Honza9007 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 chci se zeptat když je zaplý ACC a za pomalu jedoucím autem začne zpomalovat tak jestli začnou svítit brzdové světla záleží na rychlosti zpomalení. V běžném autě, když brzdíš motorem, tak se taky nerozsvítí brzdová světla Ale existuje předpis, že od hodnoty zpomalení 0,6m/s2 musí dojít k rozsvícení brzdových světel Mně by zajímalo jak hodně je propojen front assistant s ACC. Původně jsem tam chtěl ACC, ale v MB měli nějaké problémy díly, takže mě dealer upozornil, že v případě ACC se prodlužuje čekací doba až na 20 týdnů, proto jsem zvolil pouze Front assistant... To jsem však netušil, že budu nakonec RS čekat stejně :-( Zajímalo by mě, zda je teoreticky možné ACC dodělat, když už tam to čidlo je... Je mi jasné, že všechno jde, ale za jakou cenu, že?..! :-) mám-li to správně v hlavě, tak tam nemáš páčku pod volantem, že ne? Jinak senzorika je shodná, je to otázka povolení v ŘJ (on-line dokódování, popř. dle použitého typu jednotky její výměna?) a nahrání správné datové sady. Ale obávám se toho, že Ti to v servisu ŠA nedokonfigurují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomihanus Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Kebyže mám front assist, tak by sa dal dorobit Adaptivny tempomat????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdernux Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 Je mi jasné, že to nebude úplně jednoduché, ale tajně doufám, že by to mohlo jít! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdernux Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 A páčku zvlášť na tempomat tam nemám :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Pročištěno od off topic příspěvků. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlueRS Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 (editace) Zdravím, chcem sa spýtať na radu, resp. zistiť o aký problém sa môže jednať. Mám asi 2 týždne novú RS TDI, DSG a už asi tri krát som spozoroval, že počas jazdy na aktívnom adaptívnom tempomate mi bezdôvodne trhá motor, čo sa prejavuje náhlou stratou výkonu a opätovným pridaním, ja sa samozrejme ničoho nechytám, auto robí všetko samé. Dopĺňam, že pred mojím autom žiadne neišlo, teda nebola žiadna prekážka, tiež sa nejednalo o brzdenie, nakoľko viem, ako sa správa auto pri automatickom spomalení rýchlosti v prípade, že dobieham pomalšie idúce autá a vozidlo teda dodržiava zadaný odstup. Stalo sa mi to na diaľnici, ale aj na okreske. Prosím o radu, do servisu to samozrejme odveziem, no nechcem sa nechať oklamať vetou, že to je prirodzená vlastnosť atď.... Ďakujem Editováno: 16. Březen 2014, autor: Pawouk Používej prosím standardní velikost písmen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 BlueRS, příště než založíš nové téma, napřed prohledej příslušnou sekci, zda tam již stejné, nebo podobné není založeno. Témata jsem sloučil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Take mi adaptivni tempomat sam vypne a ihned zapne... behem 30 minut na dalnici i 2 az 3x...nejdy zas treba 2 dny vubec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Adaptivní tempomat a manuál - zkušenost. Znal jsem to z Forda a docela jsem měl strach, že bude pořád udržovat zbytečně velkou vzdálenost, jako u Forda. Prostě automobilky chtějí bezpečnost nade vše. Tady je tomu jinak a jsem rád. Z pěti možností nastavení ta prostřední drží asi 2,5 sekundy a zhruba odpovídá tomu, jak já běžně jezdím "na nohu". Pokud nastavím nejkratší, tak se přiblíží tak, že se už bojím a dávám podvědomě nohu na brzdu. Takže to mě mile překvapilo. Jinak je velmi znát rozdíl ve zrychlení v režimu ECO a SPORT. Fakt je dle mě markantní (1,8 TSI). A vychytávka proti mým dřívějším vozům je možnost řazení. Bál jsem se, ale fakt to funguje dobře. Jinými slovy spojka tempomat nevypne, brzda ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro9999 Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Po cca 16000km mi počas jazdy s ACC pípol Maxidot a napísal: "ACC a FrontAssistant nedostupný". Skúsil som všetko podľa Návodu, bezvýsledne. Po zapnutí zapaľovania žiadna hláška, až po naštartovaní motora. Záruka, servis, tester, výsledok: chybná riadiaca jednotka ACC. V záruke bezplatne vymenili za novú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brzdic Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Uvažuji o koupi ročního vozu. V popisu je uveden tempomat a front assistant. Lze z toho usuzovat, že tempomat je adaptivní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ne, nelze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brzdic Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Díky. Ale předpokládám, že v tomto případě už je to "jen" softwareová záležitost. Takže by změna na adaptivní tempomat neměl být problém. Nebo je to složitější? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Pokud je tam klasický tempomat, tak Ti bude chybět třetí páčka pod volantem, rozhodně to není "jen" softwarová záležitost. K náročnosti a ceně doplnění funkce se Ti nevyjádřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brzdic Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ještě jednou díky. K čemu je ta třetí páčka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Adaptivní tempomat má na rozdíl od normálního tempomatu i nastavování časové konstanty odstupu. A vše by se už na sdruženou páčku ovládání směrovek a světel nevešlo. Proto má adaptivní tempomat svou vlastní páčku se všemi funkcemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 A když se zeptáš uživatele ferda25 tak ti zcela jistě řekně co všechno bude potřeba k dodělání, případně rovnou dodělá, pokud se dohodnete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Třetí páčka na ovládání ACC je tohle: Je to stejná páčka jako na blinkry, jen je kratší a umistěná níže. Nastavuješ si tam rychlost a vzdálenost od vozu před tebou... Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corsaczek Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Tak já taky přidám zkušenost - manuál a ACC. Mám nastaven sportovní režim a zásadně co nejkratší odstup. Nadšený z toho ale moc nejsem. Odstup je pořád moc velký, takže běžně vám pořád vjíždí borci zprava. Taky hrozně brzo brzdí, to má souvislost s odstupem. Co mi štve nejvíc je ale situace, kdy se potřebuju dostat z pomalu jedoucího pravýho pruhu do rychlejšího levýho. Samotná akcelerace je dobrá, ale než si auto uvědomí, že už může zrychlovat, to je někdy jak věčnost. Ve finále proto jedete míň ohleduplně, nezajíždíte doleva a "brzdíte" v levém. A k tomu omezení na 160km/h, nad to si už tempomat nezapnete. Opruz. Nevím jestli bych volil znova (teda aspoň jsem za to u L&K nepřiplácel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) Odstup je v pořádku, jen u nás je zvykem jezdit ve 130Km/h tak 10m za autem před náma a v opačeném případně mít pocit, že někoho brzdíme .... náhodou tempomat je dobrá škola se tento zlozvyk odnaučit A to samozřejmě nemluvím o zhoršených podmínkách - déšť, mlha, sníh atd... Na druhou stranu s tou plynulostí máš pravdu, obecně to má na můj vkus hodně opatrné reakce, hlavně akcelerace je s velkým zpožděním...., ale pokud přídáš plyn, tak se tompomat nevypne, takže mu můžeš v případě potřeby pomoct.... Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: Napalm 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 Tak já taky přidám zkušenost - manuál a ACC. Mám nastaven sportovní režim a zásadně co nejkratší odstup. Nadšený z toho ale moc nejsem. Odstup je pořád moc velký, takže běžně vám pořád vjíždí borci zprava. Taky hrozně brzo brzdí, to má souvislost s odstupem. Co mi štve nejvíc je ale situace, kdy se potřebuju dostat z pomalu jedoucího pravýho pruhu do rychlejšího levýho. Samotná akcelerace je dobrá, ale než si auto uvědomí, že už může zrychlovat, to je někdy jak věčnost. Ve finále proto jedete míň ohleduplně, nezajíždíte doleva a "brzdíte" v levém. A k tomu omezení na 160km/h, nad to si už tempomat nezapnete. Opruz. Nevím jestli bych volil znova (teda aspoň jsem za to u L&K nepřiplácel). Tak já nevím a ten pedál vpravo používat umíš? Když chceš, aby to víc zrychlovalo, tak na něj prostě šlápni. Totéž s odstupem (ale aspon si tak uvědomíš, že se na toho před sebou dost lepíš). Ten tempomat není samočinné řízení, je to asistent, který pomáhá a nenahrazuje řidiče. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corsaczek Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 (editace) Souhlasím, že ten odstup je docela dobrá škola a když člověk jede v klídku, tak je to v pohodě. Přidávat plyn samozřejmě umím, jen jsem psal zkuženosti s tempomatem. Že mu dlouho trvá než se rozhodne zrychlit zpátky je fakt. Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: corsaczek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Tak já taky přidám zkušenost - manuál a ACC. Mám nastaven sportovní režim a zásadně co nejkratší odstup. Nadšený z toho ale moc nejsem. Odstup je pořád moc velký, takže běžně vám pořád vjíždí borci zprava. Taky hrozně brzo brzdí, to má souvislost s odstupem. Co mi štve nejvíc je ale situace, kdy se potřebuju dostat z pomalu jedoucího pravýho pruhu do rychlejšího levýho. Samotná akcelerace je dobrá, ale než si auto uvědomí, že už může zrychlovat, to je někdy jak věčnost. Ve finále proto jedete míň ohleduplně, nezajíždíte doleva a "brzdíte" v levém. A k tomu omezení na 160km/h, nad to si už tempomat nezapnete. Opruz. Nevím jestli bych volil znova (teda aspoň jsem za to u L&K nepřiplácel). Znamena to ze ak mam adaptivny tempomat tak nad 160km/h sa vobec neda zapnut?? Ani bez adaptivnej funkcie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 ne funguje jen do 160 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Ale buďte v klidu, směr funkce tempomatu je stejný v celém koncernu... a to i aut co u kterých se předpokládá, že budou jezdit po německých dálnicích... např. nový VW Passat max 160 km/h , takže předpokládám, že i nový Superb bude mít max 160km/h.... jen Audi zatím max 200km/h.... ale uvidíme, uvidíme.... Mimo to, že německé dálnice zpoplatní, tak čekejte že za chvilku na ně dají všude značky omezující max rychlost... holt taková je realita... A předpokládám, že neplánujete jezdit s tempomatem nastaveným na 200 km/h po D1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.