Přejít na obsah

max.rychlost


Wranic

Doporučené příspěvky

Zdravim mam problem s max.rychlosti....narovine z auta nedostanu vic jak 140km/h a z kopce max 145 pritom v rijnu sem ztoho dostal 170:-D fabka kombi 2003 47kw najeto 104tisic...bracha ma to samy akorat 2006 najeto 150tisic a v 5ti lidech ztoho celkem v klidu dostane 190...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překvapuje mě, že ti vadí zrovna maximální rychlost, která je tak jako tak nelegální. Mě by spíš zajímalo, jak auto táhne ve středních otáčkách a jaká je spotřeba při běžné jízdě. Pokud by tyto parametry byly v pořádku, tak bych maximální rychlost neřešil. Ostatně pro lidi, kteří řeší rychlosti nad 170 km/h, je tohle auto nevhodné, neboť už při rychlostech nad 110 km/h začínají převažovat nevýhody nad výhodami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ake nevyhody mas na mysli? Mne sa tych (tachometrovych) 140 este zda celkom OK, spotreba je taka ako u inych benzinovych aut. Horsie to uz je ked potrebujes za rozumny cas na tych 140 zrychlit (prejst do laveho pruhu...) alebo dokonca si plne nalozeny a je vyraznejsie stupanie, to uz je KO a je to fakt pre silne auta. Na rovinatych dialniciach kde sa nebolo treba nejak pretlacat mi to este prislo v norme....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám na mysli nevýhody tříválce. Tři válce za jednotku času nestihnou vykonat tolik práce, jako válce čtyři (stejného celkového objemu). Proto tříválec na dálnici tzv. nestíhá a pro dosažení stejného výkonu se musí více vytáčet. Když k tomu přičteme horší chlazení způsobené menšími teplosměnnými plochami, které se u HTP řeší přístřikem paliva, malér je na světě. Tříválec je zkrátka určen do města (kde exceluje) a nebo k přeplňování turbodmychadlem (díky delšímu intervalu mezi zážehy), viz např. Ford EcoBoost 1,0.

Editováno: , autor: veliz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemyslím, síce za tú istú dobu sú to len 3 pracovné takty, ale zase od objemnejších valcov, takže výsledok by sa mal zhodovať.

 

Na druhú stranu môže byť že v saní nie je tak plynulý tok vzduchu a možno tým 3valec trochu stráca, ale to už len tipujem. Asi je nejaký dôvod prečo to vôbec nemá tak vyvážený ťah ako 4valce.

Rozhodne sú nevýhodou vibrácie.

Súhlasím aj s tým že chladenie bude horšie, ale tak strašný rozdiel to asi nebude. Hlavne je to príliš slabý motor než aby s tým bol nejaký problém. S nejakým obohatením zmesi kvôli chladeniu asi nemám skúsenosť, koľlko by to podľa Teba malo žrať pri rýchlostiach okolo 150? Mne sa zdá že je to normálne - až slušné na to aké vysoké otáčky točí.

 

Je to proste motor okolo 50kW a na diaľnici to fakt nestačí.

A ešte si musím rýpnuť :-)  Ja používam 12V verziu a tá moc nie je ani do mesta :) Cisto tým že nemá silu v nízkych otáčkach. Ked s tým jazdíš 40 za 3 a 60 za 4, tak to bez podradenia nejak moc nezrýchli a pružnejšie v meste budú paradoxne slabšie motory 1.2 40kW alebo prípadne nervy žerúci 1.4 44kW. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...