majkl.s Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Já měnil zadní v 90tis a předky 150tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Nevím , ale já mám najeto bez 100 km 50 tis. a jsou téměř jak nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 (editace) Já měnil zadní kotouče i destičky a přední jenom destičky ve 120 tisících. Editováno: 21. Březen 2018, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 60 tis.km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 Masakr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 Ted jsem dal Brembo,tak snad to bude lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 tohle spíše vypadá na zatuhlý třmen, kotouč je jen důledek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudolf Bajaník Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 V 7. 12. 2013 na 14:52, Peetie napsal: Zdravím kolegy, někdy v létě/na podzim na mém v té době 2,5letém autě s 52 000 km začaly velmi rychle rezavět zadní brzdové kotouče na brzdící ploše, až se to dostalo do stavu, kdy pro rez téměř nebrzdily. Intenzivnější brzdění nepomohlo, v servisu ani nedoporučovali stočit kotouče, takže ve výsledku výměna zadních kotoučů včetně destiček. Do té doby (= v záruce!) bylo vše ok. Auto jezdí pravidelně, město-dálnice.. Servis to nechal posoudit s vyjádřením, že jde o běžné opotřebení, a že se nepostupovalo podle návodu k obsluze (ten doporučuje při vzniku rzi intenzivně brzdit). Jezdím ještě s Octavií, která má kotouče stejné a bez problémů, ve firmě jsem prohlédl všechna auta (Octy, Superby), žádné ani náznakem rezavé zadní kotouče nemělo. Takže to vidím na dopis přímo do Škodovky.. Má někdo podobnou zkušenost? Díky.. Úplně stejný problém, výměna kotoučů a destiček bylo nevyhnutné a to vůz neměl ani 3 roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 Pokud nezměníš styl jízdy, tak to za ty tři roky bude vypadat úplně stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudolf Bajaník Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 V 13. 4. 2018 na 20:04, italik napsal: 60 tis.km Tak to vypadá jako moje zadní kotouče po 70 tisících u Yetiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 17. Duben 2019 Sdílet Vloženo 17. Duben 2019 (editace) Yeti starý 2 a půl roku, nájezd cca 17000 km, přední kotouče OK, na zadních je začínající rez a takové příčné pruhy. A to se snažím za jízdy občas brzdit i ruční brzdou, aby byla použita zadní brzda. Viz foto kotoučů: zadní: přední: Co poradíte kromě toho, abych vozil vzadu zbytečnou zátěž cca 200 až 300 kg, díky které by se údajně zvýšil účinek zadních brzd? Nejde ten účinek zadních brzd zvýšit nějakým kódováním např.? Editováno: 17. Duben 2019, autor: osobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petisek07 Vloženo 7. Květen 2020 Sdílet Vloženo 7. Květen 2020 (editace) V 21. 3. 2018 na 19:13, italik napsal: Chtěl bych se zeptat po kolika km měníte zadní kotouče. Koupil jsem Yeti 2015 s prokazanymi 60tis.km a zadní kotouče KO.Hlavně rezave V servisu mi řekli že je to dneska normální. U předešlého auta Octavie 2 jsem měníl po 150 tis Koupili jsme Yetinu 6.let starou po prvnim majiteli 135 000 km.Zadni kotouce i desky puvodni.Mam kompletni faktury ze skoda servisu.Desky byly na plech sjete a kotouce zrezivele.Nicmene na kotoucich je vyzazeny min.louska kotoucu 8mm.V mem bydlisti je pan soustruznik ktrery mi je stocil a kotouce zase jako nove!Demontaz kotoucu z auta je docela pakarna,protoze po sesti letech kvalitne prireznou k naboji kola a musi se sundat i protikus tremu krery je prisroubovan do hlinikove tehlice.Je to zakousle do sebe a k tomu spatny pristup.Oprava zadnich brzd vcetne new desticek me vysla na 1000 kacek. Editováno: 7. Květen 2020, autor: petisek07 vlozeni foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 21. Květen 2020 Sdílet Vloženo 21. Květen 2020 V 7. 5. 2020 na 21:05, petisek07 napsal: Koupili jsme Yetinu 6.let starou po prvnim majiteli 135 000 km.Zadni kotouce i desky puvodni.Mam kompletni faktury ze skoda servisu.Desky byly na plech sjete a kotouce zrezivele.Nicmene na kotoucich je vyzazeny min.louska kotoucu 8mm.V mem bydlisti je pan soustruznik ktrery mi je stocil a kotouce zase jako nove!Demontaz kotoucu z auta je docela pakarna,protoze po sesti letech kvalitne prireznou k naboji kola a musi se sundat i protikus tremu krery je prisroubovan do hlinikove tehlice.Je to zakousle do sebe a k tomu spatny pristup.Oprava zadnich brzd vcetne new desticek me vysla na 1000 kacek. prosím máte fotku stočených kotoučů? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petisek07 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 (editace) V 21. 5. 2020 na 9:09, Martin P. napsal: prosím máte fotku stočených kotoučů? Děkuji Už jsou namontovaný. Nicméně vypadají jako kdyby jsi je vytáhnul z krabice nové. Jeden rozdíl je ze tloušťka oprávnených kotoučů je je 10mm co je ještě v toleranci výrobce. Min. Tloušťka je na něm vyrazena. Editováno: 26. Květen 2020, autor: petisek07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petisek07 Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 (editace) V 2. 10. 2018 na 9:34, Rudolf Bajaník napsal: Tak to vypadá jako moje zadní kotouče po 70 tisících u Yetiny . Editováno: 26. Květen 2020, autor: petisek07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naahk Vloženo 26. Září 2020 Sdílet Vloženo 26. Září 2020 Ahoj. Ví někdo jaký je potřeba klíč na sundání zadních brzdových třmenů? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajerak Vloženo 27. Září 2020 Sdílet Vloženo 27. Září 2020 Když sundáš zadní kolo tak to za 3vteřiny zjistíš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milo13 Vloženo 5. Březen 2021 Sdílet Vloženo 5. Březen 2021 Š Karoq r. 2018 16000 km, zadné doštičky značne opotrebované, predné kotúče z vnútornej strany som videl pri prezuvaní, brzdí iba polovica, v servise skontrolovali účinnosť brzd je v poriadku. Škoda nesúhlasí s výmenou kotúčov, lebo málo jazdím a nebrzdím. 8 ročnú octaviu 75000 km som predal s pôvodnými brzdami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 5. Březen 2021 Sdílet Vloženo 5. Březen 2021 Je to tak, jak psal na první stránce Cidling. Pokud nechodí volně zadní třmeny a vnich desky, tak to má zásadní vliv na stav kotoučů. A je jedno jestli je to superb nebo yeti. Já tomu předcházím tak, že každé jaro sundám zadní třmeny, očistím a namažu vodící čepy třmenu a očistím dosedací plochy destiček. A není to jen koncern, zadky trpí u všech aut s kotouči. Servisy na to serou, provedou výměnu bez namazání a zajištění volného pohybu třmenu a desek. Bohužel. Hlavně že si píšou hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Březen 2021 Sdílet Vloženo 5. Březen 2021 Normální? Z Tebe dělají debila! Jestli považuješ montování nekvalitních dílů (v posledních létech brzd zejména) do nových aut ve výrobě za normální, pak je normální, že je máš po 3 letech na šrot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajerak Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 No,můj názor je stejný jak má "AdoksS " kvalitní-nekvalitní - pokud se o ně pravidelně staráš (nespoléháš na servis) tak budou přijatelně fungovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 Tomu všemu rozumím, ale kaput brzdy po 2 letech ujetých 16000 km? To je přece nové auto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 To nieje nove auto, to je proste skodovka :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 před 54 minutami, Fajerak napsal: No,můj názor je stejný jak má "AdoksS " kvalitní-nekvalitní - pokud se o ně pravidelně staráš (nespoléháš na servis) tak budou přijatelně fungovat! To platívalo dříve, ještě před 5 lety možná. Dnes jsou to šmejdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 Já tím nechtěl říct, že jsou ty komponenty kvalitní, právě že stojí za prd. A proto té degradaci předcházím tím rozebráním a namazáním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.