Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

V ‎14‎.‎12‎.‎2017 na 19:24, Martin 1992 napsal:

Zdravím Vás Rapiďáci. Mám Seat Toledo IV. generácie čo je v podstate to iste Ako Rapid. Isto ste už moju otázku  riešili aj vy a možno bude niekomu liesť na nervy, ale predsa sa spýtam. Teraz v zime ,keď ráno idem autom tak na nerovnostiach my vrzga predná náprava. Ono to po dlhšej trase prestane ale ráno, keď je auto studene je to dosť otravné :/  Ale v lete to nerobilo vobec.  Viete mi poradit čo to môže robiť.

 

Ďakujem za odpoveď :)

 

Víme, promazat gumy stabilizátoru. V letních měsících to nebylo slyšet ale v zimě vrzání jak na starým korábu. V AS promazali a klídek..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Story pazvuků pokračuje. Jsem asi měsíc a něco po výměně výplně pravých předních dveří (u spolujezdce - loupal se chrom z kliky dveří - výměna výplně na záruku) a spolu s tím jsem reklamoval i drnčení z pravé zadní strany - to se nepodařilo eliminovat. No .. ale k tomu všemu se mi ještě přidalo někdy až souvislé pukání někde z pravé části palubovky / pravých předních dveří. Dělá to při rychlostech 70kmh a více. Co je zvláštní je to,  že to dělá i na relativně rovné cestě. Když během jízdy chytnu madlo spolujezdcových dveří, pukání neustane. Pokud ale zatlačím silně na palubovku, zmizí to .. tak nevím jestli má s tím výměna výplně dveří nějakou souvislost... se z toho podělám, .. příště asi fakt koupím toho Hjundaje :huh::huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, na tom něco bude. Zkusim mrknout ještě k čelnímu sklu a palubovce, jestli není tam zakopaný pes. Do servisu výhradně s tímto se mi moc nechce, rozeberou pulku auta a kdo ví co všechno pak ještě začne drncet, protože už to nebude tak licovat jako při prvním nasazení/nacvaknutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Durannn, s tím praskáním jsem měl něco podobného. Začalo to, když mi u pravých předních dveří seřizovali zámek. Nakonec jsem zkoušením zjistil, že mi hovada v servisu moc utáhli šrouby v madle dveří (dva šrouby mají být myslím na 4 Nm). Utáhl jsem je na 3 Nm (pořád to drží fest) a je klid. Tak možná zkus tohle

 

S tím rádiem je to bohužel smutá pravda. Nedávno mi začalo při topení drnčet sluneční čidlo klimatizace pod předním sklem a je to k zbláznění. Měl jste to už taky někdo?

Editováno: , autor: Fremmen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D:D:D Hoši, po 5 letém soužití s Rapidem mohu říci, že Vaše snahy jsou zbytečné přesně jak píše slapnahrabe, jedno třeba vyřešíš a začne druhé, někdy to ani nevyřešíš, spíš tím ještě něco jiného pokurvíš. Myšlenka o tom, že jsem měl auto z prvních kusů , že to je důvod se zdá, jak to tady čtu, že to byla lichá myšlenka. Je to prostě kostitřas a nemá cenu se tím zabývat, řadu pazvuků už ani nevnímám, člověk si zvykne. Ano najdou se zde "blázni" co i po takové době furt něco řeší, ale já už vystřízlivěl, o Škodě si myslím své a řeším už jen údržbu a to co upadne nebo se rozbije.Tedy všem doporučuji to samé. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je docela šílený poznatek s tím madlem. Zvláštní ale je, že když se při jízdě natáhnu a chytnu ho u spolujezdce, nepřestane to dělat. Ale stejně, kolik času to zabere, že bych to zkontroloval nebo máš nějaký rychly návod jak to zkontrolovat? Diky. 

 

Petrrr - je to tak, už jsem tady pročetl všechny vlákna na fóru a co hůře, např Octavia má stejný problém. Dělám v automotive v Nosovicich a bohužel, musím konstsntovat, že jsem jezdil asi v pěti Hyundaiich i30, dovjkova a poslednir generace, v různých stupních výbavy a mají to o kus napřed :( nekřupe nic a materialy na které člověk často sahá jsou taky na omak bytelnejsi (kliky dveří, tlačítka pro stahování oken, packy u volantu apod). Jsem z toho docela smutný, předtím jsem měl F1 SDi a ani na tak starem a rozklepanem dieslu nebyly tyto problémy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mi drnčí palubka při teplotě interieru okolo 10stupňů. Pokud se interiér zahřeje je klid. Těch zvuků je spousta a musí se to přehlížet to se nedá bohužel nic dělat. Já už bych si nikdy Rapida nekoupil a 80% podíl na tom mají právě ty zvuky a samozřejmě opravdu hodně špatné odhlučnění kabiny. Fabia 3 prý moc do servisu kvůli vrzání palubky nejezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fremmene - máš někde prosím popis jak ten tapec sundat, případně kde jsou ty šrouby? I kdyz je otázkou, jestli se v tom vrtat v záruce. Včera jsem to zkoušel hledat a vypadá to někde buď u dveří nebo bych možná vinil i plast vyskoveho repra.

 

Tomasi - dělá mi to úplně stejně, jak mrzne, nejde to slyset, jak se kabina lehce zahřeje, začne to. Jak se zahřeje více, což často není když nejedu vyloženě dalekou trasu, tak je to ok. Je to fakt smutné. Btw, bratr má právě F3 combi 2016 v nejvyšší výbavě a jak je chladno, taky mu palubovka praská, ale zase trochu jinak. Navíc teď má problém se silentblokem, v zimě mu začal dost mlátit. 

Editováno: , autor: Durannn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Durann - Bylo mi řečeno ve Škodovce, že Fabia3 má o trošku měkčí plasty i když to naomak působí stejně. Vzhledem k tomu, že prý vrže i SUPERB3 tak to možná ani o tvrdosti plastů nebude ale bude to o kvalitě zpracování...chtějí snížit náklady a zvýšit zisk. Příjde mi, že každý druhý co Rapida má by si ho už nikdy nekoupil. Já zpozoroval na mém Rapidu 2016 vrzání od přední nápravy, drnčení palubky...například pokud zapnu topení a začne proudit teplý vzduch, začne palubní deska změnou teplot lupat. Pak je to drnčení nejspíše zadního plata v kufru. Citlivé přední sklo na škrábance, citlivé plexi na budíkách, nekvalitní materiál na řadící páce. Nyní mi ve 30tkm klouže spojka, v ponděli nebo úterý se dozvím proč.  Je toho daleko víc. Automobil mám půl roku a celkem jsem vystřízlivěl..pak vlastně slyším docela nahlas cvakání relé stěrače taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomasrapid - Popravdě, to si nejsem jistý jestli F3 má měkčí plasty, ale co jsem si všiml, tak má (alespoň bratrovo - možná je to i stupněm výbavy) kvalitnější zpracování tlačítek oken, páček u volantu (pro uřpesnění, plast je bytelnější, dílenské opracování a zarovnání hran je lepší). Na druhou stranu, F3 a Rapid mají dnes prakticky shodnou výbavu a elektroniku - vč. slyšitelného relé stěračů, což mě zarazilo taky docela - a nejen stěračů, ale i např. výhřevu zadního skla. Ale to praskání tam je bohužel taky v chladných teplotách, zrovna jsme to s bratrem řešili. Nicméně dělá mu to jen do doby, než se to zahřeje. Mě to příjde, že ze zadní části od kufru/zadních dveří za spolujezdce - často něco cvaká při nerovnostech bez vlivu na venkovní teplotu a teď navíc něco z té strany spolujezdce od dveří/palubovky naopak, když se interiér právě zahřeje. S ostatním souhlasím - plexi budíků poškrábe i jemný prach, přední sklo se škrábe od kamínku taky solidně. 

 

 

Editováno: , autor: Durannn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Durannn napsal:

Fremmene - máš někde prosím popis jak ten tapec sundat, případně kde jsou ty šrouby? I kdyz je otázkou, jestli se v tom vrtat v záruce. Včera jsem to zkoušel hledat a vypadá to někde buď u dveří nebo bych možná vinil i plast vyskoveho repra.

 

 

Tapec_PD.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...