Přejít na obsah

VCDS - Dá se něco dokódovat do Rapida?


Woody

Doporučené příspěvky

Objímka s kontakty tam jsou? Resp. tam bude dvouvláknovka, takže objímka ano, ale vyvedení kontaktu z ní někam do konektoru.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty máš na 12.12.3 labely k jednotce? já tam v 12.12.2 na svoji nemám 

 

ani nevím co je nového v MR2015 u SB   :D

 

Takže pre ABS nie sú labely ani v tej anglickej beta verzii 14.8.1 :( 

 

a zmeny pre Rapida MR2015 sú tieto:

 

Škoda Rapid, Spaceback – Model Year 2015  Produktová opatření s náběhem v KT 22/14
• Náběh - uzamykatelné víčko nádrže pro verzi Limo
• Náběh – mimořádná výbava dešťový asistent / Light assistant
• Náběh – ozdobná lišta Silver Brush na volantu (plně nahrazuje dosavadní nabídku černé lišty Piano Black na volantu v případě objednání ozdobné lišty Silver Brush)
• Náběh – 3-ramenný sportovní volant s perforovanou kůží (pro akční model StylePLUS)
• Náběh – zatmavené přední mlhové. světlomety, zatmavená zadní světla (pro akční model StylePLUS Limo)
• Nasazení tmavých „kočičích očí“ na zadním blatníku (pro akční model StylePLUS)
• Kontrola tlaku v pneumatikách standardně pro všechny výbavové stupně
• Zlepšení bočního držení předních sportovních sedadel – tvrdší zesílená pěna
• Optimalizace zadní loketní opěrky a pozice držáku nápojů
• Optimalizace loga Škoda – zavedení lesklého povrchu
• Odstranění vybraných dílů ze sériové výbavy vozidla
• Deaktivace SAFE systému – deaktivovaním alarmu (prostřednictvím tlačítka v interiéru na B-sloupku) je deaktivován rovněž i SAFE systém
• Umístění štítku airbagu na sluneční cloně spolujezdce
• Nové barvy Bílá Laser a Hnědá Topaz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic zajímavého krom deštáku a kontroly tlaku v pneumatikách už v základu.

 

mužete sem někdo napsat jednotku servo řízení na které vám šlo nastavit režim sport?

na 6R1 909 144P mám kodování 0003  

 

Jinak jsem zjistil že mám teda starší jednotku ABS takže XDS smůla :D jedině že bych si nechal vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic zajímavého krom deštáku a kontroly tlaku v pneumatikách už v základu.

 

mužete sem někdo napsat jednotku servo řízení na které vám šlo nastavit režim sport?

na 6R1 909 144P mám kodování 0003  

 

Jinak jsem zjistil že mám teda starší jednotku ABS takže XDS smůla :D jedině že bych si nechal vyměnit

6R0423156C

Ty uz mas ciste elektricky posilovac.

Nedelas to v kodovani ale musis v Prizpusobeni to najit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ohledně kódování HHC mám jeden poznatek. Elektrikář, co mi nastavení dělal, mě řekl, že to není tak jednoduché jen něco zaškrtnout v ABS kódování a že každé auto má jiný, unikátní dlouhý kód ABS, takže se při požadavku na HHC musí vygenerovat na speciální kalkulačce kód nový. Nelze prý použít nastavení z jiného auta, protože by taky auto mohlo kleknout, pokud by to bylo nekompatibilní. Poslal stažená data ABS jednotky mejlem nějakému člověku, co tu kalkulačku má a asi po 3/4 hodině přišel nový kód a ten mi tam nakopíroval, nic nezaškrtával. Co na to místní odborníci?

Podotknu ještě, že ten člověk je profík, žádný amatér v garáži, dělá veškeré úpravy a opravy elektriky, elektroniky, hlasové ovládání, alarmy, repro, auto TV tunery atd.. Mám od něj zálohy nastavení před a po kódování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to vlastně není v rozporu s tím, co psal předřečník ... Jen ten "mechanik" co to posílal k tomu výpočtu, asi neměl aktuální VCDS (nebo jak se tomu nadává) - nebo ho nemá vůbec, a má k dispozici jen kód, bez "rozpadu" na jednotlivé bity, a dělá to tak, že vytáhne celý blok kódu, pošle to někomu, koho zná, a kdo se tváří, že je chytrej (= má třeba aktuálnější VCDS), tam ten bit zaškrtne, a výsledné změněné číslo pošle emailem zase zpátky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak aktuální VCDS měl určitě, protože po připojení k autu nejprve naběhla aktualizace na nejnovější verzi a až pak stahoval data. Jak jsem psal, žádnej garážista. Jestli je to pravda s tím pracnějším výpočtem místo zaškrtnutnutí tu my amatéři asi nerozlouskneme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak funguje to at je to jak je to. V autorizaku by to urco neslo. Poptaval jsem mereni tlaku v pnematikach a ze pry tyhle dodelavky nedelaji, ze je problem s kodovanim a SA jim neposkytne kod, pac to neni ofigo dodelavka jako je tempomat. No a samozrejme pokud se v autorizaku aktualizuje v ramci servisu RJ ABS, tak se nam to vymaze, ale to je logicke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se ten prodloužený jmenuje nevim, latte si dávám po obědě :D

Ale drži mi to fakt tak 4s. nebo dokud se nedotknu plynu.

Na dodělávku hlidaní tlaku jsem se taky ptal a stejná odpověď :( ale tlačítko se dokoupit dá, jen kdyby někdo dokazal udělat kabeláž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...