Jump to content
Sign in to follow this  
Hravec

Máte někdo rozumný návod jak vyměnit náplň ostřikovače?

Recommended Posts

- tedy bez nějakého odsávání spec. nářadím a podobně...

 

vzpomínám si, jak jsem u Felicie kdysi v minulém století prostě vyndal motorek z gumového lože a obsah nádobky prostě vytekl na zem....

 

-

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktuální téma. Obávám se, že neproveditelné podobnou jednoduchou metodou už od doby FI, kde nádržka zmizela kdesi v útrobách motorového prostoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

napadlo mě odmontování textiněplastového podběhu v předníčásti před kolem, nádržka by měla být na ním, nemáte někdo zkušenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jestli ti nevadilo, že to vyteklo na zem, tak to prostě jen tak zbůhdarma vystříkej, ne !?   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč vystříkat??? Doleješ - 20 a po smíchání máš na - 5, pak zas doleješ - 20 a máš na - 10 atd. Tohle jsem nikdy neřešil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem to nikdy neřešil a něčím prostě jen dolil. Ale třeba mají přijít v noci krutý mrazy, nevím  :kol-48:

Fakt je, že včera odpoledne bylo 14° a v 11 v noci jsem škrabal okna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dolevam trvale jen zimni a tim je problem vyresen. Nevsiml jsem si, ze by ta letni v lete myla lepe nez zimni.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jedu stále na zimní. Letní je dělaná do -5 a než padnou skutečné mrazy tak se obmění.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- vystříkat znamená mít zasrané celé auto....

 

- zimní směs má jiné složení, které v zimě funguje bez problému, ovšem v létě se díky chemickému složení na tuhé mrazy, na skle můžou tvoří "mastné" fleky, které stěrač nesetře ihned. Letní směs naopak zase má přísady k odstranění zaschlého hmyzu. Bod tuhnutí letní směsi je různý, dle výrobce, ale obecně platí, že kolem "nuly" je lépe použít zimní směs. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to je možné a tvrdí to výrobci. Já tu zimní používám celoročně již několik let a nevidím v tom zásadní rozdíl. Možná je to kvalitou, či nekvalitou použité směsi (Sheron). :kol-32:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hravec, až moc do hloubky problému. Když nevystříkat naráz, tak teda postupně. Nemyslím, že by nás ty mrazy nějak zaskočily.   :)

Já jsem ale notoricky známej tím, že jezdím každou chvíli s úplně prázdnou nádržkou, takže mě se tohle i z toho důvodu moc netýká  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

po několika testech a nejen vlastních, ale i odborných či méně odborných až koupených, používám už roky letní i zimní směs z Lídlu... zajímavý test:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky používám Lidlovku, ale do -60°C a ředím 1:1, podle výrobce je to do -20°C. Letos cena myslím 139,- Kč/5l. Nikdy jsem neměl problém se zamrznutím. Začátkem listopadu začnu dolévat zimní a než přijdou mrazy je obsah nádržky vyměněn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

před léty jsem koupil něco tak strašlivě smrdícího, že se s tím prostě nedalo jezdit. Musel jsem to naráz vystříkat ven, protože se mi z toho až zvedal kufr. Na nic podobnýho jsem naštěstí už nikdy nenarazil.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Take pouzivam uz mnoho let jen zimni a musim souhlasit s Powoukem, ze mezi zimni a letni nevidim v pouzitelnosti v lete vubec zadny rozdil. Na mouchy podle me nema temer zadny vliv jak letni tak zimni smes. :) A zadne smouhy mi zimni smes v lete nezanechava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sundal bych pravé kolo a podbeh, pak stačí vyndat motorek ostriku a kapalina je venku... Nebo koupit koncentrát (který je tuším do -80 a redi se 1:10 na -30)a udělat z letní zimní:-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ježišikriste, to budem kvůli nějaký podělaný kapalině v ostřikovači rozebírat auto ? To snad nemůžeš myslet vážně ! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prace na 15 min pokud chce dostat kapalinu ven a nechce ji vystrikat ostrikovacema tak mu moc možnosti nezbývá. Ještě se da někde rozpojit vedeni kapaliny a pak ostrikovat a kapalina vyteče ven...:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak pokud někdo rád něco montuje a rozebírá, hodně zdaru. Já bych se na to ani ne ...  Z mýho pohledu je to naprosto absurdní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z miho taky... já reaguji na dotaz jak dostat kapalinu ven aniž by musela jít pres ostrikovace... To už záleží na majiteli vozu pro jakou variantu se rozhodne... Ten způsob jak jsem popisoval já funguje a pokud ma někdo místo a čas a rad se stoura v autě tak proč ne...:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

- vystříkat znamená mít zasrané celé auto....

 

Když to budeš stříkat za jízdy, tak to půjde jen na skla. Ale stejně je to podle mě zbytečné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...