Přejít na obsah

CHIP Tuning


rudko25

Doporučené příspěvky

Nechal jsem to čipnout v diesel.servis Kladno , dle názoru toho technika bezpečné zvýšení bylo na oněch 78 kw. Na brzdě jsem nebyl, takže mě nezbývá než věřit, že to tam je...ale tomu odpovídala i cena. Otec u něj nechal upravit už asi 15 aut a teď můj Rapid a jeho octavia RS a cena pod 3000,- za jedno auto. Spotřebu mám po 4500 km 6,4 l ale používám auto na taxi a motám se vesměs po městě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha takže parkovištní chip :) chudák motor :kol-32::kol-26:  a za 3000 kč drahe ! na to že je to vlastně chip, z jménem  "možná to trefím správně" :kol-28:

 

mně je to fuk , ale na tvojem místě bych stím zajel na brzdu , a pak se možná budeš divit co ti to tam napachaly za prasárny :kol-27:

 

najk jsem asi přehlidl co tam je za motor ? 1.2 tsi ?

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem to čipnout v diesel.servis Kladno , dle názoru toho technika bezpečné zvýšení bylo na oněch 78 kw. Na brzdě jsem nebyl, takže mě nezbývá než věřit, že to tam je...ale tomu odpovídala i cena. Otec u něj nechal upravit už asi 15 aut a teď můj Rapid a jeho octavia RS a cena pod 3000,- za jedno auto. Spotřebu mám po 4500 km 6,4 l ale používám auto na taxi a motám se vesměs po městě.

Tak nevěř a přijeď to zjistit, udělám ti brzdu i zdarma!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo 1.2 Tsi, poprvé jsem nechal auto čipnout a bylo to tak že jsem se přifařil k otcovi a cenu za obě auta jsme si rozdělili a asi je hloupost moje laické posouzení- Rapid jede fakt nesrovnatelně líp. Na brzdě to asi nechám tedy skouknout, popř. doladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je staré měsíc, já vím teď se do mě pustíte co záruka atd. Ale ta pro mne není tak podstatná, auto používám na taxi a nájedu 70000 ročně, takže ho mám bez záruky než řekneš Švec... Ne rokama ale kilometrově. Původní software mám zálohován a kdykoli je možno ho vrátit, což zatím nechci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja se ptal proto , že má divný dojem , že tyhle rapidy už zapisují  zasach do ŘJ motor- komfortky - přistrojovky , "něco jako černý skřínka" , a ni bych se tomu nedivil kdyby to tak bylo , jelikož tyhle motory se sypou už od výroby , a ŠA se nechce zbytečně platit (zaruční opravy) :kol-28::kol-34: tak že jaká koliv záminka je pro ŠA  dobrá

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty motory se sypou? Proč je tedy vyrábějí? Na I Octavii jsem najel 680 t. Km na II Octavii 490 tisíc km/ obě nafty/ a protože při servisu vždy že mám diesel a složitější a dražší motor tzn. Dražší servis tak teď benzin. Aby to mělo alespoň nějaký krouťák, tak proto chip. A hodlám najet podobné kilometry. Takže bláhovej blázen?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi ne, ale nějak jsem potřeboval změnu, představoval jsem si Rapida předělat na plyn nebo E85, ale s obojím je zatím trochu problém/pristrikavani benzinu při plynu atd./počkám až to trochu vychytaj. Spotřebu mám zatím kolem 6,5 litru a Octavií jsem jezdil kolem 6 l to není moc rozdíl. Každopádně 1,2 tsi je doma a musím to tak teď brát. Možná mě to bude mrzet možná ne.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš teď měl v servisu OII face 1,2 tsi a ve 100 tis tekla vodní pumpa. Ale taky to nahrkali za dva roky.. Já najedu 100 tis pomalu až za 6 let, takže to neřeším a dám ho na jaře taky načipovat ať si trochu zajezdím.. Pak půjde protiúčtem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rommy, LPG sa už pre TSI robí dosť dávno. Pri tvojom ročnom nájazde by som išiel určite do drahšieho Vialle LPdi (http://www.auto.cz/lpg-vialle-1-2-lpdi-prime-vstrikovani-tsi-59211), ktoré sa už montuje viac ako dva roky. Má tú výhodu, že používa priamo samotné vstrekovania motora a vstrekuje plyn v kvapalnej forme. Týmto pádom umožňuje aj štartovanie na plyn, čo pri tvojej práci je naozaj veľká výhoda.
je tu ale jedna vec, ktorej by som sa bál, a to je chiptuning súčastne s prestavbou na LPG. Netvrdím, že to nemôže dobre fungovať, ale s týmto pri týchto motoroch naozaj nie sú skúsenosti. Ten plyn predsa horí pri iných teplotách ako benzín. Na druhej strane majú tieto 1.2 TSI tak malé stratové teplo, že možno by mu prevádzka na plyn dokonca aj prospela, hlavne pri veľkom počte studených/vlažných štartov. :-)

Čo sa týka záruky, pre teba je najvhodnejšie si za predĺženú záruku nedoplácať. Takto máš totiž 2 ročnú záruku bez obmedzenia kilometrov, takže v tvojom prípade môžeš v záruke najazdiť cca. 140 tisíc km, čo je fajn. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty motory se sypou? Proč je tedy vyrábějí? Na I Octavii jsem najel 680 t. Km na II Octavii 490 tisíc km/ obě nafty/ a protože při servisu vždy že mám diesel a složitější a dražší motor tzn. Dražší servis tak teď benzin. Aby to mělo alespoň nějaký krouťák, tak proto chip. A hodlám najet podobné kilometry. Takže bláhovej blázen?

 

 

asi ano myslet si že najedeš z 1.2 tsi 680 tkm nebo 490tkm , je fakt dost blahové :) pokud z tím motorem nejdeš 200 tkm budeš velice rád , ale zaleží někdo jezdí motorem po smrti a nevadí mu to :kol-28: tím nemyslím zrovna tebe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak bude Roomy ten motor poctivo servisovať (pravidelné a včasné výmeny oleja a filtrov, atď.), tak práve u neho má ten motor šancu na to, aby s tým motorom najazdil aj 400 tisíc. Totiž taxikársky režim je aj napriek mestskej prevádzke stále pomerne dobrý, lebo Roomyho auto má celý deň teplý motor. Oproti tomu som ja včera absolvoval cca. 24 km behom štyroch hodín tak, že som štartoval motor 6x a medzi tým stihol motor minimálne raz úplne vychladnúť. Napriek tomu verím, že aj moje auto v pohode vydrží 200 tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli taxik z timhle motorem nejde 400 tkm , tak má u mně dotyčný flašku slivovice :)

 

tedy možná najede , ale otazka je kolikrát vymnění rozvodovy řetěz a další díly motoru :kol-32:

 

 a hlevně když v tom má super chip dělaný na "parkovišti" :kol-28:

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prečo tu strašíš stále s tou reťazou. Je už modifikovaný a mna pri nákupe auta v roku 2013 tiež oblieval pot po prečítaní niektorých diskusii ale teraz som už v pohode. Nie je to už to čo bývalo na začiatku. A v podstate iný motor ako TSi sa v rapide asi nepredáva až na pár ropákov ale pri tej cene už asi človek kupi niečo ine. Alebo za tie peniaze octávku ale zase s TSi :kol-46: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak čip dělaný na parkovišti jsem tam fakt nedal. Tu firmu na Kladně já registruji asi 15 let a pokud by to dělali tak špatně, už dávno neexistuje. Je pravda že kontrola na válcové brzdě neproběhla,ale firem které ji vlastní zase tolik není. Je pravda že mnou rychle ujeté kilometry působí na motor jinak, než když je někdo najíždí 10-15 let. Uvidíme. Kilometry přibejvají/viz tacho/ spotřeba se také trochu zvedá, jak si topím na štaflu.

post-85445-0-13021900-1384956015_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako tvoje auto tvoje věc ! ale mi to nedá :) navíc auto má jen tak tak zaběhnutý motor "sednutý" a ty tam placneš chip který se ani nedělal na brzdě ! z čeho prosím tě vychzel když to chipovla ? tedy za jakých udaju ? kde je vzal ?

 

a takové ty kecy , jako mapy byly dělany na brzdě :) nebo nové auta se už nechipují na brzdě :)  atd to je fakt k smíchu

 

a firem co maji brzdu je dost ! jen je najít , a navíc ti tu nabízel že ti udělá brzdu zadarmo !!! takže na tvojem místě bych tam zajel si tu brzdu nechat udělat

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správně, jak říkáš je to moje auto...kdybych se do řídící jednotky vyčural a udělal to z mého přesvědčeni že to pomůže, zase by to byla moje věc. Ale jak říkáš ty stejně mě to nedá. Rapida jsem čipnul a mapy ŘJ jsem nenechal dát na kolobězku ale na motor 1.2 tsi. Nijak jsem nepřeháněl 78 kw je hodnota s kterou se tento motor normálně prodává /77kw/ to znamená měl by to v pohodě dát. Máš pravdu brzda je brzda a věř že se na ni chystám. Nepotŕebuji ji zdarma o to vůbec nejde, ale problém je u mě časovej. Až měření udělám, výsledek sem dám a pokud bude spatnej vpoho uznám co jsem za pitomce. Ale teď si nejsem vědom něčeho špatného a fakt jsem sám zvědavej jak to Rapid bude zvládat. Nic víc nic míň. Sorry za tento román...PS. Rapid jde jak hodinky a je tak tichej, že si furt myslím že mě chcipnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...