Jump to content
Ajfl

Vady a neduhy

Recommended Posts

Mně zase říkali, že kotouče vydrží dvoje desky. Mám za 5 let najeto 95tis. a v sobotu jedu měnit brzdovku a asi právě jen destičky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsou keci. Mam taky 92 tis a desticky vepredu tak na 20% na zadnich kotoucich 10%. Jen ze predni kotouce uz jsou zvlnene. Kotouce maji take min. predepsanou tloustku myslim 19mm ( nove 22mm) a od pohledu je mi jasne ze ty kotouce uz jsou na teto hranici nebo pod. Navic jak vsichni vime. 100tis ti vydrzi jen brzdy z vyroby. Dalsi uz ti tolik nevydrzi i kdyz budou original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemám s tím tedy zkušenosti, ale moc mě to nepřekvapuje. Sedačky jsou pohodlný a příjemný, ale hned při prvním sednuti do Rapida jsem si všiml, že to prošívání sedaček na sedáku a bocích sedaček nevypadá moc trvanlivé nato že tam pravidelně šoupe člověk zadkem. Schválně jestli ti vymění sedačku.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 9. 8. 2018 na 19:25, Malarkey napsal:

Jinak mi neprošla reklamace rezavých zadních kotoučů a třmenu ( podle mého značná). Chystám se tam po prázdninách jít s volným obložením ruční brzdy, vrzáním od předního kola, ošoupaným volantem a asi 2mm škvírou mezi obložením palubní desky a "modulem" výdechu ventilace u řidiče ( taková blbost, ale vytáčí mě nato koukat) - tahle konkrétní mřížka je celkově nějak volná a má vůli.

 

Este sem nevidel pouzivany kovovy kotouc ktery by nebyl rezaty. A trmen ten je prece zinkovany tak jestli to je rez tak jedine od desticek a kotoucu prach tak ze vic mejt auto jinak to budes mit i v laku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je v něm koroze do hloubky, posetý dirkama třeba 0,5mm x0,5mm a potom vyryte drážky. Na třmenu je zase bílá koroze - kompletně zoxidovaný, když do něj silně dloubneš nehtem tak z něj kousky odlomíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To spis vypada ze je to vyhraty. Nebyl trmen treba seknutej ze se to tak hralo az by znicilo zinek ? Nedovedu si to jinak predstavit ze by se nazinkovany trmen odlupoval po tech par km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak hlásím i já svou zkušenost. Autem jsem v pohodě jezdil každý den a i tuto osudnou sobotu. Stalo se mi, že jsem od své poslední zastávky toho dne neodjel z parkoviště od obchodu. Při prvním stisknutí startovacího tlačítka (bez spojky), se ozval varovný zvuk, načež se objevily výstrahy, nejprve ESC, pak tlak v pneumatikách, park pilot a nevím co ještě. Po nastartování jel motor neskutečně špatně a na málo otáček. K domu jsem to měl pár stovek metrů, tak jsem doufal, že dojedu, po pár desítkách metrů do kopce jsem to vzdal a vrátil se zpět, plný plyn na jedničku a kopec bych nevyjel. Zkoušel jsem odpojit a připojit baterku, pro restart, bohužel nepomohlo. Tak jsem volal asistenci škoda a ti poslali odtah, který byl na místě do 40 minut. Dnes mi volali, že je opraveno, byla to zaseknutá škrtící klapka. Pravděpodobně vadný díl od výroby, vyměněno. Auto má 12000km. Jinak dodávám, že jsem chtěl použít "servisní" tlačítko, které je součastí eCall a to taky nefungovalo, takže se na to při přebírání doptám.

Edited by SamotCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo klapky se zasírájí, když nebereš dobrý benzín z aditivem. Jsem dělal průzkum a beru do toho Eurooil Optimal 95. Že je to benzín čepro a ok.

Už mi to taky občas házelo divné hlášky, od té doby beru tento benál a je klid.

 

Jinak mám najeto 10 tisíc. Rapida mám půl roku a už začíná zlobit převodovka. Jednička tam jde jakoby přes zub. se to po cestě trochu sekne a musí dotalčit. Dvojka jde hodně ztuha, čtyřka mi taky drhne a klade dost velký odpor a někdy jde špatně vyřadit zpátečka.

Někdy to dělá a někdy ne. Přístí týden s tím jedu do servisu.

Už taky začínám přemýšlet že to prodám a vemu něco jiného.

Samozřejmě ostatní závady jako vrzání těšnění dveří, profukování mezi dvřema na dálnici atd mám taky.

 

Taky se mi líbí Leon FR čtyřválec. Co jsem četl, tak tam nějaké vzání nehrozí a převodovky snad mají taky lepší.

Edited by s-tony

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 12. 8. 2018 na 13:24, Malarkey napsal:

Nemám s tím tedy zkušenosti, ale moc mě to nepřekvapuje. Sedačky jsou pohodlný a příjemný, ale hned při prvním sednuti do Rapida jsem si všiml, že to prošívání sedaček na sedáku a bocích sedaček nevypadá moc trvanlivé nato že tam pravidelně šoupe člověk zadkem. Schválně jestli ti vymění sedačku.

Můžu potvrdit, mám Rapid 2016 a vpředu se začínají krabatit podél švů...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska odpověď,  že vadu neuznávají  a to sedačku rozpárali  při focení ještě víc. 

BAAD71DF-E656-49BB-9F91-A46D064B33B2.jpeg

D80DC4BA-7991-4936-9D7A-36EFE22B638C.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsou ale debi..e,tak oni to neuznaji a ještě víc to rozparaji.Pokud to teda vůbec posílali do škodovky.Možna by stalo za to zkusit  reklamovat ještě někde jinde.

Edited by bitttpower

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je mazec, takhle to dojebat ještě víc a neřešit! je fajn, že to máš nafoceno před a po, nedej se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska rozhovor s autosalonem, I oni uznali, že to víc rozparali, reklamace od nich podaná znovu. Do úterka by mělo být vyjádření, když se cuknou, du do sporu já přímo se škoda Auto, klidně až k soudu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky už začínám chápat, že pokud nemáte svého právníka, tak Škoda záruka je úplně k ničemu.

Jsem si stejně nakonec závady na novém autě musel pospravovat sám.

A tu řadící páku mi spravil známý automechanik za 1000 kč.

Vyměnil tam jede plastový bazmek,  promazal to a už to zase chodí jak má. Bylo tam něco vyskočené a poničené. 

Hlavně že servis tvrdil, že je to ok. No když to neumí opravit a na všech autech to tak nechají, tak pak je to pro ně asi ok. To dá rozum.

Lidi ze škoda servisů jsou dementi.

To samé když mí pískaly a klepaly brzdy na starší Fabii, tak mi navrhovali nějaké opravy za cca 10 tisíc, že to pomůže.

A při tom stačilo vyměnit brzdové desky za jiné nové. Koupil jsem za 1000 kč a vyměnil sám. Žádná věda to nebyla. Práce 15 mminut a přestalo mi to klepat a pískat.  A je to ok už tři roky.

 

Nikdy v životě se mi nestalo abych jel do škoda Autorizáku a oni řekli. Jo rozumíme, podíváme se na to a pokusíme se to opravit. Vždy mi spíš řeknou že je u toho auta normální, nebo mi navrnou nějaké drahé nesmyslné opravy.

Naštěstí jsem v Ostravě našel borce, který si poradí se vším a vyzná se. A je to slušný férový chlap. Zvláště když ví, že tomu dost rozumím  :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od Škody vyjádření zatím nemám,  rada od Čoi sehnat soudního znalce, vyloučit mechanické poškození, pak podle zákona odstoupit od smlouvy pro nedodržení záručních podmínek, nechápu oč jim de, reklamoval jsem to včas  kdy bylo vidět prvotní vada.

 

Mě by stačilo kdyby vadný díl vyměnili, ale k tomu se nikdo nemá, ach jo.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přeji hodně štěstí a je dobře, že se stále najdou obyčejní lidé, kteří se nebojí dotáhnout věci do konce. Určitě informuj o dalším postupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 19. 9. 2018 na 20:26, Petrzi napsal:

Mě by stačilo kdyby vadný díl vyměnili, ale k tomu se nikdo nemá, ach jo.

To bych si zašil a opravil sám.

Za ty nervy a ztracený čas to nestojí. Pořád někde jezdit a dohadovat.  Zas taková katastrofa to není.

Edited by s-tony

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tedy nevím, jak bys to šil. Ty jsi autočalouník? Já si na autě udělám svépomocí dost věcí, ale na tohle bych si tedy netroufl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fascinuje mě, jak na Rapidu funguje automatické stírání zadního skla. Ostříknu předek, zařadím zpátečku a Rapid si důkladně sedře zaprášené zadní sklo na cyklovač, že až zoufale máchám páčkou, aby toho nechal. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto dělá myslím i Fábia III a pokud se nepletu, tak dělala to i FI (když se zařadilo R když ještě stěrače stírali), jaká je v tom logika však netuším :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 2 měsících dohadování a výmluv, se bude měnit, rada kdo bude cokoliv reklamovat, prodejce je povinen, řešit bez ohledu co říká Škoda, ty jejich výmluvy, že jim to škodovka neuznává u ČOI nepochodí, nějaké napište na péči o zákazníka, oni jsou vstřícnější mě taky nepřesvěčilo, navíc stejný přístup měl i další servis což je zklamání, na druhou stranu se našel servis který by to byl ochoten řešit. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohledne toho ostrikovace pri zpatecce se podivejte zda nemate "zafajfkovane" v nastaveni auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...