Jump to content
sparrow1

na co se připravit u Roomstera

Recommended Posts

 Ja meriam 169cm.Ked som začal používať ROOMA tak som si špicatým rohom pred.dvier takmer ,,natrhol papuľu!,, - a to doslova.Prídeš k autu,štandardne chceš nastúpiť,otváraš dvere a bác...Stávalo sa to aj Vám?

Teraz to už neriešim,podvedome nastupujem tak že si neublížim  :-)

Pár krát si takto namlátili aj ľudia ,ktorých som príležitostne zviezol,teda nejazdia so mnou bežne,alebo sa ešte neviezli v Roomstri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zkušenosti zase vím, že i záleží, jak fouká...pokud fouká do zad, hned mám spotřebu na dálnici třeba o půl litru míň, než při jízdě na stejném úseku ten samý den, ale opačným směrem...a pokud fouká z boku, je to taky pěkně cítit...takže i větry hrají roli :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekkare, to sice jo, ale dneska to stejne auto v akci verzi stojí 280.... proste je to kategorie levnych aut, tak nemuzes cekat, ze to bude delo bez chyb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multipla je designově snad ještě horší než Room, hlavně s tím svým sníženým "delfíním" čumákem a světlama nad kapotou pod spodním okrajem čelního skla - prostě extravagantní designový experimenty si nikdy moc příznivců nenašly. Room má svůj "experimentální úsek" na boku, v tom tolik diskutovaným odstupňování různý vejšky předních a zadních oken, multipla zase na čenichu. Největší rozdíl mezi nima je v tom, že koncern u rooma nezakrejvá, že to je kříženeček, naproti tomu multipla se tváří jako že je "celá svoje". A stejně jako multipla s vysokou pravděpodobností room v další generaci "už nebude room", protože dostane daleko konvenčnější "kabát" - pokud teda koncernový ekonomický cifršpióni neusouděj, že jedno MPV koncernu stačí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me se room libil hned jak s nim vylezli

Zitra vecer pro nej jedem uz se tesim asi vic nez manzelka pro kterou je :-)

Dneska jsem se naposled projel mazdickou odted uz jen zkusebni jizdy s pripadnymi zajemci.Ale musim rict to auto vzhledem ke stari jezdi porad skvele kam se hrabe treba Megan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz je doma zatim jsem nasel jen jedno negativum moc dobre nesviti :-( mate tip na nejake lepsi zarovky?A druha vec jsou dozadu privedene kabely k reprakum?Mam vybavu Style.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vše máš tady na foru, stačí pohledat. Takže jenom krátce, kabely si musíš natáhnout sám, žárovky používám osram night breaker plus h7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tie žiarovky určite vymeň, ale počítaj s tým, že ani po výmene to nebude o moc lepšie. Tie svetlá sú jednoducho takéto. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty žárovky jsou teď nejnovější osram night breaker unlimited H7 (zase slibují lepší parametry), a dají se sehnat okolo 450,- za sadu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám ve světlech také night breakery (akorát verzi Limited Gold), dával jsem asi před 2 měsíci a svítí v porovnání s původníma osramama z výroby suprově, i když bych snesl ještě více světla, už to není tak špatné a jde i v noci vidět...  Takže s night breakery chybu neuděláš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 1,4 je výměna H7 v projektoru sice natěsno, ale ještě se to dá i s mojí rukou, na kterou nenatáhnu žádnou rukavici s velikostí menší než 10. Ale měnil jsem H4 ve dvojkový HTP fábuli kamarádce - a to je MASAKR, tam je baterka o pořádnej kus víc vepředu ve srovnání s 1,4 a dostat kolem ní ruku na patici žárovky, to je fakt úkol hodnej hadího plemena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě hodně překvapilo když si před lety koupil švára novou FI s 1,4 Mpi tuším někdy v roce 2001 a na dovče v Chorvatsku když jsme měnili žárovku jsme u toho strávili hodinu a měli vorvaný ruce kryt na baterku fakt vadil.Když jsem v roce 2007 dostal FI s 1,4 16v byl jsem příjemně překvapen uplně luxusním přístupem ke světlům.

U Rooma jsem sice dnes dolejval kap. do ostřikovačů ale nějak jsem si nevšiml jak to tam je.Jinak dnes s ním poprvé jela manželka a vcelku spokojenost až na tři věci

1. samozřejmě světla

2.Brzdy u mazdy na první tuknutí tady musí dost sešlápnout než začnou slušně brzdit ale to mě přijde jako vlastnost u všech škodovek co jsem měl možnost zkusit 

3.Že není na ventilátoru poloha čelní sklo a nohy

 

Jinak pročetl jsem vlákno o světlech a zkusím nejdřív tyhle žárovky

http://www.kupzarovky.cz/tungsram-58520-h7-12v-55w-px26d-ge-p-15044.html

Nechce se mě dávat 500Kč když vím jak H7 rádi praskají nebo u Room už ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poloha ofukování čelní sklo a nohy, je na 9 hodině. Proč chceš měnit žárovky za stejné (základní), to manželce moc nepomůžeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vzhledem k tomu že v tom vláknu píšou že jsou lepší než ty základní tak to můžu zkusit.

To je divný že by si toho nevšimla že to tam je :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím ,ale já problém žádny nemám s výměnou žárovky jak na pravé i na levé straně vše bez problému. A to nejsem žádný střízlik. V felicii jsem musel sundat vzduchový filtr abych se vůbec dostal k levé žárovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...