Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Stringo

Doporučené příspěvky

Dojezd se minimálně u Superbu počítá z posledních cca 40 km + stavu nádrže. Nicméně i s manuální předokolkou jezdím po Praze tak do devíti, při více km ještě o litr méně. Proto mi ty čísla přijdou poněkud divoká.

Editováno: , autor: Tomas F
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě to ani nepřijde až zas tak extrémní - jízda ve městě / do 7 km (studený start + motor), 4x4 a DSG.

Podívej se co máš na průměrce třeba po 5 najetých km v provozu.

Já to tedy po tak krátkých vzdálenostech nijak zvlášť nesleduji, ale zítra se schválně podívám, co to ukazuje mě. PC mám víceméně nastaven na skutečnou spotřebu - z výroby to trochu podměřovalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak mám odsledovane, že keď sa vymaže chyba p0420 tak je spotreba na voľnobeh 0,6-0,7l/h. Postupne sa však dvíha až na hodnotu cca 0,9l/h v priebehu najazdenia cca70km a potom sa rozsvieti zase chyba p0420. Merali sa lambda sondy, prvá lambda vykazuje nejaké blbe hodnoty takze ju idem meniť a uvidím výsledok. Ale myslím že aj spotreba pojde trosku dole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Dlouhodobě se mi nezdálo, že auto nějak moc žere. Ve městě jsem v podstatě nebyl schopnej se dostat pod 12-13L, na dálnici pod 10, a na okreskách pod 9, ani když jsem ten plyn fakt jenom lechtal. K tomu se auto ještě začalo nějak mizerně ohřívat - např. olej 83st po hodině na dálnici.

 

Napadlo mě, že už asi odchází termostat (nájezd 152tkm), tak jsem ho nechal vyměnit, a když už jsem byl v tom, přihodil jsem ještě regulační lambdu před katem, na což mě dovedl tenhle článek:  https://www.auto.cz/sonda-lambda-je-to-nenapadny-zlodej-benzinu-112058     Lambda prý má životnost cca 160tkm a postupně zastarává, což se projevuje tím, že dává nepřesnější signál a v důsledku toho tam ECU sype mnohem víc paliva, než by správně měla.

 

Výsledek mě hodně překvapil: cestou ze servisu jsem to byl projet, a kombinace 30km po městě a dálnici skončila spotřebou 7.3L. Předtím bych se touhle jízdou pod 11 určitě nedostal. Druhá jízda potom čistě po městě 7.7L. Navíc se motor docela slušně uklidnil na volnoběh...

 

Vysvětluju si to kombinací té nepřesnosti lambdy plus toho, že motor v podstatě nikdy nedosáhl provozní teploty, takže ECU ještě navíc k tomu dál obohacovala směs kvůli zahřátí. Z toho pak plynou další negativní jevy, jako černej výfuk, spousta sazí v oleji už pár tisíc km po výměně (a tohle pak samozřejmě zhoršuje i tu situaci s kroužkama), zvýšený opotřebení katalyzátoru... Každopádně mega rozdíl. Fakt doporučuju těch 1700 obětovat a aspoň tu lambdu si vyměnit, když už nemáte problém s ohřevem. Poznáte to. 

 

Mám CCZA, ale to je v podstatě stejnej motor jak vy.

 

IMG_20190322_202819.jpg

IMG_20190322_202843.jpg

Editováno: , autor: marek16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...