vilis1 1 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Ahojte ,mam skodu octavia 1,6 75 kw ,mam takovej problem dlouho se mi zahriva motor a pri zahrati pokud jedu rychleji tak teplota klesa, jako kdyby byl porad otevrenej termostat. Jenze treba po jizde asi 10km ,kdyz sahnu na hadice co vede do chladice je studena takze to nechapu.Jinak mi auto topi asi po 3 km uplne v pohode. Posledni dobou mi take trochu skube kdyz sundam nohu z plynu,nemohlo by to byt treba cidlo teploty. Dekuji .Ahojte. Quote Link to post Share on other sites
libero 666 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 riešil som podobný prípad minulý týždeň a v mojom prípade to bol termostat Quote Link to post Share on other sites
stankra6 20 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Doporučoval bych ti to napsat do sekce Octavia a ne do Superb II........... Problém je jistě podobný u všech aut,ale písni jim to tam určitě ti někdo poradí.tipoval bych také ten Termostat Quote Link to post Share on other sites
DVC64 0 Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 (edited) Zdravím, mám SII 2.0 TDI 125 kW CR DPF a zdá se mi, že se motor zahřívá hodně dlouho. Motor se zahřeje (no zahřeje, ručička teploměru se dostane na svou "standardní" polohu) až po 15 km při venkovní teplotě +3 st. C (v létě to bylo o něco méně, cca 11 km). Jedu konstantní rychlostí po okresní a pak rychlostní silnici 90 km/h. Je to normální stav??? Edited November 9, 2011 by DVC64 Quote Link to post Share on other sites
hudra 2 Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 (edited) tak u mě bych řekl, že jsem zhruba na polovičních vzdálenostech Edited November 10, 2011 by hudra Quote Link to post Share on other sites
Sharpens 1 Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Dneska rano bylo 0 st. C a rucicka teplomeru byla po cca 6 km v pulce ukazatele. Quote Link to post Share on other sites
Píďa 1 Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 (edited) riešil som podobný prípad minulý týždeň a v mojom prípade to bol termostat Ahoj mám stejný problém... pozná diagnostika vadný termostat? čidlo pozná podle toho co jsem vyčetl díky byl to termostat, zůstával otevřený po výměně je to super zahřeje se rychle a drží teplotu. Edited February 13, 2014 by Píďa Quote Link to post Share on other sites
libero 666 Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 nie... Quote Link to post Share on other sites
Rodger 1 Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Čau, jak Vám topí váš SII ? Nevím jestli je to problém, ale pokud je venku těsně pod nulou, mám problém v tom, že se auto dost pomalu zahřívá a tím pádem i málo topí. Jel jsem nedávno po dálnici a řekl bych, že nic, moc. Při cca 160km/h teplota celkem normální, ale při následnémběžném provozu zase klesla. Předchozí Superb I měl taky podobné problémy, ale řekl bych, že až při nižších teplotách (-8 a níž).Vyměniljsem si tam termostat a stejně to nepomohlo. Tak se mi nechce zbytečně měnit termostat i u S II. Myslel jsem, že S II to má nějak lépevyřešené. Nechce se mi pořizovat Vebasto. Je nějaké řešení? Dík. Quote Link to post Share on other sites
Lancelot 182 Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Když bylo kolem -10°C, tak mi teplota při klidné jízdě i klesala, ale kolem nuly už to drží, i když delší stání asi taky znamená pokles teploty. A když tomu na dálnici naložím, tak to topí velmi dobře. Podle mě to máš v pořádku. Quote Link to post Share on other sites
Luďa 189 Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Dej si dečku -koberec před chladič a uvidíš co to bude dělat. Quote Link to post Share on other sites
waikiki 24 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Možná jsem to někde už psal. Mám originál vebasto z fabriky a při teplotách kolem nuly mi teplota při stání a popojíždění v kolonách padá až pod 70° a pak se sepne a dožene to na 90°. A tak stále dokola. 2.0 tdi 103kW a klidný styl jízdy. Pokud jedu už na okresce, tak to problém není. Delší jízda z kopce má za následek opět padání teploty. Teplo je vlastně odpad a pokud je u motorů tdi menší spotřeba, je menší i odpadní teplo k chlazení kabiny. Quote Link to post Share on other sites
Kazimir80 39 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 mně to dělá to samé při prdlání ve městě když je kosa, skutečně se na to musíš dívat jak říkaj kluci, tedy TDI má hodně efektivní spalování, proto je mnohem míň odpadního tepla a to málo tepla co motor generuje, vyfoukáš topením do kabiny..... Quote Link to post Share on other sites
wsharan 7 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 kdyby jsi tam chtěl dávat nějakou dečku,tak mám doma originální zakrytí přední masky,mám to potažené karbonovou samolepkou a nikdy jsem to nakonec nepoužil,jelikož jsem si dsal od milotecu na přední masku chrom a tak mi to tam už nejde.pokud máš zájem tak se dohodneme. Quote Link to post Share on other sites
Rodger 1 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Díky za odpovědi. Quote Link to post Share on other sites
O2kolin 1 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 (edited) Zdravím pánové, mám problém jedná se o Superb 2.0TDI CR 103kw kod motoru CFFB, rok 05/2010, najeto cca 180 tis km, mám poměrně velký problém s poklesem teplot se auto přestalo ohřívat, resp. při venkovní teplotě okolo 6 stupnů se po 20km při vysoké zátěži (do kopce) teplota vyškrábe na 90, při snížení zátěže hned padá až k 70, dálnice 140kmh tempomat teplota 65-80C dle ukazatele tedy motor se neohřeje. Termostat vyměnen přímo servis Škoda, auto topí bez problému, čidla to nejsou teplota motoru reálná k tomu odpovídající i neohřátý olej 60-80 stupňů. Vyjádření autorizaveného servisu: Hmm nevíme co s tím, pošleme podnět do MB do Škodovky, nikdo v ČR tohle prý neřešil. Máte nějaký nápady? Edited November 18, 2013 by O2kolin Quote Link to post Share on other sites
ferda25 673 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Termostat. Quote Link to post Share on other sites
O2kolin 1 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Jak jsem psal, termostat je vyměněný, dokonce 2x takže ten lze vyloučit. Quote Link to post Share on other sites
ferda25 673 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 To měnily ten 4/2-cestný ventil 2x??? Ventilátory stojí?? Quote Link to post Share on other sites
O2kolin 1 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 (edited) Ano 2x měnili ten termostat vc. domečku, samostatně asi a i nejde ověřovali jestli nemůže byt problém špatným dílem. Problém stake stejný tedy motor se neohřívá jak ma, motor neni ohřátý ale chladič uz je lehce vlažný. Sahary nespínají. Edited November 18, 2013 by O2kolin Quote Link to post Share on other sites
superb combi black 0 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Přidávám se do této diskuze. Mám stejný problém, jako O2kolin. I stejné auto a skoro stejný počet ujetých kilometrů. Také jsem vyměnil termostat -4cestný.... ale zbytečně. Problém jsem tim nevyřešil. Díky za rady....... jarek. Quote Link to post Share on other sites
O2kolin 1 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Opravdu nikoho nic nenapadá, problem je ze voda jde do chladiče i když motor nemá provozní teplotu, chladič teply cca 60 stupňů ale teplota motoru nevyleze na 90.. Quote Link to post Share on other sites
Prochaine 86 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Pokud jde voda do chladiče, tak je problém v teromstatu nebo 4cestném ventilu... jinak to nevidím. Na diagnostiku s tím. Quote Link to post Share on other sites
brunda 3 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 no aby to nebylo tesneni pod hlavou topi to normalne ? Quote Link to post Share on other sites
O2kolin 1 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 (edited) To: Prochaine: Jak v termostatu nebo 4 cestny ventil, terkostat je uvnitř prave domecku ktery je 4 cestny, nevo tam je jeste jiny ventil? Vzhledem k tomu ze zavada neni stala, tedy 2dny se ohriva ok pak treba 2 dny ne, tak nevim. Uvazovali jsme take nad zavadou pridavne elektricke vodni pumpy v chladícím okruhu (pumpa pro rychlejší distribuci ohrate vody, aby zamezovala praskani hlavy vlivem teplotních rozdilu, ma s tim nekdo zkusenosti? Uvahou je ze by běžela porad a hnala vodu do chladiče. Topi normalne, voda ani olej se neztraci ani nepřibývá. Edited November 23, 2013 by O2kolin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.