Přejít na obsah

Výměna halogenů za Bi-Xenony AFS s LED denním svícením


zdenytumig

Doporučené příspěvky

Velký díky Ferdovi :-)

 

Ano světla mám kompletní i se třemi jednotkami.

 

Auto nemá drive mode select, vzadu je jednoduchá klika a není to 4X4.

 

VINko s xenony jsem nepobral.

 

Jednotku - 7P6 907 357 koupím a upozorním je že je potřeba je překódovat. A pak tedy ještě dvě čidla( 5Q0 512 521 F zadní a 5Q0 412 521 C přední)

 

Na http://www.mihocar.cz/cidlo-urovne-podvozku-skoda-octavia-iii-5q0907503/d-87240/

mají asi špatně uvedené číslo produktu "5Q0907503" ale podle vzhledu to asi bude to na přední nápravu.

 

Zadní čidlo jsem nenašel :-(

 

Kabeláž taky ne, ale zkusim jim zavolat.

 

Z.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

pokud už se zde tohle téma nachází tak se moc omlouvám. Chci se zeptat, zda se dají později vyměnit halogeny za bixenony s led proužkem pro denní svícení? Objednal jsem si OCT III elegance a je mi dost líto že se mi do rozpočtu 610 000 Kč nevešli bixenony. A tak se chci zeptat zda je možné u OCT a hlavně u leasingu vyměnit přední světlomety za lepší až na ně našetřím? ! :-) Předem díky! ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná bude stačit zhotovit díry. Ale nejde jen o ostřik, musíš tam mít i autonivelaci. Pokud tedy chceš dodržet legislativní nařízení. Docela by mě zajímalo, na kolik tato sranda přijde. V Etce jsou ta čidla dvě (na přední a zadní nápravu) a každé stojí tři tisíce + řídící jednotka bratru za skoro šestku. A kde máš světlomety? Jedině někde z pochybných zdrojů, nebo vrakáče? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho, co psal Ferda25 tady, tak už si výměnou světel za xenony prošel - bude nejlepší se opravdu domluvit s ním.

Problémů je několik, zejména, kde vzít xenony a nekrást (nepodporovat zloděje, kteří si je dlouhodobě vypůjčí od někoho z nás na parkovišti). Dále jak psal Pawouk, řídící jednotka, čidla nivelace (pokud máš volbu režimů, je myslím jen jedno), kompletní ostřik a v prvé řadě někoho, kdo to rozdýchá a rozpohybuje... a to vše rozhodně nebude zadarmo.

 

No nevím. Svoji stařičkou OII jsem kupoval s tím, že si postupně lescos dodělám, přidám, udělám. Napřed Tě drtí splátky a když si od nich trochu vydechneš, tak zjistíš, že vrtat do té ojetiny se Ti už vlastně ani nechce a nevyplatí...

 

K tomu konfigurátoru: xenony jsou stejné, obojí natáčí do stran, ty dražší mají CORNER přes mlhovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jelikož ty xenony stojí 25 000 Kč, byla to pro mě položka tak vysoká že už jsem jí byl nucen vynechat. :-( A jak to tady tak čtu asi se budu muset spokojit s halogeny, které na voze budou. Nechci tady škodovku soudit, ale dle mého názoru je to dost zvláštní, že si při nejvyšší výbavě Elegance (vyjma Laurina) musíte připlácet světla, nebo dostanete ty tragické halogeny. :-( No ale s tím stejně nic neudělám. Děkuji všem za rady a nápady. Po tom co jsem si přečetl se na tuto akci asi vykašlu! ;-) A jako perličku na závěr, když jsem vůz objednával a ještě jsem o xenonech vážně uvažoval, sám můj prodejce mi řekl: " Bixenony si nekupujte jsou drahý jak sviňa a za chvilku vám je ukradnou bo se kradou jak sviňa!"  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferdo25 když už jsi sem zavítal, kluci tady psali, že už máš tuto výměnu za sebou? Nemohl bys napsat jak to bylo náročné a na kolik to vyšlo? A lze to provést s plnou funkčností všeho výše zmíněného bez problémů (funkčnost, leasing)? A ikdyž to sem nepatří zeptám se na tu úpravu co jsi prý taky dělal a sice na tu sedačku s pamětí? Mohl bys mi podrobnosti výměny sedadla napsat do SZ? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro porovnání pro lepší rozhodnutí já na autě xenony nemam, vzhledem k tomu že nejezdím často po tmě, jsou drahý, kradou se atd. Neřešil jsem je. O to víc mě překvapili obyčejný světla. Jsou zpracovaný a vypadaj na autě moc pěkně. Jsou rozdělený na dvě poloviny, v každý je jedna žárovka. Na vnitřní straně je dvouvláknová H15 a jedno vlákno svítí při denním svícení, to samí vlákno asi na na menší proud je obrysovka. Druhý vlákno jsou dálkovky a potkávací jsou ve vnější části (H8).

Výhoda proti našim starším autům, kde jsou dvouvláknový H4 (když se přepne na dálkovky tak zhasnou potkávačky), je že když dáš dálkový světla tak zůstanou svítit i potkávací. dohromady to osvítí docela velkej kus cesty a vidíš i blízko před auto. Jde to eště vylepšit mlhovkama který svítí do strany (ALE TO SE NESMÍ).

Xenony jsou určitě lepší (jinak by si za ně nemohli počítat takovej příplatek), ale já jsem si polepšil a jsem spokojen.

Sory za kvalitu fotek, tohle se špatně fotí. Jestli bude někdo chtít můžu to zkusit vyfotit za světla.
 

post-71697-0-91104700-1418750544_thumb.j

post-71697-0-57772300-1418750578_thumb.j

post-71697-0-51598300-1418750609_thumb.j

post-71697-0-86782500-1418750637_thumb.j

post-71697-0-54934300-1418750683_thumb.j

post-71697-0-85347800-1418750715_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Výměna halogenů za Bi-Xenony AFS s LED denním svícením

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...