Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

Ahoooj tento problém se řeší i na VW clubu, ale tady jste dál :kol-35: Jsem štastný, že už to je snad odhaleno.

 

Mám Passat 2011 2,0 CFGB 125KW DSG už tam mám třetí termostat  :kol-33:  :kol-44:  samosebou problém trvá, zbytečný Vám ho popisovat.. Pije mi to krev a je to jak kdy... 

 

Takže jestli to dobře chápu na mém motoru bude u DSG termoregulator, který to způsobuje a výměna bude určitě daleko jednoduší než u samotného termostatu..

 

Za kolik jste kupovali termoregulátor? Leewharte a u tebe to bylo tím termoregulerem teda? A již v pořádku?

 

Díky za rady a už se těším až to budu mít v cajku, ale obavám se že po Vánocích. :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky.

 

Tak to musí být u Passatu stejné, mám také CFGB DSG. Už se teším jak to budu mít také vyřešené. Na kolik tě to a kde vyšlo? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pherson: Ahoj dle Etky by to mělo být pro Passata toto: 3AA122101G měj se fajn David.

 

 

termoregulátor  1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,-  Měnil jsem ho sám.

 

 

Tak nevím zda musím objednávat na Passata komplet 3AA122101G což stojí ceníkově 2500,- nebo by stačilo koupit to co píšeš 1K0121113S  je to sice Passat ale také CFGB.. Teď je to otázkou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak Superb II -motor CFFB  - 180tis km... termoregulátor vyřešil 100% problém. Díky !!! 

Napřed na mě v servise koukali, když jsem se objednal včetně toho co mi mají kde měnit a jak dlouho jim to má trvat :) ...

Díky fóru jsem ušetřil tak 10tis Kč a stálo mě to jen 1 hodinu v servise i s kávou ...
 

Mimochodem, ve Škodováckém servis o problému ví a řeší to prý ve spolupráci s MB tak, že přehrají chování ŘJ, aby ukazovala po zahřátí stále 90st, pokud kolísá teplota mezi 70-90 , protože mají prý hodně reklamací teploty a neví v čem je problém ...
 

A další servis mě už zase tlačil , že mám určitě provalené těsnění pod hlavou a že to chce sundat hlavu ...



 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak u me taky termoregulator vymenen a teplota OK a zda se mi ze zacalo radit auto trosku jinak. Je to mozne? Mam DSG a vyzed ze zatacky na 6ku pridani plynu 1500 otacek a pri seslapnuti plynu zacalo auto cukat , tak jsem si padlem podradil a pak uz se to neukazalo.... Nevite co to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...