Přejít na obsah

Spotřeba oleje


techteb

Doporučené příspěvky

Mam  O III , 12/, 1.4 tsi, za rok 22 tis. km, dolito cca 2 litry. Myslim ze zalezi na stylu jizdy. V pondeli 250 km do prace, pres tyden mesto (hodne studene starty, kratke vzdalenosti) a v patek zase domu - 250 km. O vikendech nejaky výlet 80 km radius max od domova. pred trema mesici na vymene a garancce, zatim nedolito (nekontroloval jsem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ode dneška se problém s olejem začal řešit, přejímací technik po razantním naléhání a sdělení,že se tento problém u těchto motorů již objevuje a řeší i v zahraničí zavolal do MB, odpoledne mě už volal,že Škoda Auto problém již registruje a moji raklamaci bude řešit, bude se jednat pravděpodobně o menší generálku motoru, překroužkování + nějaký další věci, vůz jsem musel nechat v servisu, nesmím s ním už jezdit kvůli možnému zhoršení problému,příští týden dostane servis potřebné díly a bude vše opravovat,já se ale budu muset na opravě prý podílet 50% z ceny práce(ca. 6000kč),díly budou kompletně na kulanci, jsem z toho docela nasranej, protože za auto jsem dal přes 700tkč a Škodovka chce i v záruční době abych jí platil za její další šlendrián :( , po 1.8 tsi tedy další průserovej motor, asi to ale byla moje chyba kupovat hned první řočník výroby, u Škodovek to vypadá , že bude třeba vždy koupit až model v posledním roce výroby ,kde už vše bude vychytaný,

vypadá to ,že auto půjde asi po opravě z domu, nechci čekat co ještě soudruzi z MB nemají doladěný a dělat jim tak pokusnýho králíka a dojnou krávu :(,

a to jsem s autem jezdil jen delší trasy a choval se k němu max. přívětivě.

Editováno: , autor: lakrij
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nějaká divočina - závadu uznali a oprava bude na záruku a přesto chtějí, abys ses na tom finančně podílel? Celkem bych se divil, že uznají vyšší spotřebu oleje, protože tebou udaná spotřeba oleje 0,8 l na 5000 km se v pohodě vejde do výrobcem udávaného limitu až 0.5 l /1000 km. Váhová zkouška proběhla? Nebo ji teprve budou dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váhovou zkoušku dělali, auto poslední dobou žralo olej čím dál víc, takže už to bylo možná i přes litr na 2000km (dolejval jsem olej po tejdnu z 5L kanystru a nijak to neměřil) a to je podle mě sakra hodně na skoro nový auto.Auto mi dával do servisu otec ale já s nima telefonoval, s tim doplatkem za práci samozřejmě nebudu souhlasit, zatim to bylo jen dle předběžnejch tel. informací ze Škody.

V tom servisu už letos prej podobnej problém řešili ale u motoru 1.2 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1.4 TSi vyrobené 11/2014. Nejdříve po koupi jsem dolel olej po horní rysku (byl přesně mezi ryskami). Teď aktuálně najeto něco přes 5tkm a úbytek téměř neznatelný, jestli ubylo deci, tak je to moc. Ale, poctivě jsem zajížděl až do cca 3tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váhovou zkoušku dělali, auto poslední dobou žralo olej čím dál víc, takže už to bylo možná i přes litr na 2000km (dolejval jsem olej po tejdnu z 5L kanystru a nijak to neměřil) a to je podle mě sakra hodně na skoro nový auto.Auto mi dával do servisu otec ale já s nima telefonoval, s tim doplatkem za práci samozřejmě nebudu souhlasit, zatim to bylo jen dle předběžnejch tel. informací ze Škody.

V tom servisu už letos prej podobnej problém řešili ale u motoru 1.2 TSI.

No jo, ale to jsi nikde neuvedl... Pro příště je vhodné uvést všechny podrobnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera psal jednomu známýmu co dělá prodejce dílů v servisu Volkswagen, problém jak to vypadá je asi dost známej,měl by se prej týkat motorů vyrobenejch do podzimu 2014,je na to nějakej soupis dílů který se mají vyměnit a hlavním viníkem mají bejt pístní kroužky,nějaká vadná série. :( , oficiálně se ale člověk asi nic kloudnýho z techniků ve Škodovce i VW nedozví, mlčí jako v případě řetězovejch rozvodů, a tvrdí že se jedná o ojedinělou závadu, jste první komu se to stalo......... a to mi už začíná na tom koncernu dost srát :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak autí zatím ještě nemám,snad už zítra,měli rozebranej celej motor a chybělo jim jedno těsnění a to bude až zejtra,co jsem zaslechl,tak na to mají nějakej papír z automobilky co mají kde vyměnit, týká se to těchto motorů do cca půlky roku 2015,technik to říkal,jako že lidi co si to objednávali na jaře,tak ještě v létě dostávali tyhle motory, takže si tu spotřebu oleje hlídejte!!,tak nakonec přece něco zaplatim, prej tam budu mít zcela nový díly a olej+chl.kapalinu.. ale nebude to víc jak 3000kč :(  :(  :( , samozřejmě jsem si zase poslechl ty jejich kecy typu že je to ojedinělá závada apod, ale když se kouknu na tomhle fóru na motor 1.2 TSI,tak tam už to řeší taky :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

octavia combi III 1,4 tsi, rv 04/2013, do provozu 05/2014 jako skladovka s 0 km. Teď po necelém roce a cca 10 tis. km, se motor při jízdě po dálnici přihlásil o olej. Auto už je v servisu na výměnu oleje (LL oleje neuznávám) a pak to budu hlídat, zároveň toto bude nahlášeno jako reklamace.

 

no uživatel lakrij mi moc radosti neudělal, zkusil jsem servisáka už na téma výmeny dílů v motoru a zatím se k tomu staví velmi negativně...uvidíme, ale už jsem se skoro smířil s tím, že to se Škodou Auto bude prohranej boj...

 

Pokud by měl někdo nějakou radu nebo tip, jak na ně, díky za informaci.

Editováno: , autor: xtra01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daj tomu motoru trochu casu, je mozne, ze si motor este len sada. uvidis po vymene oleja, ak z neho bude ubudat tak vtedy to ries.

 

cital som k tomu viacero diskusii, napr. aj tu: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/

a zavisi to od pripadu k pripadu. su ludia, ktorym TSI motory sluzia k spokojnosti, inym zas nie

podla mojho nazoru vela zavisi hlavne od zabehu auta a nasledne aj od stylu jazdy. napr. ja osobne si davam velmi velky pozor na to aby mal olej aspon 90 stupnov, nez motoru nalozim.

pozor ale na to, ze olej sa zahrieva o nieco neskor ako tekutina v chladici a ak sa nemylim tak bezna okta nema ukazovatel teploty oleja.takze by som sa necudoval ak by vela majitelov beznych oktaviek nakladalo motoru uz hned po vystupeni teploty chladiacej kvapaliny na prevadzkovu teplotu a tym ten motor uplne zabijaju.

zas, na viacerych forach som cital, ze viacero majitelov malo s ubudanim oleja problem predovsetkym u znacky castrol. po zmene znacky problem bud zmizol alebo sa aspon zmensil.

moznost je tiez pouzit olej s vyssou viskozitou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

a aky je to tvoj standardny styl jazdy? skor kludny, ci davas motoru aj zabrat?

lebo ja osobne si myslim, ze spotreba oleja trapi hlavne tych co davaju motoru zabrat a to hlavne pri nenahriatom motore. az vyleti rucicka pre chladiacu kvapalinu na prevadzkovu teplotu tak tomu naklada a pritom olej este nie je na prevadzkovej teplote ani zdaleka. a potom sa cuduj, ze TSI motory zeru olej.

samozrejme, cest vynimkam, kde to moze byt sposobene vyrobnou vadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...