Jump to content
rogerer

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání

Recommended Posts

d.novakd: To je pak taky možný.S tím už toho moc udělat nejde.Musím se na to podívat, jak jsou slícoavné dveře s kastlí.Někdy se stává, že rám dveří nedoléhá ke karoserii, pak právě tato úprava nepomůže.Na lince se to řeší tak, že se stáhne okno a ten rám se ručně silou doohne.Na pohled to nepůsobí hezky,ale funguje to.Napadá mne ale jiné řešení, které by mohlo a mělo fungovat.Nenatírat ty "gumy", ale nějak zvýšit přilnavost těch dílů, kam to těsnění doléhá.Pro zkoušku zkusím na tyto místa nalepit obyčejnou kobercovku.Pokud to pomůže, bude řešení snadné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

d.novakd. To je pravda :) Vsadím se, kdyby zákazním viděl finální fázi, kde se stokilový obr zapře kolenem o dveře a vší silou láme rám dveří, tak by dostal infakrt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

V automobilce nemakám.Mám firmičku, která vyrábí lisovací nástroje, ze kterých se pak vyrábí ocelové díly karoserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo je to tak, vim od cloveka co tam dela, zadnej stres. Mohl bych i vypravet o brouseni kastle na svarovne kdyz to uplne nelicuje jak jdou docela slusne plochy pozinku pryc a uz se to neresi, lakovna to preci prekreje.

Edited by Petrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

d. novakd - proč mažeš svoje příspěvky, na které ti zde kolegové reagují?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chci byt jeste chvili zamestnan a nejak mi nedoslo, ze bych nemel zachazet moc do detajlu jak kde co funguje. Mam to ve smlouve absolutni mlcenlivost :-( tak se omlouvam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je pravda, že to si raději udělal dobře, vzhledem k přezdívce. Já naštěstí si tady můžu psát co chci (tedy téměř dokud mě Pawouk nesrazí banem). Doufám ale, že dáš echo jak jsi dopadl, nezkreslené a pravdivé když už jsi s tím tady začal. Pokud nepak můžeš klidně smazat všechny svoje příspěvky.

Edited by Petrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak samo ze dam pravdive. Vuci autosalonu nemam zadny zavazky. Jednalo se jen o to jak to funguje v automobilce. Jinak co se tyce servisu a reklamaci si servitky brat nebudu :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne. Já teď až pojedu domů z práce "za tepla" poprvé zjistím jak funguje moje nasilikonování ze včera. I když někdo jiný mi psal, že jsem to posral, že se to dělat nemá, tak nevím. V návodu se ovšem nepíše, že se tesnění nemůžou mazat, třeba proti zpuchření atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrrr.Nemá se to dělat, ale zase nic extra se tím neposere.Stejně ten silikon po čase vysublimuje a nic moc tam nezbude.Je ale pravdou, že to těsnění je asi pěkný průser Škodovky.To je pazvuk, to je běs.Já poměrně hodně nalítám, mám 38 000km a dřív to nedělalo.Teď pokud jedu třeba po městě, tak to skřípe naprosto příšerně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jsem rad. Jinak je to vyrazne lepsi tak o 90%, ovsem mam obavy ze to nebude dlouhodobe reseni a ja nebudu jako kret.n mazat tesneni co 14 dni, kdyby slo o jedny dvere to bych mozna prezil, ale vsechny dvere to ne. Mam to jako provizor do servisu. Pak jim to auto zapalim a poslu dalkove do autosalonu :D A ja si najivne myslel jakej budu mit klid s koupi noveho auta. Prinejhorsim ty tesneni ztrhnu a hotovo. jde o tesneni vnejsi jak je uvedeno vyse na dverich. Po namazani vnitrnich tesneni beze zmeny. Az namazani vnejsich pomohlo a kdo by to byl rekl kdyz to tesneni je chlupaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem dneska u mého Rapida prověřil ty pazvuky.Vnitřní (hlavní) těsnění to nedělá.To je krásně měkoučký.Dělá to ta vnitřní clona (ta co je mezi hlavním těsněním a vnější clonkou), ta je tvrdá jak pes a při pohybu poskakuje a běsně vrže.Tyhle clonky namazaný být můžou, ty nemají na tuhost žádný vliv, je to paradoxně hluková clona.Funguje, ale nějak obráceně :)

Já jsem celé toto těsnění pořádně namazal bílou vazelínkou ve spreji, ta by to měla i dlouhodobě trochu zvláčnit.Po aplikaci je auto absolutně tiché.Jak dlouho to vydrží samozřejmě nevím, poreferuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není nad jeden obrázek se šipkou na tu vnitřní clonu, který řekne všem více, než dlouhosáhlý slovní popis. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilou vazelinu mam taky. Mohl bys to vyfotit a oznacit co tedy mazat? Vse ostatni utru od toho silikonu. Dik za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem to nafotit.Na netu jsem našel jen tuto fotku.Kolem těch dvěři je nainstalováno jedno těsnění, které má dva břity.Jeden směřuje dovnitř auta a druhé je vnější, které je prakticky zároveň ze sklem.Z těchto dvou břitů alespoň mne vrzalo to vnitřní.Ten břit je z těch dvou také nižší a je tvrdší.Pokud ale namažete oba dva, nic se nestane.

post-59586-0-31696300-1398972648_thumb.j

Edited by Speedluk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi nejlepší by byla fotka z profilu a na ní to zvýraznit, ať je to každému jasné. Díky za všechny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mazat vrchol toho vnitrniho britu? nebo on se jako da odchlipnout a mazat pod nim? A ta bila vazelina na tom neni videt? vsak to tesneni je taky hlupaty ne?

Edited by Petrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak mimochodem ETKA hlásí již tři verze předního a pět (!) zadního dílu s názvem vodítko zasouvacího skla od počátku výroby RAPIDa..... Pročpak?

post-6633-0-15514800-1398974528_thumb.jppost-6633-0-26309300-1398974527_thumb.jp

 

Jinak mě ten vnitřní nižší břit míří směrem ven z auta a je jen malinký fous tvrdší, než ten vnější, skoro bych spíš řekl, že je to nastejno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsou zase veci. Jen co clovek vyresi silentblok uz tu ma dalsi problemek. Hold Skoda nepolevuje a drzi nas v neustalem napeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mazat ten brit napovrchu nebo i pod nim tam kde se asi pri zavreni ty gumy dotykaji. Prst tam mam jen pro opreni pro stabilizaci foceni, plati to druhe tesneni ta odchlipujici jakoby placata guma.

post-10015-1399005914,6931_thumb.jpg

Edited by Petrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak jsem to konečně nafotil.Na té první fotce je znázorněno těsnění, kterého se to týká.

Namazal jsem ho celkem pořádně bílou vazelínkou ve spreji, viz.druhá fotka.Tuto "housenku" vazelíny jsem nanesl na celou délku těsnění.Pak jsem to prstem rozetřel a tam, kde se mi to dostalo na lak jsem to utřel hadrem.Pokud bych chtěl být jo pečlivý, tak kolem těsnění nalepím papírovou zakrývací pásku.

Po rozetření té vazelínky je stav těsnění jako na první fotce.

Včera a dnes jsem autem ujel asi 500km a je to nádhera, když to auta je zase absolutně tichý.Vrzání se ztratilo kompletně ze 100%.Doufám, že to i vydrží.Zatím to mám krátce.Předpokládám ale, že díky vazelínce ta guma dlouhodobě trochu zvláční, takže by to vydržet mělo.

 

 

post-59586-0-94041100-1399048194_thumb.j

post-59586-0-22907000-1399048215_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...