Přejít na obsah

Klepání z motoru po nastartování studeného motoru


SandyZ

Doporučené příspěvky

Těžko, radit po internetu. Otázka je jak to klepe. Pokud to spíše drnčí při zvýšených otáčkách po startu, u mé staré OII FL TSI ty byla uvolněná nějaká tyčka u turba či co. Pokud to spíše dieselově klepe, tak to vypadá na něco s automatickým nastavováním ventilů. Pokud ti to vadí, záruční servis!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...mě se to občas stává též....když nastartuju a otáčky motoru jsou postupně sestupný od 1250 do volnoběžných tak to nedělá, ale když hned po startu klesnou na standartní volnoběh tak je to slyšet, ovšem jenom v určitém spektru otáček, je to jako když ti klepe trubka do rámu...není to ale po každým startu, spíš sporadicky...v servisu nic neobjevili, vše OK...takže to neřeším a nechám projevit, na to jsou záruky ne ?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zní to fakt děsivě, jako nějaká klepající hřídel. Ventily to nebudou.

Na mé OIII 1,4TSI to nedělá, tam je slyšet jenom šepot květin.

Sám bych do toho motoru nesahal, ať už ti tady poradí cokoliv = Záruční servis!!!

Chtěj po nich aspoň náhradní auto zadara, protože tohle o přitažení šroubku asi nebude...

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...

...jak jsem už psal někde výše, mě to dělá taky, ale je zajímavý, že klepání se projevuje jenom při studeném motoru a to pouze prvních 60 - 90 sekund při volnoběžných otáčkách, když podržím plyn 30 s na nějakých 1000ot/min a pak nechám spadnout na volnoběch tak to už neklepe...takže si myslím, že to spojka nebude, to by klepalo furt. Někde v diskuzi debatili o dvouhmoťáku, ale to se mi taky nezdá, protože by se to víc projevovalo při nižších otáčkách a při řazení...byt to traktor, tak řeknu, že je to někde kde se maže olejem a chvíli trvá než se vymezí vůle filmem...uvidíme, blíží se garančka a na seznamu závad to mám na prvním místě a dokud je v záruce ať se vady projeví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vám můžu poradit,řešil jsem tento případ.Na doporučení ze ŠA byla vyměněna převodovka,problém přetrvával.Poté opět demontáž,po dalším doporučení výměna spojky, problém vyřešen.Pokud mohu radit,navštivte první autorizovaný servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Spojka vyměněna a závada trvá.Budu uplatňovat novou reklamaci.

Jen poznamenávám,že poslední příspěvky/zápisy ze servisu/ od Pawouka jsou jako kdyby byly na mé auto, včetně toho zamrzlého řízení a tvrdé spojky.

Editováno: , autor: SandyZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dopředu se omlouvám a i když vím, že můj dotaz do tohoto fora nepatří, doufám, že ho admin nesmázne.

 

U svého Golfa 1,4 92kW, 2016, řeším problém s nepříjemným klepavý zvukem. Zvuk mi hodně připomíná zvuk, který je v tomto tématu.
https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-studeny-stav

https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-teply-stav

Dělá to jak za studena, tak i za tepla na volnoběh. Mám najeto 8,5 tis km, v 5 tis jsem měnil olej.

Auto je teď v autorizovaném servisu a uznávají, že zvuk není normální. Diagnostika nic nehlásí a zatím si servis neví rady. Prý se budou dotazovat přímo ve VW.

 

Nevíte, jsou u G7 a O3 u 1,4TSI stejné převodovky? Je možné, že ten zvuk je ta rachotící hlavní hřídel převodovky?

Díky za každou radu.


 

Editováno: , autor: mati-cb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nebyla to dvouhmota setrvačník či ložisko špatný jo? Já mám stejnej zvuk na Octávce 2003, 1.9 dieslu...  480 000 najeto. A mám měněnou celou spojkovou sadu. Tak mi je divné, že by to byla spojka ale všechno tomu naznačuje... Tak teda nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 17. 3. 2014 na 12:00, SandyZ napsal:

Spojka vyměněna a závada trvá.Budu uplatňovat novou reklamaci.

Jen poznamenávám,že poslední příspěvky/zápisy ze servisu/ od Pawouka jsou jako kdyby byly na mé auto, včetně toho zamrzlého řízení a tvrdé spojky.


Zdarec, jak si nakonec dopadl? ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...