Přejít na obsah

CANTON sound systém


Doporučené příspěvky

On ten Canton nehraje špatně, ale za příplatek 12 500,- Kč bych přeci jen čekal nějakou přidanou hodnotu. Když to porovnávám s mojí služební OII bez sound systému jen s 8 repro a Bolerem, tak tedy zcela určitě Canton není lepší. Očekával bych, že subwoofer + 570W zesilovač pod sedadlem přidá trochu více basů, ale přijde mi to, jak kdyby tam vůbec nebyl. Na takový ten běžný poslech, pokud není někdo hudbofil, tak je to OK, ale rozhodně to není žádný zázrak a osobně bych se styděl tohle nazývat jako nějaký extra "sound systém". DAB a flac soubory hrajou celkem fajn, ale jak už jsem napsal, chybí mi tam prostě za ty prachy něco navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 4. 2017 na 13:18, luban napsal:

On ten Canton nehraje špatně, ale za příplatek 12 500,- Kč bych přeci jen čekal nějakou přidanou hodnotu. Když to porovnávám s mojí služební OII bez sound systému jen s 8 repro a Bolerem, tak tedy zcela určitě Canton není lepší. Očekával bych, že subwoofer + 570W zesilovač pod sedadlem přidá trochu více basů, ale přijde mi to, jak kdyby tam vůbec nebyl. Na takový ten běžný poslech, pokud není někdo hudbofil, tak je to OK, ale rozhodně to není žádný zázrak a osobně bych se styděl tohle nazývat jako nějaký extra "sound systém". DAB a flac soubory hrajou celkem fajn, ale jak už jsem napsal, chybí mi tam prostě za ty prachy něco navíc.

 

Já jsem došel k závěru, že ten Canton trpí nemocí spousty komerčních hudebních souprav se subwooferem - řeknou si, že mají basák a odrbou středy a podle toho to pak vypadá. Dynaudio v šestkovém golfu bez subwooferu hrálo nesrovnatelně líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No těbůh, prošel jsem si toto téma, protože mám novou O3FL (L&K) právě s Cantonem (a Columbem) objednanou...
Nyní mám také LKčko, ale v O2FL a se SoundSystemem, který naopak hraje výborně, a který ve spolupráci s "tichými" SunSafe skly a tichým TSičkem odvádí velmi dobrou práci. Mám z toto velmi špatný pocit, že mě nové auto bude hrát špatně a hůře, než to o generaci novější :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si tak jistý, neboť z mnoha zdrojů, vč. prodejce samotného mám potvrzené, že Soundsystem z O2FL (který nyní mám), kvalitou výrazně převyšuje Canton z první verze O3. Proto jsem ji také nikdy mj. nechtěl. Takže jsem nyní ještě doufal, že to FL verze nějak zásadně změnila, ale žádné relevantní odezvy k tomu moc nejsou, s výjimkou tebe...  Něco jsem zaslechl o aktivním umlčování hluku, ale nikdo o tom nic pořádně neví :wacko: Jestli to tam vůbec je....


Když ještě přičtu chybějící úžasná SunSafe skla, tak mě to dost mrzí. Mimoch. nedávno jsem se s O3 se stejnou motorizací i převodovkou (1.8TSi DSG) svezl, a byl jsem překvapen, o jak hlučnější (TDIčka jsou samozřejmě zcela jinde) to je, než moje stará O2FL se stejným motorem, ale s SS skly. To kvalitě muziky na palubě moc nepřidá :unsure:.
No budu tiše doufat...


Ještě jedna věc, přehrávač v Columbusu společně s Canton soundsystemem má již nativní podporu FLAC ? Myslím ten "jukebox "? Nebo to, co o FLAC zde výše někteří psali, měli na mysli přehrávání FLAC někde z nějakého mobilu ? Pokud totiž BT v Columbusu pro připojení smartphone podporuje jen běžný A2DP profil (bez podpory např. aptX), tak nemůže být o žádném kvalitním přehrávání FLAC někde z mobilu ani řeč...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, to vidím jako neuvěřitelný lapsus fabriky, a stále jsem tiše doufal, že s příchodem FL verze se k nim opět vrátí. No, soudruzi z VW to evidentně považují za až přílišný luxus pro takové auto, to mě bude opravdu hodně, hodně chybět :unsure: Jinak SS v O2FL se opravdu moc dobře poslouchá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SS v OIII nebo KODIAQU je ostuda, nevim jak se pod to nemecky Canton mohl podepsat, a stejne jsou repro vyrabene v cine. Ve vsech dverich 13cm repro a ma to dohanet radoby woofer v kufru. Kompletni vytlumeni tomu trochu pomuze ale kvalit SS z O2 to nedosahuje ani omylem. Staci videt magnety tech reproduktoru a clovek zacne uvazovat nad tim jak to vubec dokaze rozkmitat membranu kdyz to ma nastarost civka v magnetu o velikosti palce ruky. Tady je treba SS od Seatu daleko dale jednak priplatek je za 6tis (woofer+centr) o proti zakladu a ma poradne repro a vzakladu to hraje uz velmi dobre. Po vytlumeni dveri a nahrade vysek za Focaly ktere nebyly nijak drahe hraje sound neskutecne a woofer v kufru je stahnut na minimum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, h2o napsal:

...SS v OIII kvalit SS z O2 to nedosahuje ani omylem...

 

Tak toho jsem se obával, je to celkem neuvěřitelné, ale zase, když vidím, na čem všem je dnešní O3 oproti O2FL ošizena (a to přes modernější techniku a haldu všech možných asistentů), tak se zase moc nedivím. Např. výše zmíněná a úžasná SunSafe Glass byla bez doplatku standardní součástí každé edice L&K (a to jinak stála kolem 25-26.000), nyní jsem si do O3FL L&K musel doobjednávat i podělaná (a pouze zabarvená) SunSet skla, což je jen ubohá náhražka, kterou si každý dá i do nějaké Fabie ;). To je opravdu ubožárna nejvyšší kategorie, a nejdříve jsem uvažoval, že se na celý koncern zcela vyprdnu. Teď když slyším opakovaně i naplněné obavy ohledně SoundSystému, tak bych objednávku nejraději zrušil :wacko:

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro takto náročného zákazníka, jako jsi bezpochyby i ty, je lepší přemýšlet o VW a jiných prémiovějších značkách. Škoda i přes hromadu asistentů a vymožeností dnešní doby bude stále pouze Škoda. A to jsem, dá se říci od malička, fanda značky.
Z čehož budeš dále zklamaný jsou plastové výplně dveří. To se připrav při přechodu z OII FL L&K na opravdu velký šok. To už jsem se ale dostal mimo téma.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 7. 2017 na 16:54, LukášCBR napsal:

Pro takto náročného zákazníka, jako jsi bezpochyby i ty, je lepší přemýšlet o VW a jiných prémiovějších značkách.....
Z čehož budeš dále zklamaný jsou plastové výplně dveří. To se připrav při přechodu z OII FL L&K na opravdu velký šok. To už jsem se ale dostal mimo téma.

 

Hmmm...čím dále tím lépe :(, to jsem to tak oddaloval, jak to jen šlo. Odmítl jsem z různých důvodů Superb, na Kodiaq se čeká nyní do příštího roku (a je pro mě zbytečně velký), Karoq má pro mě zoufalé motorizace a je zase moc úzký.

Pořád jsem doufal, že se v FL poučí z toho, pro co jsem do O3 nešel. Je vidět, že ne.
A jiné značky ? No jsem už takový blbý patriot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mazda CX-5 a nebo Koleos.Obě dost hezká vozidla,-samo poslední modely .právě přemýšlím nad SUV.Nechci velkou krávu a ani nic pidi.Koleos jsem viděl naživo a exteriér nadchl,interiér až tak né.Zítra jdu omrknout novou CX-5.Musím podotknout,že motory od Mazdy je jedna báseň,jen mě sere,že u nich nic moc nejde nakonfigurovat(jako webasto,vyhřívané sklo atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30/06/2017 na 23:34, omicron napsal:

Ještě jedna věc, přehrávač v Columbusu společně s Canton soundsystemem má již nativní podporu FLAC ? Myslím ten "jukebox "? Nebo to, co o FLAC zde výše někteří psali, měli na mysli přehrávání FLAC někde z nějakého mobilu ? Pokud totiž BT v Columbusu pro připojení smartphone podporuje jen běžný A2DP profil (bez podpory např. aptX), tak nemůže být o žádném kvalitním přehrávání FLAC někde z mobilu ani řeč...

 

JJ, FLAC je tam nativně, co můžu, mám ve FLACu (tj. pokud zdroj je CD nebo přímo FLAC).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 7. 2017 na 0:54, Aleš_BX napsal:

co je na tom pravdy, že se dá Canton přenastavit a pak hraje jako víno? @ferda25 o tom něco neví? prý se o tom psalo někde u Superbu.... nenašel jsem...

 

tak to by mě taky zajímalo, ale myslím že hlavním bodem úrazu jsou komponenty samotném, ne nastavení systému ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už na první pohled se to týká nastavení výstupu u MIB1 STD - Bolero/Amundsen

 

U soundsystému lze zkusit nahrát jinou datovou sadu(pro jiný vůz).

 

Případné nastavení datové sady vůči sluchu každého jednotlivce je sice možné, ale určitě to bude hodně časově náročné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajimava informace, ale obavam se, ze jen nejake frekvencni (ci jine) SW nastaveni nedokaze ovlivnit zasadne chybne navrzene repro komponenty, kterymi je to osazene, a rovnez blbe navrzene ozvucnice k tomu...

V minulych dnech jsem si u rady uzivatelu O3 a nekolika servisu overil to, ze Soundystem z O3 tomu memu, co mam v O2 nesaha ani po paty :angry: To je skutecne frustrujici, protoze jsem si za minula leta naucil poslouchat muziku v aute, prave pro skvely prednes Soundsystemu v O2ce (zejmena s TSI a Sunsafe skly). 

Nemohu vubec uverit tomu, ze auto o 1.5 generaci novejsi, a dokonce v nejluxusnejsi verzi, to ma takto zprasene, za to by meli v jejich vyvoji sekat ruce...(!)

Koupit si auto za takove penize, a pocitat dopredu, ze budu muset hudbu za dalsi prachy upgradovat, to je fakt silene, a vedet to dopredu, hodne bych o tom jeste premyslel... Uz to, ze auto bude hlucnejsi nez me stavajici me s.re dost, a jeste toto.

Jeste otazka panove co to v O3 mate, ma to nebo nema aktivni "Noise canceling", zahledl jsem par info, ale nevim, zda-li to je pravdive ci ne...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Princip stejny, reproduktory vysilaji opacnou vlnovou delku proti zvuku, kterej jde zvenku. Problem je v tom, ze velmi pravdepodobne v O3 Canton tuto funkci nema, a pokud ano urcite to neni aktivni noice cancellation ale upraveny sound processing vuci rychlosti/otackam motoru:

 

"A part of the amplifier, the DSP is designed to calculate algorithms used when processing digital audio signal. DSP parametrization is carried out at the end of the vehicle production line (End Of Line proces). During this procedure, the unit is loaded with parameters which are later used to process the audio signal. The parameters differ by type (limousine, combi) and the car's equipment (fabric or leather interior). The DSP processes signal for each speaker individually. Among other, the DSP calculates the VNS function (Vehicle Noise Cancellation). Based on the engine rotation speed and the vehicle speed, the equalization is modified in real time in order to eliminate the noise of the vehicle."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již několik dní jezdím s novou O3FL (L&K), vybavenou mj. Canton Sound Systemem.

Dost jsem toho obával, poté co jsem léta poslouchal Sound System v O2FL (L&K). Zvláště poté, co jsem četl množství negativních hodnocení.  O Noise Cancelation není nikde v manuálu ani infotainmentu ani slovo, informace je tak celkem překvapivá, ale sám jsem to také již zaznamenal různě v tisku apod. dříve.

 

Ale abych byl objektivní, taková katastrofa to zase není, byť netuším, jak to hraje v normální O3. Nehraje to skutečně až tak dobře jako v O2FL (tam to hraje fakt výborně i bez subwooferu), to subjektivně myslím, že opravdu ne, ale špatné to také není. Včera celý den v autě a cca 600 km, a byl jsem celkem spokojený. S 1.8TSi i bez SunSafe skel to celkem jde, jen mě občas za jízdy polekal zvuk od v protisměru mě míjejících aut (vždy jsem si kontroloval, jestli nemám otevřené zadní okno), to jsem předtím nikdy neregistroval, a bylo to fakt divné. Jiné hluky, vč. aerodynamického či od kol jsou totiž přitom celkem dostatečně potlačeny a utlumeny. Je to takové nezvyklé, skoro začínám nabývat přesvědčení, že nějaká verze elektronického aktivního Noise Cancelation bude jistě implementována. Právě pro ta uvedená vybraná frekvenční pásma...

 

Přehrávat v tom FLAC (na kterém mám celou domácí hudební databázi) asi nemá smysl, tak kvalitní to zase není, ale špatné také ne. Byť mě občas různě zadrnčely na poklep duté dveře, to je fakt oproti O2FL (L&K) katastrofa, troufám si říci, že úplná ostuda, která je v obrovském nepoměru k jinak ve své kategorii celkem až výbornému interiéru. Jakoby tyto dveře vůbec k tomuto auto nepatřily... Jen pro neinformované, O2FL (L&K) má výplně dveří úplně v kůži, a akusticky pořešené a tuhé, žádné duté zvuky při poklepání :-( Přemýšlím nejen o nějakých akustických výplních a zvýšení tuhosti dveří, ale i o nějakém zakázkovém řešení náhrady těch odporných plastů ve dveřích.  Je to celkem smutné o tomto vůbec přemýšlet u "brand new car" skoro za 900 kKč (!)... Ale u žádné srovnatelné konkurence tomu není jinak.

 

I DAB rozhlas mě fungoval celkem uspokojivě i mimo velká města, to mě překvapilo, čekal jsem, že to bude hrát málokde.  Budu to dále zkoumat a hodnotit, jinak nový Columbus je opravdu skvělé řešení, byť každý den pucuji jeho obří skleněný displej. Více asi na novém profilu, ke kterému se snad brzy dokopu...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...