mpatrikm Vloženo 8. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2019 V 12. 6. 2019 na 12:17, Shotysk napsal: Nič som nenalomil. EGR ventil som menil ,lebo pôvodný odišiel papa.prestal cvakať a aj váh ho hlásil ako kaput. Tento problem mám s autom už 10r .EGR začal blbnút len teraz, takže z EGR ventilom to nič nemá. Btw aký prístup? Ako zalepovať veci ktoré zaslepené nemaju byť nieje riešenie. Musí to fungovať aj bez zaslepenie. Keby je niekde v trubkach sania diera ,tak to robí aj na studenom nezahriatom motore. Nemyslíš? No vidis ze som mal pravdu.keby si tam dal zaslepku a povozil sa nic by sa nestalo a v momente vies kde je chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 8. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2019 (editace) před 4 minutami, mpatrikm napsal: No vidis ze som mal pravdu.keby si tam dal zaslepku a povozil sa nic by sa nestalo a v momente vies kde je chyba. Chyba nebola nikde v saní ,ani nikde inde. Chyba je v motore o ktorom vie aj škodovka . Bohužiaľ tento motor vyrobili s chybou ktorá sa nedá odstrániť.je to popísané aj v dielenskej príručke.emisie sa u tohto kódu motora AVU majú merať zo zapnutými spotrebičmi .tak udržíme otáčky na Emistnej kontrole. Editováno: 8. Listopad 2019, autor: Shotysk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 11. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2019 Narazal som na to ze v inej teme si potvrdil ze novy EGR bol vadny a musel si kupit lepsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 11. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2019 (editace) před 3 minutami, mpatrikm napsal: Narazal som na to ze v inej teme si potvrdil ze novy EGR bol vadny a musel si kupit lepsi. Áno, ale EGR s tým nič nemal spoločné. Či bol chybný alebo nie . otáčky neudržíš ,než s tým čo som spomínal vyššie. Editováno: 11. Listopad 2019, autor: Shotysk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PG009 Vloženo 22. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2019 Mám stejný motor a úplně stejný problém. Pokus o vyřešení mě stál úžasné množství času (a peněz). Vzdávám to. Ukončuji to na zjištění, že v motoru není něco v pořádku. Na svíčkách jde vidět, že jeden válec běží nějak jinak, přičemž VN elektrika + komprese + vstřikovače jsou v pořádku. Třeba to info někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 22. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2019 Tiež som tomu venoval roky a nič nepomohlo. tiež som to vzdal . Ale niečo nového som sa predsa dozvedel , tak sa podelím. Tento motor má dva snímače teploty vody .jeden je pri termostate ,poznáte zelenej farby , ale je ešte jeden a ten sa nachádza na chladiči. A že vraj ten senzor je chybný od výroby a tým pádom je nesúlad v riadiacej jednotke medzi snímačmi teploty pri zohratom motore a preto neudržíme otáčky na zohriatom motore. Či je to pravda neviem ,ešte som to neskúmal. Ak to tak je stačilo by len vymeniť to druhé čidlo na chladiči a malo by byť po probléme. Ak to niekto skúsi budem rád keď sa podelí o výsledok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PG009 Vloženo 15. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2019 Tak se mi EK nakonec podařila. Dal jsem nové těsnicí kroužky mezi sání a blok motoru, čímž se vyřešil problém s různě opálenými svíčkami. Současně se zlepšila stabilita zvýšených volnoběžných otáček na 2500. Vyměnil jsem i to spodní čidlo teploty chladicí kapaliny dole u chladiče. Nemám pocit, že by to zlepšilo chování motoru v oblasti volnoběžných 2500ot/min. Pozoroval jsem však, že po nastartování se výrazně rychleji, prakticky okamžitě, stabilizují základní volnoběžné otáčky. Takže asi to nějaký vliv na něco mít bude :) Přesto, že jsem přes EK prošel, tak považuji problém vyřešený tak napůl, neboť jsem ji musel dělat s mlhovkami a dálkovými světly. Problém na pozadí nadále zůstává, jen se díky zatížení motoru světly posunul z 2500 na cca 1700ot./min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PG009 Vloženo 6. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2022 Vyřešila to výměna čidla kliky. Při nějakých předchozích pokusech jsem toto čidlo bez úspěchu měnil za jiné funkční zánovní. Při pokusu o vyřešení nějakého jiného problému jsem čidlo kliky vyměnil za zcela nové originální, a problém zmizel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.