Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

Ano, ten druhy jsem myslel, ten pod airboxem. Uz ho mam, dlouho mi nikdo neodpovedel. Koupil jsem znacku Mahle jako neoriginalni dil, ale jsou na nem zagravirovane znaky VW audi a Skoda, zjistil jsem, ze je to original, jem kdyz to prodavaji sami, musi to zadelat. 

 

A co jsem hledal, tak u dsg tento termostat mam. Vim ze se resilo, ze nejaky naftak ho nema. 

 

Zitra se na to vrhnu, takze doufam, ze tam opravdu bude. Menit ten druhy kus z prvniho odkazu, to je pry porod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm....tak diky za ne moc prijemny  zjisteni....takze vratit...

Nebo nemam hontam dodat ? To jsem taky snad procital, ze nekdo rizl hadicku a pridal ho tam. Ale takovy fuserstvi asi ne....

 

Tudiz to musi byt hlavni a ten jediny termostat....ktery byl meneny asi 2 roky zpet....jdu se podivat, jak se meni ten...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak termostat na motoru ( cely s tim rozcestnikem ) se menil dva roky zpet a to original. Ten musi byt v poradku. 

 

Mam teda za to, ze musi byt pricpane nejake hadicky. Radiator topeni mam pruchozi, ten jsem menil za novy. 

 

Dalsi me napadlo zkontrolovat/vymsnit cidlo teploty co je pod expanskou. 

 

Dal me nic nenapada, kdyz u CBBB neni ten dsg teemostat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som laik, ale moja skusenost je ze ten hlavny velky termostat bol aj po 350000 plne funkcny, tiez som si myslel, ze ked mi na mieste mierne pada teplota tak je to zly termostat a prd. A inak sa da vymenit aj bez pol traktora, iba zo stvrt ale to su dva porody najednou.... ale osobne by som ho nemenil, ked ho mas 2 roky. Ale jak je libo :)

PS: mam CBBB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten menit nebudu, kdyz je dva roky zpet davany novy original a mam to cerne na bilem na papire. 

 

Projdu hadicky ktere by mohly byt pricpane a za jizdy projedu pres notebook realnou teplotu jak skace za jizdy a zkontroluju cidlo teploty. 

 

Jen jsem doufal ze to bude to cidlo dsg ale kdyz neni tak to tim neni. 

 

Nebo se taky o zadnou zavadu nejedna a klesat teplota muze. Zjistim a poresim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak pani. Mám Superb 2 fcl, 125kw, motor cfgb, DSG,2014. Otázka je prečo mi poklesne teplota keď zastanem a chvíľku stojím(cca4 min) naštartované? Termostat DSG a na motore vymenený pred týždňom OE Diel.ked sa pohnem tak ručička po chvíli jazdy stupne na 90.rozvody menené pred3 mesiacmi začala tiecť vodná pumpa. Mám aj webasto, .tento pokles teploty  pozorujem túto zimu.Este sa mi zdá že webasto slabšie kúri, prvej po desiatich minútach diaľkového zapnutia už rozmrazilo okno, neviem či to má vpliv. Na diagnostike som nebol , zatiaľ. Nejaké skúsenosti rady.

Dnes s so všimol že keď sa auto zohrialo na 90 tak vyplo webasto,po piatich minútach mi klesla ručička teploty na polovicu, webasto nezoplo, čo by malo automaticky. Ešte som vyčítal žeby som tam mal mať niekde elektromagneticky  termoventli ale neviem kde a či isto, nemáte nejakú schému alebo kde to mám hľadať? Ten ventil na obrazku

Spoiler

 

 

IMG_20210201_213727.jpg

Editováno: , autor: nikibad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne bolo povedane, ze v zime pri tychto motoroch a stati je to bezne.... tiez som vymenil termostat a nepozorujem ziadny zmenu... tak isto ti nemusi zopnut webasto, ked ti poklesne teplota, je tam viacero rezimov, da sa to odsledovat cez VCDS. Tak isto cez VCDS zistis, ci tam ten elmag ventil mas alebo nie, ja ho napriklad nemam, neviem na zaklade coho to tam davali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, suri. napsal:

podľa mňa ten ventil mala len 3,6 

 

jedine karton pred chladič a jazdiť , moc sa s tým nevyrieši , tieto autá hneď po zastavení klesajú s teplotou 

 

samozrejme za jazdy by klesať nemali 

No tak robí to len túto zimu, predtým absolutne nekleslo aj keby som mal pol hodiny nastartovane.

Dnes by som mal ísť na PC tak uvidíme čo ukáže. Mám podozrenie stále na webasto, minulú zimu ho 3krat bloklo, hlavne keď som mal rezervu, teraz tankujem tak aby rezerva nezasvietila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mas pravdu, ale ked ti bezi motor tak teoreticky nepotrebujes to webasto cerpadlo, ktore je v predu, vodu ti pretoci klasicka vodna pumpa. Naopak to male webasto cerpadlo je potrebne ked kuris s vypnutym motorom. A on pise, ze mu to robi, ked stoji ale motor mu bezi.

 

Kazdopadne treba to napichnut na diag, takto tu len mudrujeme :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak diagnostika nič neukázala všetko ok. Dnes boli +3 takže ani nekleslo. Musíme keď bude mráz. Ck sme zistili tak po piatich minútach odstaveného auta po naštartovaní ukázala ručička skoro 90a behom pol minúty klesla na polovicu. Podľa mechanika chybný termostat to že nesmie robiť niekde prepúšťa termostat.  Ten ventil magnetický tam nemám.este sme zistili že mám DPF regeneráciu každých 160km , preto aj vyššia spotreba jazdím momentálne krátke trasy, bude potrebné vypáliť DPF cez počítač aspoň raz do mesiaca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci,

mé auto 2Tdi CR 103 Kw CFHC manuální převodovka,

 jaký je prosím význam těchto dvou termostatů, je nutné měnit oba dva naráz, pokud mi teplota vody nedrží a nedosáhne 90°C

teplota oleje v pohodě 72°C, teplý vzduch z výdechu a ručička teploty na cca 60°C

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121111ae-termostat-kompletni-tdi-de-16994.html

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03g121113-termostat-2-0tdi-wahler-14591.html

Editováno: , autor: Radas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil rovnou oba, když už jsem v tom byl...

BTW ten druhej, na kterej jsi dal odkaz (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03g121113-termostat-2-0tdi-wahler-14591.html), není pro tvoje auto, pokud se nepletu...

Tedy pokud máš jak píšeš manuál (já mám DSG, tedy mám dva), tak ty bys tam měl mít jen ten jeden (pokud se pletu, tak se omlouvám)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl v servise na objednání výměny termostatu, a bylo mi řečeno, že mám opravdu jen jeden https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121111ae-termostat-kompletni-tdi-de-16994.html

Dnes mi při jízdě padala teplota před očima,

Shodou okolností již byl v servise Volkswagen, octavia 1 a dvě octavie 2 na výměnu termostatu,

Termostat byl pouze v autokelly originál, v ostatních obchodech vyprodáno, takže mám štěstí na poslední kus a snad bude v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...