Přejít na obsah

Točím 2300 otáček přídám plyn a auto cuká jako když se dusí


czechmichael

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové už jsi nevím rady:(.Snad tedy poradíte? Když točí auto 2300 a sešlápnu plynový pedál při zahřátém motoru tak auto jako když se dusí a cuká.A dělá to i když jedu 120Km/h na pátý převodový stupeň tak auto taky točí 2300 otáček a pořád jako by v něm škube né tedy tak znatelně jako při přidání plynu ale malinko ano :( Opravdu jsem bezradný.

Nalil jsem čistič palivové soustavy TEC-2000. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by musel mít hodně zajebaný sání od toho EGRu, aby to nejelo. Rovnou bych ho i zaslepil...

Já jsem skoro přesvědčen, že EGR to není....

Chyba bude někde v palivovém nebo výfukovém systému (např.vstřiky, naft.čerpadlo, lambda,apod.)

Tohle by měla ukázat diagnostika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je v pohodě, vyčištěnim egru určitě nic nezkazíš, hlavně jestli si to ještě nedělal, někam jsem tady i dával foto jak to vypadá před a po, jen nechápu pořadí, prvně bych to píchnul na diag, kde ti to řekne jakou cestou se máš vydat, než to zkoušet na slepo, vyčištění egru můžeš udělat i když to bude něčim jinym, za prvé je to zadarmo, když si to uděláš sám a za druhé tim autu jedině pomůžeš, ale ta diag je základ, třeba mě to psalo zpětné vedení výfukových plynů a hned jsem věděl, že je to egrem, takhle to myslim, že nerozumim pořadí ve kterym postupuješ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové. EGR vyčištěn. Cuká stále. Auto napíchnutu na diagnostiku-diagnostika mlčí. Ale co to nejspíš odneslo a dělá to cukání při těch otáčkách je TURBO.Protože prý při těchto otáčkách se přenastavují lopatky v tuurbu a tady boužel to nedávají nebo to nějak prokluzuje. Takže týden bez auta.

Za týden budu moudřejší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem jednou psal, vzhledem k tomu, že jste nikde mechanickou závadu nenašli, tak to bude nejspíš v nastavení motoru a právě nějaká úprava, neříkám nutně chipovat, možná bude stačit přehrát origo soft, buch ví co stim dělal předchozí majitel, ale když už bych tam byl, tak si to nechej trochu poladit, hlavně tě to dle mého názoru zbaví toho problému u těch 2300-2400 otáček, ale to už motorpoweru určitě přijdou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...