Přejít na obsah

Octavia 1,9 PD 74kw 4x4 - nouzový režim


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

předem jen chci říct, že nejsem žádný odborník, tak se omlouvám, pokud některé informace nebudou přesné.

 

Koupil jsem si Octavii tour 74Kw PD najeto poctivých 145.000 km. Vše pohodička až najednou v tahu do kopce a vyšších otáčkách mi to začlo padat do nouzáku a vypadávalo turbo. Počítač hlásil chybu EMISE-DO DÍLNY a rozsvítila se kontrolka motoru. V servisu zjistili, že je v háji turbo, tak jsem tam dal nové a chyba stále nezmizela. Známej mi to hodil na diagnostiku (VCDS) a zjistil, že se neomezuje tlak v turbu a nedrží mi podtlak. Nevím, jak to vyřešil, ale pouze mi řekl, že mi vyndal jakousi malou membránu, která slouží pouze k plynulejšímu vypnutí turba. Chyba se přestala zobrazovat, auto táhlo jak má, jen turbo šíleně syčelo. Asi po 5.000km mi to vyhodilo opět chybu, ale turbo dalších 300km šlo v pohodě. Na diagnostice je podtlak v pořádku a tlak se omezuje. Tudíž prosím o radu, zda někdo neví, co by s tím mohlo být, pač každý mi jen říka, že je to záhada :D děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

potřeboval bych poradit se svoji Octavkou.
Při zátěži ( 4 r.s. okolo 3000 ot) spadne motgor do nouzáku.
Na VAG to píše:

17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
18062 - prectete pamet zavad kombinovaneho pristroje
P1654 - 35-00 - -

Hledal jsem různě na fóru a vyměnil jsem ventil N75 + hadičky k němu. Dále jsem dal nový vz. filtr.
Vagem jsem zkoušel akční členy na pozici 4 (ventil N75) - je v něm slyšet cvakání a mění se otáčky motoru. Z toho usuzuji, že hadičky, kabely a ventil je OK.
Ještě jsem koukal na podtlakové ovládání turba - při podtlaku se "páčka" posunuje dolů.

Můžete mi někdo poradit co dál?
Zkusit vyčistit turbo? lopatky?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...