Přejít na obsah

na co se připravit u Roomstera


sparrow1

Doporučené příspěvky

No však o ničem jiným jsem nikdy nepsal, najedu na dálnici naložím 130, pomůžu si tempomatem kde to jde, a když je na to provoz, tak se tam snažím tak nějak držet s výsledkem třeba do těch 7,5l. Jasně že záleží u toho slaboučkého motoru na naložení, profilu trasy, hustotě provozu atd. občas se zpomalí, občas je potřeba i přidat a výsledná rychlost se ve finále dle PP stejně ukáže menší. Ale to je jiný případ, to bych se pak musel snažit držet tachometrových alespoň 150 s mega spotřebou. Takže jsme se k tomu stejně dostali, že to jde, jen vše není potřeba předem dementovat.

V takovým režimu se dá dosáhnout průměr dost hluboko pod 100kmh, což není nic o dálniční rychlosti. Ano, spotřeba pak nevyleze nad 7,5 litru, ale na tý dálnici budeš jak Marussia Cosworth na okruhu = pojízdná šikana.

 

Abys dosáhnul skutečně DÁLNIČNÍ průměr, je potřeba udržet rychlost (samozřejmě mimo uzavírky nebo omezení) takovou, abys měl časovej průměr aspoň 1,8km za minutu - to znamená rychlost NAD 100kmh V PRŮMĚRU, jinak nemá cenu tvrdit, že jedu po dálnici. Dálnice není o nějakým závodění, ale o překonání větších vzdáleností co možná nejvyšší ustálenou rychlostí, aby se rčení "čas jsou peníze" mělo šanci uplatnit. Na courání se s průměrem 70-75kmh si nemusím kupovat dálniční známku a můžu využívat jen silnice "jedničky". Tam budu mít průměr kolem 6-6,2 litru a můžu si lebedit, jak jsem ušetřil - ale třeba 160km ke tchýni ve Starý Boleslavi tak pojedu minimálně 2,5 hodiny. Zatímco když vylítnu na dálnici a podržím průměr "nad kilem", stejnou vzdálenost ujedu skoro o hodinu rychlejc - bohužel, dálnice mi končí nechutně daleko od bydliště, takže vzdálenost zhruba 80-85km od Prahy směr na východ Čech svištím po D11 něco málo nad 35-40 minut a potom se zhruba hodinu pracně probíjím pralesem kamiónů těch cca 55 kiláků od Hradce po I/35 nebo I/11 domů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promiň, ale připadá mi, že musíš mít za každou cenu poslední slovo a prosadit svou pravdu postupným upravováním tématu. Tak na to já ti teda neskočím, jednoduchou věc zabalit do balastu s odbornými výrazy a termíny, osobními zážitky jak jedeš 160 ke tchýni. Prostě při ustálených tachometrových 130 se dá jet  klidně za cca.7,5 a to neokecáš.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Prostě při ustálených tachometrových 130 se dá jet  klidně za cca.7,5 a to neokecáš.  

Ještě si do toho doplň, kolik km takto na českejch silnicích/dálnicích dokážeš ujet vcelku aniž bys musel jednou jedinkrát ten plyn přidat nebo ubrat (z toho tvýho ustálenýho stavu) a budeš mnohem blíž realitě. To že tak v Kocourkovsku dokážeš jet maximálně půl kiláku až kilák mezi dvěma hrbama s převýšením klidně i 20-30m a o celkový dýlce 7-8km je myslím daleko ilustrativnější...

 

Prostě ty tady prezentuješ ideální stav, kterýho je auto schopný dosáhnout někde ve Frankrajchu nebo Nýdrlandu, kde je všecko placatý jak ránvej a největší kopec 50km daleko je krtinec. Ano, i takový jízdy je Room schopnej. ALE NE TRVALE NA ČESKEJCH CESTÁCH... A to právě popisuju já.

 

Sparrow - popis je tady na fóru, už jsem to tady někde zahlídnul. Kožená manžeta je držená ocelovýma sponkama po obvodě, hlavice je k samotný ocelový páce držená nastrkovací sponou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...