Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
V 5. 12. 2016 at 16:35, siscox napsal:

Nie urcite to nie je spojkovy pedal, pretoze ked sa zastavim autom a pootacam volantom do stran viackrat za sebou, tak to vrzganie robi nadalej. Zajtra sa zastavim s tym v skodovke.

Ok tak ti držím palce at to vyřešíš a dej vědět

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mě cvakání z kufru při teplotě pod 0 a přejetí nerovnosti pokračuje i po servisním zásahu. Technik ležel v kufru během jízdy, ale moc toho prý neslyšel. Pak na zvedáku dotáhli vše na zadní nápravě. No zítra ráno jedeme 2. kolo, pokud opět nic neobjeví, tak asi změním autorizák.

 

Klepání přístrojovky, dveří na kostkách v zimě beru - je to levný auto. Ale tohle člověka při řízení celkem vytáčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Atrani: problém je, že jak je zátěž v kufru, změní se poměry zatížení zadní části auta. Proto to vůbec nemuselo klepat. A ono bohužel zdroj může být úplně jinde, než se to zdá odkud to jde. Zkus sklopit opěradla a projet známou trasu kde víš, že to cvaká.
Mě totiž něco opět vzadu začalo taky cvakat, zdálo se mi, že je to to zatracený víko. Ale poslední úvaha po mých eliminačních testech je, že to byl zámek opěradla vlevo. Po znovuzacvaknutí opěradla je totiž zase klid. Tohle je taky evergreen Škodovky, kdy se v záruce mění celé opěradlo.
Jo a opět jsem namazat pryžový doraz na krytu kufru, protože se začal ozývat v 90° zatáčce cestou do práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je mi to záhadou...po sundání zadních sedaček je zvuk ještě intezivnější, takové "cvak - cvak" tzn. opravdu to jde z kufru. Ovšem tam jsem "obchytal" a pomačkal úplně všechno. Ono tam kromě rezervy a 2 přihrádek taky nic není. Prckovi jsou jen 2 měsíce, takže vzadu zatím vozím pořád jen vzduch, tím to to není. Jak je teplota nad 0, tak je ticho. Já si myslím, že to bude nějaký plast u světla. U starýho auta bych to celý rozdělal a hledal....ale když je to 3 měsíce staré, tak ať se snaží v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes odpoledne to byl tedy koncert! Teplota -6,5°C a  mřížka ofuků předního okna rachotila jak protržená! Naštěstí po puštění teplého vzduchu MAX rozmrazování okna a tepota HI byl po chvíli klid. 

A cosi si vzadu pořát cvaká když auto nadskočí na nerovnosti. Podezírám víko, je na něm vrstva zmrzlého sněhu, která nejde zatím odstranit. Protože jsem vzkoušel u všechno možné známé eliminovat a pořád se to děje.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je po pazvucích - byl to zámek 5 dveří. Nejdřív šli po vzpěrách, ale nakonec rozdělali zámek a bylo tam něco uvolněné. U nás na náměstí jsou kostky, takže na tom tankodromu to teď v zimě začalo mlátit. Jinak bych to ani neslyšel. A servis na to přišel tak, že jeden ležel v kufru a druhý dělal osmičky po náměstí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tiež mi klepe v zime kufor, v lete nie. Riešil som to zo servisom už dávnejšie vtedy to poštelovali ale nepomohlo to. Teraz keď som bol na výmena oleja tak som to len tak okrajovo spomenul ale pri preberaní auta som sa na to zabudol opýtať. Možno by stačilo keby sa vymenili tie gumy na viku. Ja som tam mal jedného času navlečenú dušu z bicykla. Do budúcna to určite doriešim filcom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch dorazů je průšvih to, že tím výrobce řeší přesnost výroby svařence dveří a evidentně se mu to nedaří. Aby lícovaly hrany a spáry, jsou páté dveře usazené s předpětím. Problém je, že aby dorazy neklapaly musí dost tlačit na klín, ale pak zas nejdou dveře lehce zaklapnout, takže se musí s dveřmi mlátit. A v mrazu gumové dorazy ztvrdnou a je to ještě horší. Hlavně jak s dveřma musí člověk třísknout, snadno se doraz posune a pak to klepe. Škodovka to evidentně řeší hlavně kvůli seřizování ve výrobě, protože je tam asi páté těsnění (dokonce předchozí typy se už nevyrábí ani jako ND) a zapadací klíny a dorazy jsou taky asi 4 nebo 5 typ. Navíc poslední typ klínu není zatím ani skladem. Poslední typ dorazu mám totiž už doma, není už výškově seřiditelný a je relativně měkký a protikus nemůžu zaboha sehnat, ani pro servis není díl dostupný.

fb4111185a820ca8efd1e5fd6cd210ac.jpg

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám už přes rok jeden pazvuk, ze kterého začínám šílet... teprve nyní se mi podařilo lokalizovat alespoň jeho přibližnou polohu. Ozývá se odněkud z rohu, kde se A-sloupek střetává s palubovkou... Při jízdě dostala přítelkyně nesčetněkrát za úkol, aby vše ohmatala, vždy bez úspěchu. Jedná se tedy o něco "uvnitř". Dnes jsem zkusil něco narvat mezi dolní část A-sloupku a sklo a zvuk se o něco ztišil... podle toho, že jsem blízko. Podotýkám, že se nejedná o vrzání v pravém slova smyslu... spíš o takové jemné cvakání/vibrování... jakoby někde uvnitř byl nějaký dílek uvolněný. Bohužel nedokážu ten zvuk ani spolehlivě vyvolat (ačkoliv mě trápí po většinu času), protože nerovný terén nemusí být vůbec podmínkou. Kolikrát se zvuk objeví i na hladké rovince, záleží tedy i na otáčkách, na tom, jestli přidávám nebo brzdím motorem apod. I proto se mi zatím nechce s tím do AS...  :-( Začínám z toho být zoufalý, klidně bych si za opravu zaplatil i když je auto v záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vrzání pátých dveří na Rapidu.

Mě to taky dělalo. Jak si postupně "sedá" karoserie tak dochází ke vzniku mezery mezi víkem a bočními dorazy. Tyto boční dorazy na zadních blatnících jsou nepochopitelně plastové a tím i tvrdé. Klepání jsem vyřešil tak, že jsem na tyto dorazy navlékl kousek duše ze starého jízdního kola, a počtem vrstev gumy reguluji mezeru. Snad to pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...