dmnc Vloženo 30. Září 2013 Vloženo 30. Září 2013 (editace) Zdravím vás, během posledních dvou měsíců sleduji postupnou ztrátu výkonu u své OII RS 2.0 TFSI. Nějak se to ustálilo, takže výkon je teď pocitově neměnný, ale už jsem měl v plánu navštívit servis. Auto navic, kdyz je studene, trochu cuka. Nicméně, po posledni cestě na D1 mi začala svítit na přístrojové desce kontrolka "system kontroly vyfukovych plynu". Googlil jsem a dle tohoto fora to vypada na vahu vzduchu. Vecer se mi to taky nejspis potvrdilo, kdyz jsem otevrel predni kapotu a uvidel jsem urvany kabel u sani (viz. foto). Predpokladam, ze se jedna o vahu vzduchu. Me zajima ted par veci. 1) Spatne fungujici, ci zcela nefunkcni vaha vzduchu cukani zpusobit muze, to je mi jasne, ale muze take zpusobit pocititelnou ztratu vykonu? 2) Paklize se mi na dalnici rozsvitila kontrola "system kontroly vyfukovych plynu" az nyni, znamena to, ze teprve v tu chvili kabel upadl a RJ to hned zaznamenala nebo mohla byt vaha jiz delsi dobu nefunkcni a teprve po nejake dobe to zaznamenalo nejake cidlo? 3) Pokud by se nejednalo jen o vahu vzduchu, ze auto ztratilo vykon, asi by to mohl jeste zpusobit ventil N75/N249 nebo pomalu odchazejici turbo? Diky. Editováno: 30. Září 2013, autor: dmnc Citovat
chipmann Vloženo 2. Říjen 2013 Vloženo 2. Říjen 2013 Váha vzduchu je dost důležitý snímač takže všechno oprav a bude to ok to ze se ti rozsvítil vrtulník má přímou příčinu právě z váhou vzduchu toe jasný to ze motor ztratil výkon je logické jednotka nemá prwsnou hodnotu nasavaneho vzduchu a omezi vykon Citovat
Arlo Vloženo 14. Říjen 2013 Vloženo 14. Říjen 2013 Přesně, prvni poreš to co je evidentne špatně (upadly kabel konektoru čidla) nech si udelat diagnistiku a vymaž zavady z řj. A pokud to nezabere tak bych to řešil dál, ale na 99% si myslím, že je to tou váhou. Konektor byl asi naštíplej řj dostavala špatny info o množství vzduchu a když se ti to urvalo uplně tak se rozsvítil vrtulník... Citovat
NRoctavia Vloženo 14. Říjen 2013 Vloženo 14. Říjen 2013 Ked sme na jednej ereske vybrali vzduchovy filter aj s vahou vzduchu, nastartovali sme auto a hned zhaslo, chytil ma stres, az mi teplo zostalo, vag bez chyby, ziadne chyby pred tym neboli. 10x som to prestartoval aj pod plynom a nic, zapojil som filter spat, a auto chytilo na brnk a islo. Cize vaha bude mat u TSI velmi velky vplyv... Citovat
dmnc Vloženo 15. Říjen 2013 Autor Vloženo 15. Říjen 2013 Takze kabelove vedeni k vaze vzduchu vymeneno a opet jede tak jako driv, ten rozdil je ale opravdu markantni. Dekuji za rady. Citovat
Mates2001 Vloženo 14. Srpen 2023 Vloženo 14. Srpen 2023 Dobrý den rád bych se poradil ohledně závady na motoru 2.0TFSI Všiml jsem si toho že auto jednu chvíly jede normálně a pak motor změní zvuk jako by se dusil a nejede. Nicméně žádná kontrola se nerozsvítila a na diagnostice se neukázala žádná závada, tak jsem zkusil vyměnit obě čidla na ovládání přívodu vzduchu. Na cca měsíc to dalo pokoj ale závada je zpět a úplně stejná. Děkuji za jakékoli rady Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.