Přejít na obsah

CHIP Tuning


rudko25

Doporučené příspěvky

Ahojte, len ma zaujíma, či niekto z Vás uvažuje o chiptuningu 77kw Rapidu.

našiel som napr.: http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-fabia-2-12-tsi-105-hp/

A ako by to bolo potom napr. so zárukou, po najazdení koľkých km by ste išli do chipu (od nového vozidla, lebo predpokladám, že až po zábehu) a podobné veci, čo koho napadne.

Dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi dobrej gang, když ani neumí správně přeložit text do slovenštiny... Čipovat bez brzdy? Divné... A čipovat tento motor, no nevím, zatím má dost problémů sám se sebou.
Něco se už řešilo tady: http://forum.skodahome.cz/topic/101702-chiptuning-12tsi/
nebo tady: http://forum.skodahome.cz/topic/88558-chiptuning/
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://auto.sme.sk/c/6974631/test-polo-z-mm-racing-ukazuje-moznosti-motora-12-tsi.html
 

Od MM Racing by som si ten chip aj nechal spraviť. Už som sa s nimy bavil o tomto aute, a mapa je vraj spravená tak, že pri jazde ľahkou nohou je výkon rovnaký a oproti sériovému vozu začne stúpať až pri silnejšom stlačení plynového pedálu. Výkon pri predbiehaní by sa určite hodil ale na druhej strane 99% času sa iba premiestňujem z A do B, preto sa mi nechce dávať 400 € za takúto úpravu. Tie prachy radšej nalejem do nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/

 

Cimbu je dosti drahý,tady ten je levnější.Kamarád si nechával chipovat Tsi 77kw u nich a jede mu to bezvadně.Taky o tom přemýšlím :kol-34:

 

Tejto firme by som nedal auto upraviť ani náhodou. Už samotná cena naznačuje, že to robia na kolene, bez merania na brzde, tj. vôbec neskúšajú reálny výsledok úprav. Ďalej keď čítam niečo ako je toto, tak ruky preč od nich, pre istotu aj okno prehliadača s ich webom zatvorím, aby mi ešte náhodou nepretaktovali procesor na diaľku...

 

Sníží se životnost motoru?

  • Stručně řečeno: ne. Průměrná životnost motoru se po úpravě může snížit maximálně o cca 3–5 %. Tj. na cca 480 000 km z původní průměrné životnosti, která je cca 500 000 km.
Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako jen tak nechat nelit chip na "parkovišti" to bych nikdy neudělal !!! dělat chip bez brzdy , to je fakt o hubu !

 

jinak cimbu bych taky doporučíl , ale ceny má vysoko

 

spíše bych se optal jestli tdifun už taky nezačal dělat benziny :) nebo jestli by nebyl ochotný to skusit , cenově je přijatelnější než cimbu

A hlavně z tdifun mám špičkové skušenosti , rychlost- kvalita - snaha vyhovět ve všem - poradí - atd prostě super firma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tejto firme by som nedal auto upraviť ani náhodou. Už samotná cena naznačuje, že to robia na kolene, bez merania na brzde, tj. vôbec neskúšajú reálny výsledok úprav. Ďalej keď čítam niečo ako je toto, tak ruky preč od nich, pre istotu aj okno prehliadača s ich webom zatvorím, aby mi ešte náhodou nepretaktovali procesor na diaľku...

Tak si pánové přečtěte na jejich stránkách co všechno úprava obsahuje.....beru to za plnou cenu 5490kč a provozovna Praha....

Jo a taky se zajeťte podívat na provozovnu do Prahy a uvidíte to zázemí,jo a jinak kamošovi tam upravovali RS a trvalo to cca 2hodiny i s odladěním. 

Takže než něco napíšete čtěte :kol-28:  :kol-31:

Chiptuning Vašeho vozu zahrnuje:

počítačová diagnostika motorové jednotky před a po úpravě

měření výkonu motoru na zkušebně po úpravě

renovace měřiče hmotnosti vzduchu (tzv. váha vzduchu) 

úprava Vašeho stávajícího programu řídící jednotky

záloha původního software u naší společnosti

nahrání originálního software ZDARMA  (např. při prodeji vozu)

Záloha původních dat z řídící jednotky motoru na CD za 200kč

asistenční služby

K chiptuningu dále nabízíme

Převzetí záruky na motor (u záručních vozidel) 

Sportovní vzduchové filtry K&N 

Splátkový prodej s financováním od ESSOX

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne. A za kým mi budú na aute zvyšovať výkon, na zadnom sedadle mi ho vyfajčia dve prostitútky. :D
Teraz vážne. Firma, ktorá je ochotná upraviť riadiacu jednotku auta bez toho, aby ho postavili na brzdu a to ešte za túto smiešnu cenu je pre mňa neprofesionálna a nedôveryhodná. Ani umyť auto by som im nedovolil, nie to ešte zasahovať do RJ. 

 

BTW, zaujímavé čítanie: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne. A za kým mi budú na aute zvyšovať výkon, na zadnom sedadle mi ho vyfajčia dve prostitútky. :D

Teraz vážne. Firma, ktorá je ochotná upraviť riadiacu jednotku auta bez toho, aby ho postavili na brzdu a to ešte za túto smiešnu cenu je pre mňa neprofesionálna a nedôveryhodná. Ani umyť auto by som im nedovolil, nie to ešte zasahovať do RJ. 

 

BTW, zaujímavé čítanie: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf

koukám že furt kecáš to svoje a nečteš pořádně.....

Chiptuning Vašeho vozu zahrnuje:

počítačová diagnostika motorové jednotky před a po úpravě

měření výkonu motoru na zkušebně po úpravě.

 

Tak nejprve čti a pak keci kec :kol-32:

 

Jo a jestli je pro tebe směšná cena .. 5490kč,tak před tebou smekám zbohatlíku :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To hollywood........jedna věc je napsat, a druhá udělat.........máš video z brzdy????  To by byl unikát, jezdí mi totiž lidi s tím, že jim to nemohli odbrzdit,  že brzda je rozbitá. Akorát, že už asi rok a půl..

Přijeďte si ten zázrak  změřit. A už dopředu vím, že to cuká. Klidně se zeptej kámoše.

Co se týká filtrů K+N, a čištění váhy tak to už je k úsměvu.

No a záruka už k úsměvu není, to je podfuk, přešti si zakázkový list...pořádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabízíte měření výkonu na válcové zkušebně (motorové brzdě)?

Ano, ceník této služby naleznete zde. Hodnoty uvedené v tabulkách vycházejí z reálných měření. Pří běžné úpravě tudíž není toto měření potřeba provádět.

 

Hollywood, ty si vybral asi ich najdrahší "balíček". Na webe v cenníku majú totiž iné ceny a podľa vety ktorú som citoval to vyzerá tak, že meranie na motorovej brzde nie je štandard.

Ďalej je zaujímavé si pozrieť aké hodnoty úprav sľubujú. EA111 1.2 TSI CBZA dokážu upraviť na 77 kW, ale CBZB, čo je inak úplne identický motor už s výkonom 77 kW zrazu dokážu upraviť na 95 kW. Hm, čudná logika. Že by pri vytváraní tabuliek nemali k dispozícií reálne čísla a iba všetky sériové výkony motorov vynásobili bulharskou konštantou? Takéto zaujímavosti by sa určite našli aj pri naftových motoroch, len tie nepoznám a neviem ktoré verzie sú identické a kde už je iné turbo alebo vstrekovanie paliva.

Ďalej ma zaujíma, že ako merajú autá s pohonom 4x4...

Jaká vozidla je možné změřit?

Jakékoli s poháněnou jednou nápravou (přední nebo zadní) a výkonem do 240 kW (326 HP).

...napr. také Subaru, alebo Land Rover, na ktoré ponúkajú úpravu.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík.. Ty jednotky nevím, myslel jsem že je furt jedna verze MED17. Tvoje úprava je teda měřena na čem, Fabia II nebo co má ještě stejný motor a jsou starší. Nějaký VW nebo seat?

Já se chystám tak na jaře, po první výměně oleje - možná se pak ozvu. Potřebuju to trochu oživit, i když vím že z toho moc udělat nepůjde. Měl jsem před rapidem načipovanou lagunu 2,2 dci 110kw jednotka EDC15 - kolik měla přesně nevím, nikdy jsem to neměřil. Ale jelo to slušně.. Popravdě v sérii byla dynamika dost podobná rapidu, tam hrálo roli 500kg, akorát jezdila s větší parádou 320Nm v základu. Možná v pružném zrychlení je nafta lepší, zase v zatáčkách je pomalejší díky těžkému motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsme psal, jaký koliv chip ŘJ bez brzdy je k ničemu ! resp takový chip nazývám "prakovištním chipem" pak to vidíte před sebou "resp nevidíte" jelikož auto čudi z výfuky jako po vybuchu chernobylu , životnost motoru 00hov**

 

dale mi není jasne jak mužou přebrat zaruku na motor :kol-32:   , jako že když vám motor pojde po dobu 2 let od jejcih upravy tak vám dají novy ? tak o tom silně pochybuji !spíše vaši reklamaci budou řešit stylem :kol-46: :kol-46: :kol-46: a když bude dobře tak vam tam nahraji do ŘJ spět puvodní mapy , a řeknou táhni do škodovky si to reklamovat !!! a co pak se stane ve škodovce ? hadejte 10x pokud se jim nebude neco zdát , tak klidně motor pošlou do škodvky do laborky :kol-47: a nebo případne vam řeknou neopravněná reklamace a naschle

 

mám takový silný pocit že na ŘJ se da poznat jestli byly upravena mapy nebo ne , tedy i po jejich spětném přehraní na puvodní , ale k tomu by se tu mohl vyjadřít někdo kdo to mu rozumí vice

 

další věc je ta že pokud někdo chce zalohovat mapy/soft z ŘJ tak si muže kabel koupit sam na netu je jich plno :) cena par kč na rozdil do firem ktaré za to chtěji nemalé peníze :))))

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si nechal načipovat Rapida 1.2 - 63 kw. Mám teď 78 kw a 191 Nm. Musím říct, že je to znát. Motor táhnul před tím slušně vespod ale při přidání plynu se jakoby nic nedělo. Teď má větší sílu a ta nastupuje plynule do vyšších otáček . Jsem vcelku na 1.2 spokojen. Jediné co je teď hodně znát, že chybí 6 rychlostní stupeň. Motor si o to úplně říká, ale bohužel tam není.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...