Jump to content
Lucasse

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat jestli tady někdo řešil případně jak vyřešil vrzání té stříbrné ozdobné plastové lišty na vnitřním tapecírungu dveří jak končí kličkou na otevření dveří? Dělá mi to jen ta u řidiče. Nevíte případně jak ji sundat tak abych jí nepoškodil? děkuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové,

mám O3 RS liftback před Fl ... Hrozně mě irituje zvuk vycházející jakoby někde kolem zadních levých dveří a je to při každém přejetí sebemenší dírky ... 

Setkal se s tím už někdo ? 

Předem děkuji za rady 😀

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono je lepší ty pazvuky neřešit. Až se jich nastřádá víc, udělá to takový zajímavý orchestr ze všech stran, člověku to přestane vadit, zvykne si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale že si byl do toho v začátcích hodně zapálený :-)). Prostě O3 je směska tvrdých a měkkých plastů, takže se není moc čemu divit. Spousty věcí už raději ignoruji.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo máš pravdu, ale nakonec je člověk rád, že to jezdí a časem člověk otupí a přestane to řešit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den , poradí mi někdo jak vymontovat tento panel , při nerovnostech někde v oblasti řadicí páky něco rezonuje,chci jej vytáhnout a zkusit vypodložit.

image.thumb.jpeg.24bdc9ff179c5873e4a1b9dce563c856.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavilo sa mi plastove klepanie z podpalubovky alebo podvozku? Robi to len pri rozbehu a ked je spojka v zabere - pri vibraciach. Niekedy aj na volnobehu. Riesil uz niekto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 19. 11. 2019 na 18:23, PatrikU napsal:

Jak jsem psal pár stránek zpátky, kupte si vytlumovací materiál s tou hliníkovou folií a podlepte to. Ten plast se kroutí a dotýká se jeden druhého, pomáhá to. Kolega to měl také a podlepoval jsem mu to a má ticho... Dále postranní plast je přes druhý plast a také vrže. Pomůže to samé. Ale to už musí dolů tunel. U toho plastu kolem řadičky ne. Ten jde ven celkem snadno... 

 

Tohle mě nikdy nezavrzalo. Najeto 65tis. Teď se mi po startu ozývá přihrádka spolujezdce, po cca 2km to přestane vrzat/cvakat. Zatím jsem přišel na vše... je to blázinec. Ale dá se to... 

mohl by jsi poslat návod jak rozdělat ten plast kolem řadičky , za boha se tam nemohu dostat .?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vycvakne se manžeta kolem řadící páky, a poté lehce zabrat za stříbrný plast a je to venku. Dá se tam dostat rukama. Vycvakl jsem před tím radši i ovladání před řadící pákou...

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 28. 3. 2014 na 20:40, Jiříček napsal:

U mého benzinového RSka přesně to samé - při otáčkách 2100 až 2300 rezonance někde od spolujezdce - nemůžu přijít odkud to jde. Jel jsem se známým, který seděl na zadní sedačce a poslouchal, a stejně jsme na nic nepřišli. :kol-60: :kol-60: :kol-60:

Máš již s tím nějakou zkušenost?

Čaute pánové, mám úplně stejný problém a to je auto vyrobené 2016, RS230 s DSG. V otáčkách kolem 2000 něco v místě kolem spolujezdce zarezonuje a po překročení 2000 ot. to zase přestane..... .Dělal jsem už spoustu odposlouchávacích akcí i se spolujezdcem, zkoušel jsem to i na volnoběh na mistě. Drželi jsme otáčky na 2000 a jak to rezonovalo, tak jsem hledal. Ale je to obrovský problém to najít. Po nějaké době se mi to už zdálo že je to odevšad, prostě jsem to nenašel. Zajímavé je to, že v zimě v mrazech to nedělá ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

caute, mam octavia 3 facelift a chcel by som sa spytat ci ste uz niekto riesil drnčanie plastu v com su ulozene obladace okien. pri kazdej mensej nerovnosti alebo pri muzike kde su silnejsie basy je to nevydrzatelne. auto mam v zaruke, mam to ist riesit tam? diki

27E2064E-50DB-49F1-AF12-AB823112A9F0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Christian Dančík ovladače vyndej a kolem oblep takovou tou chlupatou páskou co se omotávají kabely a pak si zkontroluj samotná tlačítka, která jsou zacvaknuta v tom rámečku, ta také ráda chrastí :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, Devil... napsal:

@Christian Dančík ovladače vyndej a kolem oblep takovou tou chlupatou páskou co se omotávají kabely a pak si zkontroluj samotná tlačítka, která jsou zacvaknuta v tom rámečku, ta také ráda chrastí :-)

mas nejaky navod ako to demontovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Christian Dančík návod najdeš zde naforu v dílenské příručce jinak stačí podebrat na jedné straně a vycvakat směrem nahoru, ale pozor ať si ten plastík "neokoušeš", je dobré si sundat to boční madlo protože pak si můžeš pomoct šroubovákem, na youtube bude určitě video

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den, na začátku února jsem dostal novou firemní O3 FL 1.6 TDI 85 kW, najeto čerstvě okolo 9000 km. Předtím jsem měl také O3 FL (stejný motor), se kterou jsem byl velmi spokojen, byla opravdu tichoučká i přes to, že jsem ji odevzdával při nájezdu ~ 200 tis. Km a to jsem na pazvuky velmi háklivý. Ze začátku bylo vše OK, po předání mělo auto najeto 7 km a do 1500 km jsem ho opravdu šetřil, abych se vyvaroval event. spotřebě oleje. Od cca těch 1500 km se ovšem začaly objevovat různé zvuky.

 

Mám tyto dva problémy:

 

a) Při studeném motoru to brutálně rezonuje v kabině, okolo 1800 - 2000 ot./min. Děje se tak pouze v záběru, když protočím motor na neutrál, tak nic. Nejlépe jde tento zvuk nasimulovat na 2. rychlostní stupeň, když se silněji sešlápne plynový pedál okolo 1700 ot./min. Jakmile se auto zahřeje na provozní teplotu, vše přestane. Má to určitě souvislost s vibracemi motoru. Prošel jsem všech 36 stran v tomto tématu a zjistil jsem, že to může dělat buď:

  1. Nesprávně usazená přídržná spona na vložce topení (Škoda by o tomto problému měla vědět od roku 2016 a proškolovala personál na montážní lince)
  2. Drnčící palivové potrubí pod autem
  3. Drnčící Amundsen

Vozidlo je firemní, ale stále v záruce. Proto přemýšlím, že s tím zajedu do autorizáku, ať zkusí tyhle tři věci. V mezičase se pokusím vytlumit kapotu, jak tady psal jeden ze členů, co vlastní modrého Scouta před FL (posílal i fotky).

 

b) Profukování kolem dveří. Dělá to podle mě i u spolujezdce a možná i vzadu, ale pochopitelně to nejvíc slyším u řidičových dveří. Děje se to při zapnuté ventilaci. Když úplně vypnu ventilaci pomocí tlačítka "OFF", vše přestane. Zároveň tak přestane, když v meníčku klimatizace spustím režim "AirCare". Po zapnutí ventilace na "Auto" začne profukovat mezi rámem dveří a B sloupkem. Když tam přiložím prst, cítím, jak jde vzduch z auta ven. Netuším, co to může dělat, nikde na internetu jsem se ničemu nedočetl. Někdy je to svištivý zvuk, někdy pisklavý. Je to šíleně otravné, začalo to teprve nedávno a jezdím teď raději bez ventilace, protože se to nedá vydržet. Zkoušel jsem rukou dveře přitáhnout blíže k sobě, nepomohlo.

 

Pokusím se to dnes nahrát na telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoreticky k tomu b) 

Mozna mas ucpany odtah vzduchu z interieru vozidla v kufru. Mrkni v kufru napravo za podbehem, jestli tam nemas neco, co brani pruchodu vzduchu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

V návaznosti na můj předchozí příspěvek, zasílám videa, jak se závady projevují.

 

a) Rezonující interiér. Na videu nejde moc slyšet, ale pro představu, kdy to dělá, snad stačí.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJJSPpD6YbI

 

b) Profoukávání kolem dveří. Zkusil jsem nejdříve s klimoškou na "AUTO", ale na videu to nešlo bohužel slyšet. Nastavil jsem tedy ventilátor na maximální úroveň, aby to bylo pořádně slyšet. Na videu je jasně patrné, že při otevření zadního okna (cca o 2 cm) došlo okamžitě k poklesu tlaku a profukování přestalo. Je jasné, že se v autě tvoří přetlak a fouká kolem dveří.

https://www.youtube.com/watch?v=e2idcp6O14E

 

@Martin Bednář Pro mě velmi zajímavé zjištění a to hlavně proto, že přesně v tom místě neustále vozím servisní přístroj. Je celkem velký a mám ho obepnutý síťkou, aby nelétal po kufru. Hlavně, a to je nejdůležitější, zakrývá celý prostor za podběhem (kde je takový to místo na svinčík), takže pokud je výdech někde v těch místech, je to celkem jasné, že to nestíhá odvádět. Moc Ti děkuji za tip! Zítra zkusím dát přístroj jinam a uvidím, zda pomůže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...