Přejít na obsah

CHIP Tuning


rudko25

Doporučené příspěvky

Jo, nespokojenost, s tím mám problém. Asi je to úchylka. Měl jsem už pár aut na můj věk a motorek snad ještě víc. Manželka je už ze mě nešťastná a v práci a kamarádi mě mají za překupníka. Každý za mnou chodí jestli mu něco neprodám nebo neseženu..

Jinak k tématu, po neděli mu budu volat a domluvím se. On už mně posledně říkal že by to šlo, ale moc se mu do toho nechtělo kvůli záruce. Taky jsem zjištoval informace o "powerboxech", akorát toto řešení se mně úplně nelíbí. Ty lepší by se daly, ale zase stojí pomalu jako nový motor. Ještě čekám na odpověď z V-TECH, mají na stránkách předělávku Rapida na plyn + powerbox. výkon tuším 92kW a 216Nm.. Tuningbox.sk mají za 4 tis krabičku která se připojuje pouze na čidlo tlaku sání, to je o ničem za ty peníze. To bych si udělal možná i sám jako elektrotechnik..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

může se nějak změnit životnost určitých dílů, když nachipujete 77mičku o ca 20kw? Mně už nyní přijde že z toho motoru je ždímaný skoro max v poměru výkon/spotřeba, není to závodní, výkonný motor, tomu odpovídá asi i jeho konstrukce, čipování nízkoobjemových motorů mi přijde nesmyslný...ten objem, ta síla ti tam bude chybět prostě vždycky (v kopci nebo při plně obsazeným autě apod.)....

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motorpowere: tak ono ty motory většinou už z fabriky dávají o něco víc než je deklarováno ne? Jinak pěkná práce. Je to lákavé, no uvidí se po záruce, tedy v mém případě za rok. uvidím jaké zkušenosti bude mít Mx6

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta slabá čára je před úpravou, a jedná se o reálnou hodnotu, od 1500ot fungují biturba, což toto není, navíc neměřím od 1000. Výkon u tohoto vozu /77kw/ byl v reálu 111PS což je o 6 více než výrobce uvádí.

Úprava je výhodnější pro 63kw verzi, protože výsledek je prakticky totožný.

To  Petrrrr ..záruka se dá řešit.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za osvětu, pak tedy výrobce kecá když uvádí, že max. kroutící moment je 175Nm při 1550-4100 otáčkách. Tedy jestli jsem to dobře pochopil, tak 63kw verze se nachipuje na v podtstatě stejný výkon jako 77kw verze tedy oněch nějakých 128 koní? Vím, že to jsou ty samé motory, ale stejně ptám se ze zvědavosti. jasný tuším jak se dá záruka řešit, akorád já bych to měl k tobě cca 150km, když by se muselo něco řešit. Jinak Jak se ptal rogerer , tak jaká je cena? Je pravda že na stránkách není uvedena. Díky 

edit: jinak by bylo fajn mít výkon v podstatě jako 1,4tsi a ještě větší krouťák akorád bez toho podělanýho dsg.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znám...

 

A ještě org samostatně...krouťák tam je, výkon trochu více, a nástup tak v 1700ot. ten začátek trochu prokloužu. Tyhle auta se i stím malým výkonem paradoxně špatně odbržďují...příliš lehký motor. Popkud bych přitáhl za nápravu a brzdil od 1000/zbytečné/ tak by to asi vyšlo.

škoda Rapid 1,2 TSI org.pdf

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před chvilkou jsem mluvil s mým dvorním čipařem, pobočka zmiňovaného Moravia-tuning. Zatím nic moc nevím, mám zavolat příští týden. Ještě nedělal tento typ, musí se domluvit s "centrálou. On to neupravuje, pouze stáhne, pošle to na hlavní sídlo a pak upravené nahraje zpátky. Brzdu nemá, takže přesného výsledku se nedoberem, pokud to nenechám někde změřit. Musel bych do Telče nebo kde je jejich hlavní sídlo, ale to je daleko.. Zas mám lepší cenu, i když taky zatím nevím kolik. 

Motorpower: ty jsi z Prahy? To mám asi 300km, docela dálka.. Tady p. Standu mám 15km, ale zas bez brzdy.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě bych to udělal zrovna i s výletem. Vzal bych manželku a malého aby neremcali. Uvidím jak to všecko dopadne, hlavně se taky zajedu pobavit s kámošem z autorizáku jak by se případně řešila reklamace..

Jo a kdo je poblíž Zábřehu na Moravě, ve firmě Elpigas mají rapida s powerboxem V-Tech a lpg. Má odbrzděno 92kW a 216Nm a psali mně se že si můžu dojet zajezdit. To mám blíž jak do Prahy - asi 200km. :kol-48: Powerbox ale stojí 10 tis! To je šíleně moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ta 1,4 tsi by tě prý zklamala, skoro stejné jak naše 1,2 77kw. Jsou těžší a to DSG to degraduje.

 

DSG degraduje? Práve naopak, pri zrýchlení sú jeho kratšie (tj. ľahšie) prevody výhodou, lebo motor ide ľahšie do otáčok. Samozrejme pri šprinte 0-100 nie je rozdiel skoro žiadny, ale pri takom šprinte na 160 km/h to už má svoje výhody. Samozrejme netvrdím že 1.2/1.4 TSI s DSG sú trhači asfaltu, ale tam kde už s manuálom riešiš slabý ťah motora, alebo potrebu podradiť a mať už nepríjemne vysoké otáčky, tam si DSG nájde svoj prevod ktorý bude tak akurát. Dobrý príklad je napr. jazda do kopca pri vysokej rýchlosti (160 km/h). S manuálom to na štvorku je tak trochu trápenie, si rád ak udržíš rýchlosť, a na trojku sú už zase moc vysoké otáčky. Automatika DSG to v takomto prípade má na háku, hodí tam najprv 6-ku, a ak nedokáže udržať rýchlosť v stúpaní (sú úseky kde na to malý motor nestačí), tak podradí na päťku a otáčky sú ešte stále v normále (5000 rpm pri Fabii).

Nevýhoda 7° DSG je okrem ceny hlavne to, že napriek možnosti manuálneho radenia s v tom vysokom počte prevodov ľahko stratíš a po čase ťa to prestane baviť. Potom ak sme detailisti, tak DSG prevodovka je ešte o niečo ťažšia a samozrejme nemáš ten pocit z radenia ako pri manuále. Ale treba si uvedomiť, že bavíme o autách ako je Rapid, Fabia, Roomster a Octavia, tj. osobné autá, a nie závodné špeciály.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš jsem myslel vyšší hmotnost. A celkově bych nechtěl automat, je to nuda.. Jezdil jsem v pár autech s automatem (i se 190kW ) a nikdy jsem tomu nepřišel na chuť. Je to váhavé. Rozhodně si myslím že DSG nic nepřidá těmto malým motorům, nevím v jakých "číslech" by byla lepší než manuál.. Možná jak píšeš má víc rychlostí, jinak v tom nevidím extra přínos. Hlavně ona ta 1,4 tsi se prý s manuálem nevejde do auta, proto tam dali DSG. A 1,6 TDI se nevešla s 6- kvaltem - jsem slyšel..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem ještě mluvil s tím známým čipařem, takže udělat by to šlo samozřejmě. Přesně ještě neví jestli to dokáže svým kabelem a softem přečíst, to by musel zkusit. Mapy dělá jiný člověk z "centráli" firmy v Čechách - jak už jsem psal. Tam už dělali nějaké 1,2 tsi a prý byl někdy problém že přestal fungovat tempomat, to by mě netrápilo když ho nemám, ale spíš do mě hučí ať se na to zatím vykašlu. Až po záruce.. Tož nevím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako nahoní si 15kw, to vlastně víceméně v normálním režimu ani nepozná a navýšení toho krouťáku (jezdíme na krouťák) taky není markantní za to "riziko" s poruchou u tsi to nestojía pokud byl zvyklej na 130kw 2,2 litr tak ho nezachrání ani těch 15kw protože prostě ten objem bude pořád skoro poloviční u našeho šicího stroje... já to mám stejný přešel jsem z pětiválce 2,4l, prostě to nikdy lepší nebude a když jo tak jen o malinko, takže buď se s tím smířit, nebo prodat a koupit jiný auto nad 2litry objemu, jenže to bude vylítaná ojetina na každodenní použití nespolehlivá, takže jak jsem tisickrat psal....nechat si rapida a na leto na blbnuti koupit za pár korun neco starýho nepraktickýho a nadupanyho (ideálně alfa GTV/spider 3.0 V6 24V, 160kw)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...