Přejít na obsah

nechce jet za mokra ...


leo_pipes

Doporučené příspěvky

caute, mam 1.3 MPI , r.v.97, 50kw

jak ted prsi, nebo kdyz je vlhko a auto stoji pres noc, tak rano nastartuju jen na dva valce, kdyz to drzim v otackach, tak to sice skube ale asi to jede na vic nez dva, pak to je pomalu lepsi, cuka to na volnobeh a pri rozjezdu se to jakoby dusi,,, kdyz po peti-deseti minutach se auto zahreje , tak to jede naprosto normalne i volnobeh naprosto klidny.... vubec nevim kde hledat, kam se muze dostavat vlhkost ? nebo jestli tu takove tema je tak by mi pomohl treba i jen link na nej .... dííík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to me taky napadlo, znamej ma na zahrade vrak deldy, je to taky 1.3MPI , ale je to uz ta s novym ksichtem... nejak mysim rok 2000 nebo co, ta lista bude asi jina co ?

jeste mi obcas natece do pojistek, ale zrovna kdyz tohle zacalo delat, tak pojistky byly suchy a navic by to nevyschlo zaroven se zahratim motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já to udělal i s novou těsnící gumou, ta stará bývá už ztvrdlá a silikonem nešetřit, dát ho mezi gumu a kastli a také mezi gumu a sklo, přebytečný, vytlačený tmel otřít ... jinak to je pech, objet to silikonem a druhý den tam mít potopu :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to predni okno, je tutove uz nekdy meneny, takze predpokladam ze tam tece kolem okna... na ty kanalky v predu sem se teda nedival, ale cetl sem tu ze kdyz je nachcany pod nohama u ridice a spolujezdce, ze je to pod oknem ta guma ... ale vytahovat ven okno fakt nemam v planu, naprosto netusim jak se to dela :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše :)

Podebereš zevnitř gumu u horní hrany a zatlačíš nohama (pozice jak u gynekologa :D ). Postupně tlačíš a prstama uvolňuješ gumu.

Zpátky pomocí provázku a mýdla nandáš zpátky.

Ale je fakt, že jsem se u toho, když jsem vyndával sklo, pěkně zpotil. Praskne to jen jednou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem ten samy problem resil na minulem aute a vzdy nez jsem dojel do servisu tak to slapalo jak melo. Tak jsem se jim sveril s timto problemem a oni ze si tam auto nechaji a rano nastartuji a projedou a pak mi rikali ze se stim autem ani nedalo poradne rozjet. A zavada byla ze to pry museli neco vycistit jelikoz to bylo za karbonizovane, ale co to bylo si uz nejak nepamatuji nevim jestli vstriky nebo neco jineho a faktury uz bohuzel nemam abych se koukl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zakarbonovaná může bejt klapka, ale ta by se tak projevovala furt - nezmizelo by to s ohřátím. Tohle je jasně příznak vlhkosti, která dělá kraťas a po ohřátí motoru se odpaří. To znamená, že to nebude v pojistkovce, tam odpaření vody netrvá 10km jízdy, tohle bude někde v elektrice přímo v motoru - nejspíš porušený nějaký těsnění na zapalovací liště, případně prasklej samotnej ten plast - a jak to navlhne, dochází ke svodům vn, tudíž k vynechávání zápalů. 

 

Zkusil bych jinou lištu, půjčenou od někoho, kdo auto pár dní nepotřebuje - namontovat a auto popřípadě polít větším množstvím vody, klidně i postříkat hadicí, aby se vlhkost dostala až do motorovýho prostoru. Když to cukání s jinou lištou dělat nebude, máš na 95% nalezenýho viníka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...