Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám  Superb COMBI 2.0 TDI, 2011, CFFB manuál, a teplota mi také kolísá, hlavně při pomalé jízdě a také když zapnu větráky ! Vyřešil se někomu tedy ten problém výměnou termoregulátoru  u manuálu? Kde ho co nejlépe koupit?

 

Našel jsem tenhle: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/17303-termostat-otev-t-75-c-superb-ii-2008-2015.html  u kterého je napsáno: 

TERMOSTAT (OTEV. T = 75˚C) SUPERB II 2008-2015

 

 

ale i tenhle:  

https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/12704-termostat-vodniho-chlazeni-superb-ii-2008.html   a ten vypadá zase úplně jinak

Díky za odpovědi

Editováno: , autor: beefeater
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam to same co ty,jen DSG. Tak ze, prvni odkaz, je termostat na DSG prevodovku(uz jsem menil) ten druhy odkaz to take neni. Potrebujes termostat s celym tim plastovim telem. Ten hříbek, nejde samostatne vymenit, je tam (zalisovanej). Take uz jsem menil a mechanik rikal, ze uz to nikdy nechce menit, ze prej musel odstrojit (celej) predek, aby se dostal na vsechny ty hadice co tam vedou... 

Editováno: , autor: Fanouš Ch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil oba (jak motorovej, tak dsg) a předek jsem rozebírat nemusel. Ven musela jedna hadice a klapka sání s kolenem k mezichladiči, jinak si teď s odstupem nic jiného nevybavuju. Pokud se tedy bavíme o termostatu motorovém. Při výměně termostatu dsg musí ven ještě filtrbox, baterka a její plastovej držák..

Edit: teď jsem kouknul na fotky a musel jsem ještě vyndat měrku oleje s trubkou..

Vodu jsem měl komplet vypuštěnou, dal jsem pak novou náplň, odvzdušnění je blbuvzdorné, jen nastartovat a nechat běžet do otevření termostatu (asi 80 stupňů tuším, kontrolovat průběžně hladinu v nádobce), pak jsem to projel a hotovo.

Editováno: , autor: JohnnyH
Doplnění informací
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, mam superb 2.0 125KW dsg. Měl sem ten samej problem, že se auto ohřálo a pří rozjezdu motor začal chladnout az rafika klesla na spodek. Bylo mi řečeno že je to termostatem u DSG. Vyměnil jsem ho tedy za nový. Je k němu příjemnej přístup z vrchu, ani sem nevypouštěl vodu. Hned po výměně bylo po problému, po 4. km motor na 90 stupnich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

no mne to spravilo dnes prvy krat nieco podobne. isli sme z Tatier do Kosic a po par km som si vsimol, ze rucicka teploty je stale na min. hodnote a pozrel som maxidote teplotu oleja a ta bola tiez iba okolo 60 stupnov a to vonku ani nemrzlo, bolo iba okolo nuly. tak sme vysli na dialnicu, ze sa to spameta, ale nic, ledva som vytiahol teplotu motora na cca. 70 stupnov a olej tiez. ked sme isli z kopca, ze som do toho nedusil velmi, tak teplota motora klesla aj uplne na min. no motor tahal dobre, zvuk normalny. mam akurat tesne pred 100k km. ako som tu cital, tak niektori pisu o termostate motora, niektori o DSG. 

Viem to s diagnostikou nejako pozriet, kde by mala byt chyba? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som sa na to aj chystal, ze si ho vymenim sam, ale niektori tu pisu,ake to bolo lahke, ze do pol hodinky prace, jeden zas ze mu odtial tielka voda prudom, tak musel dokupovat nejake svorky, potom neviem ani ake naradie mi k demontazi a montazi spat bude treba. No rad by som si to opravil sam, mam potom lepsi pocit z toho.

Takze je to lahke, ci tazke urobit? Treba na to nejake specialne naradie, klieste alebo nieco? Nechcel by som aby ma pocas toho prekvapilo nieco necakane na co nebudem mat vopred pripavene naradie napr. Dakujem

 

edit: tak u nas som overoval cenu toho dielu - cca. 36 eur s DPH, co je sakra rozdiel myslim oproti cene v CZ. No ale co uz, idem to dat vymenit, tak som zvedavy ci to bude iba tym.

Editováno: , autor: matelkoxxl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

JJ, uz som ho dal rovno aj s inou vecou a termostat vymeneny a motor sa pekne zohrieva, takze bolo to tym termostatom. Mechanik ma predtym este upozornil, ze to moze byt aj termostat motora, no ja som mu povedal, ze velmi vela ludi menilo tento a pomohlo, nech najprv vymeni a uvidime. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim, koupil jsem si Yeti s motorem cfhc a DSG Byl jsem dost nervozni z nízké teploty. Po přečtení tohoto vlákna jsem tedy vyměnil termoregulator a jsem velmi spokojen s výsledkem. Teplota drží na 90 a ani se nehne? Děkuji všem že se tady o tom píše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj, doted jsem byl na svem aute smiren s tim, ze se nezahriva snadno. Vetsinou ale vyjedu z mesta a vzdy jedu nejakou vzdalenost po dalnici, kde se zahreje na 90. Po Silvestru jsem jel na lyze z chaty po okreskach 60 km a nedostal jsem se pres 73 stupnu, pri klesanich nebo pomale jizde klesala teplota oleje klidne k 64. Koukam, ze vymena termoregulatoru stoji za zkousku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...