Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

Musím potvrdit, že palubka díky zpevněným bokům a ještě rozepřeným o ty plechy na příčné trubce na kostkách přestala rezonovat. Kolik z rezonancí a hluku ubralo to utěsnění vydechů těžko posoudit. Prostě palubka je celá tužší a auto tišší i na obyčejných zaplatách na asfaltové okresce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim chlapi... som rad ze som nasiel takuto temu no presiel som skoro celu ale na svoju odpoved som zrejme, nenasiel odpoved :( mam O 1 pred Fl.. celkovo chod motora je tichy, ale co ma najviac vie znervoznovat je akesi klepkanie-praskanie na lavej strane tj. na strane vodica v oblasti medzi prednymi a zadnymi dverami ... pride mi to ako nejaky plast, pokial auto stoji je ticho, v jazde to klepka..mne z mojeho laickeho pohladu mi to pride akokeby v dverach bolo nieco spadnute?... dalsia vec je vrzganie , tu je isto kovovy zvuk, najma v zakrutach a nerovnostiach.. ide to tu akusi pruzinu pod sedadlom ktoru staci namazat? dakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objevila se mi lehká rezonance jakoby z pravé části palubky a to v rozmezí 2200-2300 otáček. Při jízdě to vlastně není moc slyšet kvůli jiným hlukům auta, slyšitelné to bylo nejvíc při tůrování motoru na startu sprintu.

Zdrojem byly nejspíš trubky vedení benzínu v kanálu u pravého podběhu. Zvuky z tohoto místa už řešil tuším někdo z ruských Rapiďáků na drive.ru, zde jsem se inspiroval. Z izolační samolepící folie na trubky tloušťky jsem strhl hliníkovou folii a pruh o rozměru cca 6x15 cm zasunul za černou trubku přívodu paliva, spodek vložky dosedne mezi obě trubičky u jejich křížení na dně kanálku. Proto je dobré trubky předem vycvaknout z držáku, aby se vložka lépe usazovala. Uvidímě jestli to bylo přesně ono, ale rezonance je prozatím pryč.

IMG_20161005_181055_1.jpg  

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou řeším, zda je normální, že už okolo 80km/h je slyšitelný aerodynamický hluk od vrchní části dveří. Dělá to na všech místech. Možná je to vlastnost, ale při 130 už je to až i nepříjemné. U jiných aut jsem to nezaznamenal v takové míře. Máte někdo podobný problém? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj Rapiďáci. Měl bych na Vás jeden takový dotaz... Teď jak už se ráno ochladilo, začalo mi v Toledu cvakat jakoby nějaké relé, někde v palubovce. Když auto stojí, dělá to pravidelně, cca. v deseti vteřinovém intervalu. Když jedu, tak to cvaká nepravidelně, ale častěji... Nemáte nějakou podobnou zkušenost z Rapida? P.S. Hadičky od ostřikovačů to nedělají, ty mám omotané molitanem a stažené ke kapotě. Díky.;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já opět bojoval při snížení teplot pod 5st C s klepáním vzadu. Musel jsem postupně srovnat věci v náhradním kole, v zadním kastlíku, pořádně usadit koberec, aby neodstával díky v zadním kastlíku uloženým letním Al clonám předního okna (ten lehký solit pod kobercem je vážně naprd). Nejlepší na tom je, že klepání postupně ustávalo až poslední, co zbylo z obvyklých příčin, bylo opětovné seřízení gumových dorazů zadního víka - vyšroubováním o 1,5 otočky. Já se z toho picnu .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Caute, mam noveho rapida,najazdenych okolo 300km. Teraz ked sa uz ochladilo, minus teploty som zacal pocut neprijemne vrzganie akokeby trenie guma o gumu niekde od volantu, samozrejme pocas jazdy vkuse. Akonahle sa oteplilo cca nad 5 stupnov, vrzganie zmizlo. Bol som s tym aj v servise, no bohuzial sa vada neprejavila. Tento tyzden opat chladno aj minus teploty, zacalo to opat robit. Cesta hned do servisu, nasledna skus.jazda a pan zo servisu to tiez pocul. No vraveli ze este sa s takymto nestretli. Mal uz niekto podobny problem, co vlastne mozem cakat ak to pojde na reklamaciu? Viete ci ma neodbiju, ze je to normalne za zimy. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všemožné vrzání za nízkých teplot je bohužel u Rapida (a nejen u něj, když vezmu stáj Škoda) normální. V -5°C moje palubka vydávala na hrbolech pěkný koncert, dneska v +5°C ticho po pěšině. Mě palubku už vyndavali kvůli klapce klimatizace, takže bohužel to už nikdy nebude takové, jako když auto bylo nové.

 

Ten tvůj pazvuk tady mylsím ještě nikdo neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buduci tyzden skocim s tym do servisu, nech mi povedia ze ake riesenie na to maju. To vrzganie ide spoza volantu, takze si myslim ze tu bude nejakym nekvalitnym alebo poskodenym materialom - gumou, kedze je to jednoznacny zvuk akokeby zaseknuta guma pri pohyboch volantu. Ooch som velmi zvedavy co s tym spravia, kedze mi ten pazvuk strasne vadi. Trosku ale hanba ze pri novom auticku sa hned objavuje taketo debilne chyby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem byl po právu pokárán a už snad správně. Zvuk jsem lokalizoval jako cvakání nedovřeného kufru, přitom je zavřený. Jde to ale jakoby zleva, no nechám se naložit do kufru a budu poslouchat tam :). V lednu jsem objednaný do servisu, tak ať to nestojí zbytečně moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...