Přejít na obsah

Po krátké jízdě nestartuje...


knirek

Doporučené příspěvky

Zdravím, témat s nestartujícím motorem je tu dost, ale to co mi dělá moje auto jsem tu nenašel.

Superb BSV 1.9 PD.

 

Pokud příjdu ráno k autu a předchozí jízda byla dostatečně dlouhá (motor se zahřál na provozní teplotu) auto nastartuju z 90 procent na drc. Občas si pokašle, ale po přidání plynu ok. Je jedno, zda je venku 20 stupnů nebo nula.

 

Pokud ovšem s takto čerstvě nastartovaným motorem ujedu jenom kousek, např. do krámu pro rohlíky (nedojde k prohřátí motoru) auto pak nenatočím. Pak musím velmi dlouho startovat, motor brblá na dva, pak na tři a po dlouhé době se uráčí chytit. Nebo ho musím zaparkovat z kopce a to chytí okamžitě po puštění spojky. Dignostika - bez závad. Řeším to už půl roku, značkový servis (EuroCar Bohnice) si s tím neví rady, opraváři z garáží taky nevědí...

 

Koupil jsem felicii, krátký trasy po Praze jezdím s ní, na chatu supem. Ale vrtá mi to hlavou, nesetkali jste s tím někdy?

Děkuji za případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím zda je to možné ale já mám 2.5 TDI 114 kw a dělí mi to taky . A čeho sem si všiml je že když startuju a je venku zima tak mam 4 sec žhavení (což je normál ) ale po ujetí dejme tomu 1 km do krámu a znova startování to jen problikne , Máš to taky ? Už jsem slyšel hodně možností typu : Vadné naftové čerpadlo , vstřiky , žhaviče . Takže netuším :D  :kol-32:  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se musím zítra mrknout.

Mě to loni na jaře startovalo blbě zahřátý. Studený ok, pak jsem zjistil, že mám naftu v oleji. Přetěsnil jsem vstřiky olej ok, startování perfektní. Teplý i studený.

Pak po asi 3 měsících ze dne na den špatný studený starty po krátké jízdě. Nechal jsem vyvložkovat vedení vstřiků, bez účinku. Teplej motor chytá perfektně kdykoli.

Díky druhému autu už jsem v klidu, ale nervovalo mě to fakt hodně. Klul měl zakázaný jezdit krátký trasy. A já to dycky poznal. Tím, že jsem to nenatočil. Třeba až po týdnu. :) Jako by si to to auto pamatovalo, že nedošlo k nějakému procesu (prohřátí na provozní teplotu) a při dalším startu stávkovalo. :kol-28:

Nechce se mi do toho vrážet prachy, na chatu a zpět mě to doveze. Jenom musím auto na chatě postavit z kopce, kdyby něco a pro ty rohlíky do vesnice musím na kole. :)

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na tu kontrolku žhavení, dnes je 6 stupňů a svítila 2 vteřiny. Ale po připojení VAGu mi to napsalo tohle:

 

4 závady nalezeny.

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) Electrical Fault

             P0671 - 000 - -

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault

             P0672 - 000 - -

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) Electrical Fault

             P0673 - 000 - -

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) Electrical Fault

             P0674 - 000 - -

 

Tak asi žhavení zlobí, jestli jsem to správně přeložil. Podle mě sice kontrolka signalizuje žhavení, ale do žhaviček nic nejde. Nechce se mi věřit, že jsou všechny v háji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na tu kontrolku žhavení, dnes je 6 stupňů a svítila 2 vteřiny. Ale po připojení VAGu mi to napsalo tohle:

 

4 závady nalezeny.

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) Electrical Fault

             P0671 - 000 - -

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault

             P0672 - 000 - -

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) Electrical Fault

             P0673 - 000 - -

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) Electrical Fault

             P0674 - 000 - -

 

Tak asi žhavení zlobí, jestli jsem to správně přeložil. Podle mě sice kontrolka signalizuje žhavení, ale do žhaviček nic nejde. Nechce se mi věřit, že jsou všechny v háji...

 

A proč by nemohly?Já měl na svém v hajzlu všech 6.Vymontuj a vyzkoušej a uvidíš hnedle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak skutečně, dnes jsem žhavící svíčky proměřil zkoušečkou a jsou všechny 4 v háji....hustý.

Chci si je sám vyměnit a potřebuju poradit. Každej mi říká, že žhavící svíčky stojej okolo 300,-. Proč ale na ten můj motor stojí jedna skoro litr?

 

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1iR+FK7AOZeNGjs491fo+n1Ic7tj15ULZqORI3JPBF1HmhNxT8RPN389ibkKcjMOoYpJk4lPqgcNqzZ4t7lz+ccGOWnotUXKkEm58MGjWZsZv4Ffi0L/DXFXLf+RiQXe1BWkzlO0Oh8Wp/wH91eaKk=

 

Mám S1 77kw, motor BSV. Můžu tam dát něco levnějšího?

Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skutečně, dnes jsem žhavící svíčky proměřil zkoušečkou a jsou všechny 4 v háji....hustý.

Chci si je sám vyměnit a potřebuju poradit. Každej mi říká, že žhavící svíčky stojej okolo 300,-. Proč ale na ten můj motor stojí jedna skoro litr?

 

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1iR+FK7AOZeNGjs491fo+n1Ic7tj15ULZqORI3JPBF1HmhNxT8RPN389ibkKcjMOoYpJk4lPqgcNqzZ4t7lz+ccGOWnotUXKkEm58MGjWZsZv4Ffi0L/DXFXLf+RiQXe1BWkzlO0Oh8Wp/wH91eaKk=

 

Mám S1 77kw, motor BSV. Můžu tam dát něco levnějšího?

Díky za rady

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/zapal-zhav/2320-zhavici-svicka-superb-od-r-02.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterie pokud ma malou kapacitu už zaty léta tak to může být jí ano :-)

 

Pokud nastartuješ OK a ujedeš 2 km a vypneš a už nenastartuješ může to být právě baterkou a to z důvodu slabé kapacity a absence plného dobití po ujetí těch 2 km.

Prostě při dalším startování startér sežere všechen proud a nestačí už dát žadný nebo velmi malý čerpadlu.Proto vám auto s kopce chytne.

 

Při -20°C klesne kapacita baterie na polovinu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak když jsem koupil svého Supíka,tak problikávalo osvětlení budíků a nefungoval centrál.. tak jsem nechal udělat repasi altíku (dávala se nová kotva,můstek a regulace) složilo se to a nic se tím nevyřešilo... nakonej jsem koupil novou baterku Vartu 84AH a mám klid... stím začal fungovat i tempomat,výhřev sedaček a chytne na cvrknutí :) před koupí baterky chytal pár vteřin,ale vždy chytil...

jen vzkušenost,snad pomůže :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak se po delší době ozývám. :kol-19:

Svíčky vyměněny, předehřívací ventil na palivovém filtru taky, ale špatný starty po krátké jízdě přetrvávají.

Jeden kolega v práci mi poradil natankovat plnou nádrž a porovnat starty s plnou a téměř prázdnou nádrží. To jsem udělal a zjistil jsem, že pokud mám víc jak půl nádrže nafty, auto VŽDY nastartuju. Občas jako trošku zabrblá, ale už ho nemusím roztahovat. Jak mi ale klesne hladina pod půlku nádrže, je start loterie která často končí roztáhnutím vozidla.

Vím, že tím není zavada vyřešena, ale když teď tankuju do plný tak mám "klid" a vždy nastartuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, nebo nějaká netěsnost v v hadičkách uvnitř v nádrži.. Nevím přesně jak je to tam řešeno.

Kolega něco povídal, že to může dělat netěsný vstřikovač. Když se prý zastaví píst válce na kterém je netěsný vatřikovač nahoře, vzduch tlačí naftu zpět k nádrži. A když je v nádrži dostatek paliva, vzduch se neprotlačí, nebo jen málo. Pokud je nádrž prázdná, vzduch se vytlačí do systému a zavzdušní ho.. Já začnu každopádně tím čerpadlem, vytáhnu ho a uvidím co a jak. Podle netu by tam měl být nějaký zpětný ventil, tak mrknu, jestli není ko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Táákže. Jelikož se závada za ten rok a půl velmi zhoršila, studené starty byly téměř nemožné, přidalo se brnění motoru při akceleraci, odvezl jsem auto do DP. Vyčistili a přetěsnili vstřikovače. Výsledek? Ráno příjdu k autu, jen šáhnu na klíček a okamžitě slyším motor jak sametově přede! Bez jediného cuknutí, škubnutí. Prostě jak za mlada. :kol-47:A ten rozjezd a akcelerace....fakt hustý.

Potvrdila se teze kolegy z práce. Palivová soustava se po vychladnutí motoru zavzdušňovala netěsným vstřikovačem.

Vím, že se tu radí při potížích začít u "drobností", ale já radím začít u vstřiků a to v pořádným servisu.

Dával jsem nové čidlo teploty, nový ventil na palivovém filtru, nové palivové hadice, nové žhavící svíčky, nové tandemové čerpadlo, nová baterka, repas startéru....a já nevím co ještě....

Pánové, já teď bezproblémově startuju a užívám si tichý chod motoru, nebojím se předjíždět a vůbec mám dobrou náladu, jak se oprava povedla.

Děkuji za vaši podporu, rady a pomoc! :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...