Přejít na obsah

Tlumiče a pružiny


Lenny93

Doporučené příspěvky

Ano, číslo platí, kód nových je BA.

Jo já to tak udělal. Sice první pocit byl, že auto "změklo", on byl původně podvozek naladěn hodně tvrdě sportovně, ale komfort se teď výrazně zlepšil. Ono taky já mám široké a nízké 16", takže na nich to na našich okreskách a dlažebních kostkách pěkně drncalo a zadek odskakoval.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam 17-ky a tiez siroke a nizke a citim to asi este viac ako ty. Ale v zakrute auto nenaklana ale ze vobec. Bude to tymi povodnymi AN tlmicama ci aj este nieco nastavene?

Rozmyslam co je pre mna lepsie ostat tvrdym alebo zmäknut :) z jednej strany komfort, z druhej bezpecnost...

Editováno: , autor: Temik.sk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Probíralo se to myslím ve všeobecném tématu o Rapidu. Lidi, co mají evidentně blízko k automobilce, tam tvrdili, že jen tlumiče se nezměnily, že to byla komplexnější změna, že to tak jednoduchý není. Ale ETKA prostě hovoří jen o těch jiných tlumičích od 5.8.2013 (předek a zadek), ostatní díly uložení náprav ( tj. silenbloky, lůžka tlumičů a per, stabilizátor nápravnice.... ) jsou dle čísel pořád stejný.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zda do toho jít či ne je otázka tvých priorit a způsobu ježdění. Já už jsem klidnější vybouřenej řidič. Takže na hraně moc nejezdím, ono s 63kW moc šancí na trhání asfaltu a průjezdy zatáček s kvílejícíma gumama není.....

Takže pro mě byla volba jasná.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujimave co hovori ETKA a co ludia...ale to vraj treba dakde presne podla VINka mrknut mozno by sa dalo najst rozdiel...

jazdit s Rapidom kludne :) to auto vyzera tak akokeby nepoznalo kludne jazdy a chce jazdit rychlo a ostro v zakrutach :) ja na kludne jazdy pouzivam druhe auto :) to ti verim ze Rapidu tych papierovych 63 kW je naozaj malo :))) ale to je tema do ineho vlakna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Temik.sk: Ted jdi jeste na 3. test a vyjde zas neco jineho :-) Píšu to se smajlíkem, ale buhví v jakým maj ty testery stavu a taky jestli tam třeba není vhodné zadat nějaké parametry toho auta jako váhu, nebo váhu na nápravy apod. což oni zásadně nezadávaj..

Věřím měření geometrie, ale tohle beru spíš jako takový hausnumera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Experti, naozaj na rapida nepasuju tlmice z inych aut VW group? Podla mna by to bola blbost keby rapid mal nejake specialne...vie to niekto preverit? Stale chcem sportove a napriklad komplet 4 nove tlmice s nastavenim a pruziny od TA Technix da sa kupit za 200€ na OI a Fabia I

Je mi jedno co hovori ETKA, tu Vas prosim nerieste.

Diky

Editováno: , autor: Temik.sk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a čo chceš počuť ? je to podvozok fábia/polo takže to "fyzicky" pasuje všetko ako chceš , ale nastavenie jednotlivých pružín a tlmičov býva vyladené na daný model , to nehovorí len etka ale aj to ako sa auto potom bude na ceste správať a či sa s tým niekde neprizabiješ ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čím sú vyladené pružiny a tlmiče ? tvrdosť , počet závitov , priemer závitov , medzera medzi závitmi , sila tlmiča pri stlačení , pri roztiahnutí ,  tieto veci niekto vyrátal a ver tomu že v škodovke tie podvozky vedia veľmi dobre a majú to otestované ... sú autá kde sú zhodné diely napríklad Octavia-GOLF , a sú aj úplné špeciálky čisto na jeden model ... všetko ostatné je len blbý univerzál a "nejak" funguje , rozumný šofér to spozná 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám zkušenosti takové, že originál podvozek je nejlepší kompromis. Všechny jiné kombinace jsou lepší maximálně v jedné věci, ale v dalších naprosto k ničemu. Já se nedokážu dokopat abych zkusil nižší pružiny, aspoň na chvilku. Po zkušenostech z bývalých aut se mně do toho nechce. Stejně vím co bude následovat, tvrdší jak teď-takže kostitřas- a při zatlumení houpačka, protože sériový tlumič nemá šanci. Vždycky se zhoupne, vždycky!

Jedině komplet nějaký štelovák, ale to je drahý špás a navíc moc komfortní taky nebude. Navíc tím stejně dřív začnou odcházet silentbloky a vlatně všechno. Rozhodí se odklony atd.

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je sportovy podvozok? Naco je sportovy podvozok? Kto videl komfortny sportovy podvozok? Jazdil niekto na sportovom aute?

No mne islo o to ze mat to v Rapide ten pocit z jazdy a ovladania na ceste, ale tato tema uz je onicom pre mna, rozhodol som radsej kupit sportove auto na vyblaznenie....ako vyhadzovat prachy do rapida, ze prerabat mu brzdy, podvozok, filtre a kopec dalsich veci, ten nech radsej ostane ako auto na jazdenie do prace....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak je to sice bráchovo auto Rapid 1.2 TSI 77kw ale to som ešte nevidel.Nové auto a aby autorizovaný predajca úplne odflákol kontrolu auta pred predajom.Možno niekto z vás vie čo sú zač tie žlté podložky na piestnici tlmiča.Samozrejme som si nové auto musel vyskúšať no a to bolo hrozne tvrdé na predok tak mi to nedalo a auto som dal na hever.Sú to podložky ktoré sa používajú pri preprave,ale pri prvých asi 400km dorazy tlmiča a krycie manžety piestnice dostali svoje.Akurát v servise sa tvárili akože čo by som chcel veď sa nič nedeje podložky vybereme a hotovo,možno by to platilo na niekoho kto tomu nerozumie ale trval som na výmene dorazov aj manžiet tak nakoniec na tretí krát vymenili čo som chcel ale čo ma zarazilo mi odmietli dať staré diely tak ani nemám foto v akom stave boli.

post-70475-0-84587700-1449058796_thumb.j

post-70475-0-25626500-1449058804_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...