Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

Však to píšu v příspěvku. Záleží na výšce člověka a poloze sedačky. Čím sedačka dál, tím pro průchod pásu otvorem lépe. A co teprve moje žena, která měří 158cm. Ta má sedačku ještě blíž než já, takže pás jde ještě víc k přední hraně šoupátka, než u mě (168cm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, hold kvalita jde stale dolu a je treba si to priznat. Auto je vec, kterou ma clovek standartne pouzivat a ne se hlidat pri kazdem uziti jestli tuhle z necim moc nesoupe, moc nesaha na radicku a vubec jestli by to auto nemel mit jen v garazi a chodit se na nej jen koukat. Skoda a celej koncern je proste klump.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, kazdy ma neco. Skoda a koncern toho ovsem maji az az od mene zavaznych veci az po ty nejzavaznejsi a vzhledem k tomu co za to chteji. Je to smutne, ale je to tak a to jsem byl zaryty Skodovak nez jsem si poridil novodobou Skodu a poznal tak jak se dnes kvalitne Skody vyrabi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to maj ty ostatní značky také - až až od méně závažných po závažnější. Koncern VW není žádní vyjímka..

Souhlasím možná  s tím, že za to chtějí více, ale upřímně, sedni si do Golfa, do Octavie a pak do Megana a i30. Koncernová jsou zpracováním, materiálama, ergonomí, detailama někde jinde...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam Rapidecku 2 roky 33t prevazne stym jazdi zena sedi uplne hore a viac vpredu ja zas dole a viac v zadu a na plastoch nic nebadat :-)

Suhlasim stym ze kvalita koncernu si po horšia.ale nemyslim si ze je to az take zle ako to tu Petrrr opisuje :-) Ja som napriklad este ani tesnenie okolo dveri nemazal a nic nevrže :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pane Brojere.
Objevil jsem jednu konstrukční resp. materiálovou vadu RAPIDa. Šoupátko vedení bezpečnostního pásu je prodřené od hrany pásu. Aktuálně mám najeto 38.000km. Na vině je nejspíše měkký plast šoupátka, který namáhání nevydrží. Je to sice optická závada, ale po tak krátkém proběhu km docela nemilé překvapení. Navíc v mém případě se začíná již nařezávat i vlastní kryt B sloupku. Je již k dipozici inovovaný díl, který by tímto neduhem netrpěl? Dle zkušeností ostatních uživatelů není tento jev u Rapida a Octavie 3.generace až zas tak neobvyklý.
V rámci nejbližší prohlídky se chystám tuto záležitost reklamovat.

MB

 

Vážený pane MB,
děkujeme Vám za informaci. V této věci jsme se obrátili na pana Senohrábka, vedoucího opravny AUTOCENTRUM BOURA spol. s r.o.,
Činěves 143, Činěves p. Dymokury a doporučili vstřícné řešení opravy. Ne však jako uznání vady, ale pro Vaši spokojenost.
Kontaktujte jej prosím a dohodněte si termín k přistavení vozu.
S pozdravem,
Mgr. BB | PAT/2 – Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a.s. | V.
Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

 

Jedu tam zítra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kryt B sloupku má od 04/16 nová čísla: 5JA 867 243 B  a 5JA 867 244 B. Možná už tedy došlo k nějaké technické nebo materiálové změně. Budu trvat na montáži toho nového provedení. OIII má dokonce nově jako ND pouze to šoupátko. Takže o tomto problému ŠA možná ví a řeší to, ale jen pro výrobu a pro prudiče, jako jsem já. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si nakopirujte Mikiskovu formulaci a poslete hromadne. To pak budou vejrat. Ja se pudu prat tento tyden o5 s mymi opakujicimi se problemy a nove piskajici vodni pumpou. Kdyz uz mi i 70ti leta sousedka rika, hele ty v tom mas snad vysavac, takto me rozsekala :-). Asi jo vemu do saloonu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá informace ohledně toho šoupátka :) nic takového jsem nikdy neviděl, ani u auta co má najeto 160 000 km. Jak dlouhé trasy jezdíš? Jestli jezdíš krátké trasy a máš najeto 38 000 km, tak se nedivím, že je to tak obroušené, když to má za sebou víc nastavování pásu než jiný auta po 100 000 km. Každopádně fajn, že to vymění a neremcaj :)

 

Jinak buďte rádi za to, co máte :) jak tu zmiňoval kolega, zkuste si Citroena, Renaulta nebo Hjundaj :) to byste teprve koukali .. a drahé Vám to přijde, protože je spousta značek, které jdou s cenou dolů .. zaprvé kvůli kvalitě kterou mají a za druhé, aby byli vůbec konkurence schopní a někdo to kupoval :) se podívejte, kolik stála O1 před 10ti lety a jakou měla výbavu .. a kolik stojí dneska Rapid/Octavie a jakou má výbavou :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Renaulta mam, dokonce Thalii. Auto od novoty za 209tis ( tedy o 130tis mene) . Ted mela 5 let. Nikde nic nevrze, pasy clovek neresu, silentbloky prevodovky clovek neresi a vubec za celou dobu 1 reklamace (vnitr. zpet. zrcatko) a praskla zadni pruzina v luzku ulozeni. Seznam u Rapida za 3 roky je tak dlouhej ze to ani jmenovat nebudu. Jen treba posledni zavada motorek zadniho sterace za 2500 odesel pred pul rokem. Tak ze tak. Ja bych v dnesni dobe se neodvazoval tvrdit ze nektera automobilka je spolehlivejsi nez jina a uz vubec bych to netvrdil o koncernu nebo Skode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vzhledem k tomu, jakou pravěkou techniku používá zrovna Thalia .. to je jako kdyby jsi řekl, že 1,4 MPI je bezporuchový motor .. bodeť by ne, když se vyrábí 30 let :) a máš hold smůlu na první kusy Rapida :) současná generace už tyhle neduhy nemá :) a jak asi vypadala první Thalia .. když jsem viděl v práci "limuzinu" od Renaulta po 160 000 km .. nevím no .. takhle VW po 160 000 km rozhodně nevypadá :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna o motoru, komfortu, vybave jsem nenapsal ani slovo. To je to za co jsem si priplatil dejme tomu tech 130tis navic oproti Thalii. Zrovna Rapid meho MR vychazel z F2 hromadu stejnych dilu kde by clovek cekal ze to bude take vychytane a ono hovno. Veci tak samozrejme jako silentblok prevodovky, tesneni dveri (vrzani) atd. atd. Kdyby Skoda delala auto ze 30 let starych dilu, tak to bude stejne nespolehlivej klump protoze by se stejne setrilo na ukor zivotnosti. Toure verze O1 a O2 jsou toho prikladem - ocesane verze jako prase. Nejde jen o meho Rapida. Rada zavad podobnych nebo jinych se opakuje u O3. Netvrdim ze Skoda je spatna, ale zaroven nebudu tvrdit ze jina automobilka je horsi. Videl si treba moji Radicku po 60tis? (Kamarad resil u sve O3 to same on ovsem uspesne u reklamace narozdil ode me, to same tetka u Yetiho. Tak ze tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebude to také hrozné , Rapid je najpredávanejší model a nejakú referenčnú vzorku mám , okrem vody vo dverách , sem tam silenblok prevodovky , sem tam nejaká spínačka ma iné poruchy ani nenapadajú , teda nie časté ... s OII po FL sa to porovnávať nedá ale nie je to zlé auto 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beru vlastní zkoušenosti, který s jakou značkou mám :) Rapida máme doma taky a není s ním jediný problém .. ano, drží se voda ve dveřích, ale stačí po umytí auta nechat dveře chvíli otevřené, aby to vyteklo a pohoda :) možná máme štěstí na auta, možná nejsme jenom takový detailisti a neřešíme každou kravinu, která někde vrzne :) každopádně bych osobně asi už nic jiného než koncernové auto nechtěl, když se budeme bavit o cenové relaci těchto vozidel :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to rad ctu a doufam ze ja uz jsem si vse vybral, protoze nebyt techto much ( nastesti neslo nikdy o zavaznou zavadu) byl bych 100% spokojen. Z uzivatelskeho hlediska a za cenu jakou jsem jej tehda koupil bych nemohl rici ani popel. Dnes uz bych si ho ovsem za dnesni ceny a po mych zkusenostech neporidil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...