Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

tzn ze G83 by muselo ukazovat vetsi teplotu nez je realna na budiku je tak ?? porad nechapu vliv toho vseho kdyz termostat musi byt zavreny pod 80 stupnu ....jak to muze ochladit ceradlo ktere je mimo vnitrni okruh ?? predpokladam ze termostat je porad mechanicky nebo ne ?? 

Jen myšlenka, určitě blbost, ale třeba to někoho nakopne.

Psali jste tady něco o zpětném proudění, že to čerpadlo tlačí opačně, než vodní pumpa na rozvodu.

Nemůže tím pádem jakoby obcházet termostat a ochlazovat motor " z druhé strany".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč jsem psal o G83:

 

Citace z předchozího příspěvku:

Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC.

 

To je podle mě G83...teplotní čidlo pro EGR za chladičem...osobně když to ukazuje tuhle hodnotu tak to to čidlo nevidí. To je můj názor...čidlo může být OK, ale buď je blbě ukostřené nebo je pryč signál do jednotky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to dnes na VAS psalo take Snimac teploty zpetneho vedeni vyfukovych plynu   -270,6 C  .....nechapu ale jaky to muze mit vliv ....prece kdyz hlasi ze jsou plyny studene melo by cerpadlo nebo cokoliv zustat stat a nechladit a hlavne ten EGR je ve vnejsim okruhu ne ??? nebo kecam ?? opravte me prosim kdyz ano ....ze by meli vsichni komu to dela stejnou zavadu ?? to je taky divne ....a  myslim ze kdyby to cidlo bylo blbe ukostrene nebo byl signal pryc okamzite by ho to vyhodilo jako zavadu ....nebo ne ?? 

Editováno: , autor: pherson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač 1 teploty výfukových plynů mi při volnoběhu ukazuje 20C. Při jízdě se jeví normálně. Skok na 70C a teplota jde podle plynu asi na 600C. Noha z plynu a zase 20C. Snímač 3.a 4. teploty výfukových plynů ukazují hodnoty korektně za jízdy i při volnoběhu

 

Ještě k čerpadlu2 kódování- změna pro aktivitu toho čerpadla v nabídce žádná není. Předpokládám že na snímku je to čerpadlo2.

Jiné elektrické čerpadlo vody ve schématech nevidím.

to ferda25 vedení pro G83 proměřím

elektricka_vodni_pumpa.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

G83 (teplota chladící kapaliny na výstupu z chladiče) ve VAGu je na kanálu 102 a měřené hodnoty jsou v pořádku.

 

Ještě k tomu obrázku v příspěvku 45

Bit 5-6 je nastaven na 00 el.vodní čerpadlo není instalováno. To roletové menu je rozbaleno a nic jiného nenabízí.

Teoreticky by tam mohly být ještě 3 možnosti tj.01;10 a 11 ale minimálně jedna možnost že je čerpadlo instalováno by tam být měla!

Tak nevím ten WAG je z číny a zkoušet to na slepo se mi moc nechce.

Pokud by to někdo chtěl ověřit na orig diagnostice třeba by to pomohlo.

 

ferda25: samozřejmě, řešení to je a jde to.

 

Ještě dotaz. Psal jsem že SuperB je původ Francie čili ve výbavě je kód B08=země typových zkoušek Francie

Jde mi o to že jsou tam teplejší klimatické podmínky. Máte někdo stejný problém s autem koupeným v ČR kde je známa i servisní historie abychom mohli toto zavrhnout?

Editováno: , autor: JiRiK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapku jsem kontroloval jen tímto návodem a jede na doraz

Vývěvu nemám, podtlak vytvořen větší injekční stříkačkou.

Ještě dodatek: tu trubku výfukového vedení jsem sundanou neměl. Bylo by vidět i dovnitř.

egr.jpg

Editováno: , autor: JiRiK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bych vytáhnout ještě ty ovládací trubky podtlaku někam nahoru a zkusit ohřev bez podtlaku a s podtlakem. A změřit něčím tu trubku kolik z ní jde za EGR ventilem(tj. na odtoku). Ta klapka co honí plyny přes chladič nebo kolem se nepřeklopí nebo jen částečně. Výfukové plyny pak ohřívají od počátku vodu ta se teplá dotlačí k termostatu u motoru a ten se tím zmate a termostat se pootevře(v motoru je ještě studená voda) a to způsobí celý problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim

mam Superb 2,0 103 kw, 6stupnovy automat, rok 2010

auto sa nenahrialo na viac ako 60-70 stupnov

vymenil som 4/2 cestny ventil- nepomohlo

tak mi známy poradil vymenit termoregulátor - je to pri chladici prevodoveho oleja, vyzera to takto http://www.vagczesci.pl/product-pol-8453-REGULATOR-PLYNU-CHLODZACEGO-1K0121113A-VW-AUDI-SEAT-SKODA.html

č. dielu 1K0 121 113 A, stálo to asi 25€ a 1/2 hodky práce a konecne to funguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...