Přejít na obsah

Adaptivní tempomat


bojler

Doporučené příspěvky

Je potřeba pozorovat, v jakých podmínkách se to stává. Pokud se to stane za slunečného dne bez deště, mlhy atd., pak je něco špatně. Pokud se to stává za hustého deště, sněhu, někdo tě ohodí bahnem, teď na podzim třeba listí v nárazníku, pak je to souhra aktuálních podmínek, které znemožní radaru řádně "vidět" dopředu. Bohužel toto je daň za umístění hlavy v nárazníku. Proto už po novu ACC u nových modelů je v masce, kde je vůči tomuto více odolné. I když u Superbu už se mi za hustého deště taky x krát stalo, že prostě vypl, ve chvíli, kdy přestalo pršet nebo se to zmírnilo, tak naskočil sám. Ale není to tak časté, jako u OIII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, páni, ďakujem za odpovede. Vyzerá to, že u mňa je teda "somfíng vrong". Keď mi hláška vyskočila, ACC mi počas jazdy nikdy same nenaskočilo späť, vždy som musel vypnúť a zapnúť motor. Radar kontrolujem práve kvôli tomuto pravidelne, pár krát to mohlo byť kvôli bordelu, ale niekoľko krát tam nebola ani muška a aj tak. Snažil, resp. snažím sa vypozorovať logiku výpadkov, ale žiadnu nenachádzam. V lete sa mi to v drvivej väčšine prípadov stávalo cestou z práce, niekedy dokonca aj dva razy počas cca 50 km z práce. Cestou do práce , skoro ráno, sa mi to stalo len jediný raz. Bol som v Chorvátsku, ani jeden výpadok. Na diaľnici mi to vypadlo asi len dvakrát. Teraz to vyzerá, že mi to viac nefunguje ako funguje, ale nie je to zase také zlé :). Len kedže jazdím trasu do a z práce, akú jazdím, idem 95% na ACC a keď vypadne, tak mám nervy. 

Vaše komentáre ma nejako nahlodali to začať riešiť, ale som na to lenivý :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Mám náhradní O3 s DSG a moc jsem adaptivní tempomat nepochopil. U Superbu mám adaptivní tempomat zapnutý, dojedu kolonu a auto samo popojíždí.

U O3 je nutné po každém zastavení sešlápnout brzdu, jinak se auto po chvilce samo rozjede bez ohledu na vozidlo vpředu. Takhle to má opravdu fungovat?

Poprvé jsem měl co dělat, abych se vyhnul srážce.


Ani jsem nikde nenašel  tlačítko Auto-Hold = předpokládám, že ho O3 nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 5. 11. 2016 na 21:45, ELXEL napsal:

Téměř určitě máš radar (nejspíš důsledkem nějakého rázu) vyhozený ze správné polohy. V servisu ti to srovnají a zkalibrují. Není to zadarmo.

Pred necelým mesiacom som bol s tým v servise a ako píše ELXEL tak aj bolo. Stálo to niečo vyše 1000 CZK a odvtedy mi to nevypadlo ani jeden krát. Ešte asi v marci som bol na serviske v inom servise, kde nemajú kalibračné zariadenie a tam mi tiež týpek povedal, že ACC niekedy stačí malý náraz na vyhodenie z konceptu. A v zime som prešiel veľa krát po tých blbých hrudách ľadu, keď snežilo. Dokonca asi dva krát som išiel ponad nejakú väčšiu zdochlinu, ktorú som ale štrajchol spodkom, že aj to môže byť za tým. No a ešte jedna možnosť, prakticky nezistiteľná, mohol do mňa niekto v malej rýchlosti, napr. na parkovisku naraziť, na nárazníku nemusí byť nič poznať, ale ACC to rozhodí.

Ak má niekto podobný problém, odporúčam návštevu servisu a kalibráciu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

U mně byla příčina dostatečně jasná - jel jsem do Bílých Karpat a na silnici před slavkovem frézovali vozovku a pičusové špatně označili konec frézování, takže jsem najel relativně vysokou rychlostí (30 km/h) na schod - byla to docela rána, dokonce jsem hned zastavil s tím, že to určitě muselo prorazit gumy (naštěstí ne). No a po chvíli začal tempomat nadávat.

 

Mimochodem, teď jsme na dovolené měli půjčené auto, které mělo oba tempomaty - adaptivní i normální, s možností výběru a znova opakuju, že něco takového je prostě bomba. Ta možnost si vybrat jedno nebo druhé je skvělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Co som pozeral nahradne diely z allegro.pl tak su tam tie radari. na octaviu 3 od 400 do 800zlotych. To neni vela.Rozmyslam ze by som to dal dorobit.Co by trebalo? Ten radar 5Q0 907 561  ,len neviem s akym koncovym cislom. A B F D. Potom packa acc nejaka kabelaz a nakodovat.Ci sa mylim? a ten radar mam na mysli ze ACC aj s front assist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podvolantovka?tak mam multifunkcny volant s padli a s hlasovym ovladanim.light assit.line assist.kontola znaciek.neviem si to podla tohoto sa da zistit ci treba cislo rj? vsak jasne ze mriezka,radar.kabelaz a packa. cisal dielov kde zistim? okrem toho 5Q0 907 561 s akym koncovym cislom? ak soim zistil F a D je od 5mesiaca 2014 a ja mam do,takze A alebo B? Podvolantovku mam 5Q0953507AJ

Editováno: , autor: hajo17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radar lze dodělat do O3, ale rozhodně nelze použít ten co se dává do O3. Pokud by ho někdo chtěl použít musí spočítat k veřejnému klíči, soukromý klíč, který bude validní pro jednotku a tím bude moc aktivovat v radaru funkce, které umožňuje. Pokud to někdo umí aktivovat, tak má přístup k serveru, který to umožňuje, tj. vývojáři, it, atd...

 

Je to opět porušení zákonů Evropské unie ze strany koncernu, protože v případě poruchy dílu, bude zákazník nucen opět platit za aktivaci funkce, kterou již jednou zaplatil při koupi vozu. Pokud vidím, že už dnes nelze ani na některých vozech aktivovat tempomat, protože mají "bordel" v systému a auto musí jet do Mladé Boleslavi, tak jsem zvědav co bude dělat servis a kdo to zákazníkovi zaplatí až nebude moc jezdit s vozem, protože chyba v systému neumožní opětovnou aktivaci některé z těchto funkcí. Každý zákazník je vlastně od počátku záměrně poškozován, protože by měl vždy dostat s vozem veškerá tato data, která mu umožní si jej opět nahrát bez nutnosti online, atd. Toto by měl umožnit ODIS, který je distribuován přes systém erWin. V rámci tohoto systému, lze stáhnout nové verze softwaru pro jednotky, ale nelze pro ně stáhnout nové datové sady. Opět jasná ukázka, že musí dát tyto informace koncern k dispozici a jen díky neznalosti úředníků v EU, neplní koncern své povinnosti a naopak po nahrání softwaru bude uživatel systému erWin nucen, opět navštívit servis pro nahrání nových datových souborů. Nejedná se o ochranu proti krádeží, ale o způsob jak okrádat zákazníky. Kam se hrabe dieselgate!!!

 

Známý nyní řeší pro svůj servis online přístup a řeší to s paní co mu byla schopná říct po měsíci, že jeho žádost omylem hodila do koše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten, který v sobě nemá žádné klíče a jen projde na online ochranou komponent = ověří se jeho původ.

 

Zaměstnanci Škodovky záměrně tvrdí orgánům v trestním řízení, že online přístup mimo autorizovaný servis, není možný. Tím vlastně říkají, že porušují zákony EU, ale to zřejmě nikomu nedochází.....asi dostanou opět pěknou slevu na nový vůz. Pro tuhle sortu lidí startuje na 20%...asi strach servisu z možných důsledků kdyby je někomu z nich nedali a metoda jak přijmout elegantně úplatek.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...