné. by mohli vyprávět.

Další příspěvky na toto téma prosím právě v tématu o Nepřirozených zvucích. 

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

 

tak minulý týden jsem navštívil servis a při té příležitosti reklamoval drnčení/rezonování/pazvuk plastů, které se projevuje jen v úzkém rozsahu otáček (1800-2100 - motor 1.6 77kw) Po dvou dnech mi volal technik s tím, že zvuk nemá původ v interiéru a že je to od motoru. No každopádně tento týden to budou řešit a doufám, že to vyřeší. Pak napíšu výsledek.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsem mluvil s technikem, svolávací akce se na to nevztahuje. Jinak jsou z toho docela v pasti, protože neví co to může být. Podle popisu příznaků to odpovídá uvolněné trubce klimatizace (dle popisu závady v nějakých interních dokumentech ŠA), ale po kontrole u mého vozu je vše OK, takže jsou na začátku svého snažení...Každopádně prosím majitele O3 s jiným motorem než 1.6 77kw, aby napsali, zda jim něco v interiéru rezonuje či nikoliv, aby se potvrdila/vyvrátila spojitost s konkrétní motorizací. děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samll_01 > Jo rezonuje:

 

Standartně kaslík  , potom občas něco v palubce (nedá se identifikovat)  , dále se něco ozývá v B-sloupku u řidiče občas i u spolujezdce . Dále občas něco zachrastí ve vývodu topení-chlazení.  . Pak mi skřípalo vzadu brzdový světlo co je na zadním okně, Někdy mám taky pocit že slyším ty dekorační lišty na dveřích jako kdyby vydávaly zvuky.

A nejlepší je  když najedu na kostky nebo nerovnosti.a spustí se všechno naráz !  to je teprve koncert :kol-31:

Ale upřímně není to vždy a dost to ovlivňuje počasí (teplo-chlad) jsou to prostě plasty.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je to asi takhle. Když jedu po rovný pěkný cestě bez nerovností je v autě absolutní ticho. Problém je když najedu na kostky nebo větší nerovnosti a je to třeba po ránu když jsou ztuhlý plasty . Tak to prostě zvuky vydává na více místech, Jak se zahřeje vnitřek plasty povolí většinou už vím jen o kaslíku. Ten se nezapře nikdy.

Jo a taky to začlo tak kolem 10 tis najetých  kilometrů. Do tý doby bylo ticho

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samll_01 > Jo rezonuje:

 

Standartně kaslík  , potom občas něco v palubce (nedá se identifikovat)  , dále se něco ozývá v B-sloupku u řidiče občas i u spolujezdce . Dále občas něco zachrastí ve vývodu topení-chlazení.  . Pak mi skřípalo vzadu brzdový světlo co je na zadním okně, Někdy mám taky pocit že slyším ty dekorační lišty na dveřích jako kdyby vydávaly zvuky.

A nejlepší je  když najedu na kostky nebo nerovnosti.a spustí se všechno naráz !  to je teprve koncert :kol-31:

Ale upřímně není to vždy a dost to ovlivňuje počasí (teplo-chlad) jsou to prostě plasty.

Ještě dotaz a ozývá se ti to drnčení v celém spektru otáček? V mém případě je to pouze rozpětí cca 300 otáček (zhruba od 1800 do 2100) nad ani pod těmito otáčkami nevydá žádný plast ani prd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne u mě je to čistě drnčení jak se klepou plasty když jedu po nerovnostech. To co popisuješ ty jsem měl u předchozího auta. taky to dělalo v určitym spektru otáček . Byla to taky nafta . Nakonec to byl nějakej plíšek v horní části kufru skoro pod předním oknem uvnitř motorový části. Jen ho ohnuli od kastle aby se nedotýkal a byl klid.. Jestli ti to dělá i když stojíš na volnoběh zkusil bych otevřít předek a přidávat plyn a poslouchat ale chápu že to asi bude blbě slyšet takhle

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dotaz a ozývá se ti to drnčení v celém spektru otáček? V mém případě je to pouze rozpětí cca 300 otáček (zhruba od 1800 do 2100) nad ani pod těmito otáčkami nevydá žádný plast ani prd....

 

Mě takhle kdysi opravovali v OI, drčení od těch plechů co jsou kolem výfuku (kvůli teplotě).. rezonovalo to vpředu od motoru, jakoby od noh a přesně mezi 1800 a 2100 ot... ale nevím zda ti tato informace k něčemu bude, může to být bohužel cokoliv.... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spraveno, dle technika to bylo potrubí s naftou co vede pod autem, které v určitém spektru otáček rezonovalo, ale dílenská/servisní/svolávací (přesně nevím co je správně) se na to nevztahovala - to bylo údajně první co kontrolovali. Nakonec to prý dopadlo tak, že nastartovali auto, zvedli ho i s mechanikem na zvedáku, ten pak přidával plyn do drnčícího spektra otáček (1800-2100) a další postupně chytal a stláčel jednotlivé komponenty pod autem až prý došli na to potrubí, které podlepili nějakou páskou. Každopádně mám klid a doufám, že klid vydrží...bohužel na toto jsem prostě ale háklivý, u žádnýho auta co jsem kdy měl, jsem nestrpěl nějaké pazvuky a o to horší bylo, že Octávia drnčela a předchozí auta Favorit, Fóbia I, Fóbia II nikoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pridam taky trosku do mlejna s OIII sedanem 1.2tsi MR 5/13 22tis km a to konkretne cim dal vetsi nas**ní na jizdu po silnici, ktera neni jako zavodni draha. Mluvim o vrzani nejspis obvodovych gum na dverich jak jde kastle do strihu a naklapi se. Kdyz to srovnam s kolegovo dvojkovou Octavii 1.8 sedan facelift asi 3 roky stara a najeto cca 100tis, tak on ma zvukovy projev pri jizde skoro nulovy (rekl bych proste ticho). Chystam se koupit podle rad na jinych vlaknech neco na zmekceni gum,ale moc tomu neverim. Kazdopadne OIII vypada pouze zvenku pekne,ale uvnitr zpracovanim absolutne krok zpatky at si rika kdo chce co chce. A to jsem presel z jednickovy combi 4x4 a doufal,ze to bude prechod kulervouci...skoda,nebyl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridam taky trosku do mlejna s OIII sedanem 1.2tsi MR 5/13 22tis km a to konkretne cim dal vetsi nas**ní na jizdu po silnici, ktera neni jako zavodni draha. Mluvim o vrzani nejspis obvodovych gum na dverich jak jde kastle do strihu a naklapi se. Kdyz to srovnam s kolegovo dvojkovou Octavii 1.8 sedan facelift asi 3 roky stara a najeto cca 100tis, tak on ma zvukovy projev pri jizde skoro nulovy (rekl bych proste ticho). Chystam se koupit podle rad na jinych vlaknech neco na zmekceni gum,ale moc tomu neverim. Kazdopadne OIII vypada pouze zvenku pekne,ale uvnitr zpracovanim absolutne krok zpatky at si rika kdo chce co chce. A to jsem presel z jednickovy combi 4x4 a doufal,ze to bude prechod kulervouci...skoda,nebyl.

 

Sonax dělá takovou pastu na ty dveřní gumy, to docela pomáhá. Jinak to vrže u sedanu tim, jak se kroutí karoserie díky velkým zadním dveřím. Letošní auta už mají prý jinou gumu na kufrových dveřích, která by měla trochu to kroucení mírnit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši, podle otáček motoru se mi ozívá takové nepatrné houkání od větráku klímy? Má to někdo taky? Je pravda že přes hudbu to fakt neslyším, ale až půjdu na olej v 15tis tak to asi nechám zkontrolovat..

Jj tohle přesně mám taky. Je to skoro jak servo, ale dělá to klima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nixberg: Vyřešil jsi to nějak? Mě se taky ozívá drnčení od toho středového reproduktoru v palubní desce.... ale je to i při přejíždění nerovností apod. takže to se soundgenerátorem nesouvisí.... je tam asi něco uvolněného, ten zvuk je nepřijemně vysoký, takže se dobře nese interiérem a je slyšet i při vyšší rychlosti nebo při puštěné muzice....

 

Už jsem volal do servisu, zavezu jim to tam na reklamaci....myslel jsem, že počkám do první garanční prohlídky, ale otravuje mě to... :kol-14:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně spíš štve různé povrzávání těsnících gum, hvízdání od okna řidiče a občasné drnčení střešního okna.

 

Ale proč sem píšu - než budete reklamovat jakékoliv drnčení plastů, buďte si naprosto jistí, že je to v autě. Kdykoliv jsem si v předchozím GTI myslel, že mi něco drnčí v autě, bylo to něco jiného - žhavým kandidátem je vždycky spodní část víčka od litr a půl velké lahve (ta objímka pod vlastním víčkem, která tam zůstane po prvním otevření. Nebo nějaké blbosti ve schránce. Tj. pro jistotu doporučuju všechno z auta vyndat, než budete reklamovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elxel: Ano ten pojistný kroužek od víčka PET lavhe je tutovka (to je přesně ten vysoký drnčivý zvuk), někteří výrobci balené vody už na to přišli a kvůli nám řidičům změnili typ uzávěru (asi ten důvod bude ale jiný)...  

 

Jinak já jsem typ člověka co slyší i trávu růst a ruší ho to, takže se mnou je to těžké  :angry:, už jsem za ta léta tak vycvičený, že mám vše v autě zabaleno v hadře nebo na gumové podložce apod., abych to neslyšel. Naštěstí např. kapsy ve dveřích jsou už v OIII vyřešené perfektně.... tím pádem můj případ je na reklamaci, je to někde uvnitř v palubní desce... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně bohužel drnčí palubní deska kolem 1500 otáček. To je slyšet ze všech výdechů ventilace drnčení, že se mi chce brečet. A potom když jedu po nerovném povrchu (při jízdě na kostkách je to nejznatelnější) tak drnčí pravá strana palubky a nejspíš i dveře spolujezdce. A věci z kaslíku jsem už vyndaval. :) Tak až bude příležitost a nebo první prohlídka, tak to zkusím reklamovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nixberg: Vyřešil jsi to nějak? Mě se taky ozívá drnčení od toho středového reproduktoru v palubní desce.... ale je to i při přejíždění nerovností apod. takže to se soundgenerátorem nesouvisí.... je tam asi něco uvolněného, ten zvuk je nepřijemně vysoký, takže se dobře nese interiérem a je slyšet i při vyšší rychlosti nebo při puštěné muzice....

 

Už jsem volal do servisu, zavezu jim to tam na reklamaci....myslel jsem, že počkám do první garanční prohlídky, ale otravuje mě to... :kol-14:  

 

tak jsem zjistil, že to není od středového reproduktoru v palubce, ale od "nepřilepené" části palubní desky před výdechem ventilace na přední sklo (před kapličkou na budíky). Když na tu část zmáčknu, tak zaklapne zpět do správné polohy, ale hned se zase vrátí zpět. Tím že je to uvolněné, tak to drnčí. Upřímně si ale neumím představit jak to budou v servise lepit, aniž by rozebírali přístrojovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...