Přejít na obsah

Po krátké jízdě nestartuje...


knirek

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Demontáž vstřikovačů, jejich čištění, přetěsnění, montáž zpět 6.000,-. V té době mělo auto najeto 470.000km. Jsem první majitel, na hlavě nebylo nikdy nic měněno. Ještě mě tehdy upozorňovali, že mám dost vydřenou vačku. Výměnu jsem neschválil, chtěli dost peněz a já nevěděl, jestli se oprava špatného startování vůbec povede. Nu, je to 9 měsíců, auto šlape dalších 20.000 km.

A taky mi řekli, že žádné vložkování vedení vstřikovačů nebylo nikdy provedeno a ani není potřeba. Takže mě v minulém servisu pěkně pohoupali na bidýlku a já jim to pohoupání zaplatil. :kol-28:

Už na to nechci myslet, to období špatných startů bylo fakt příšerný. Felicii na krátký jízdy jsem daroval švagrovi a já mám jistotu, že když přijdu k autu, otočím klíčkem doprava, motor do VTEŘINY naskočí. Pak za jedna, plyn, dva, tři plýýýýýýýýýýýýýn a jedu jak o závod. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vydřená vačka je způsobena špatným olejem, nebo pozdními výměnami.

Za to ale nemůžeš, i kdybys dodržoval servisní intervaly LONG Life (to je právě ten průser)

Nicméně dodržuj předepsanou specifikaci a měň po 15tis a aspoň ty vačky udržíš tak, jak jsou.

Nebylo by na škodu přidávat nějaké kvalitní aditivum do oleje. mě se to osvědčilo na 2,5, kde jsou ty vačky ještě více náchylnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne vždy je vydřená vačka z důvodů, které uvádíš. A olej do PéDéčka je jenom jeden. 505.01. Samozřejmě ještě je LONGLIFE, ale ten tam lije jen sebevrah, jak jsi správně podotknul. Pravdou je, že u těch našich motorů se prostě vačka vydírá na jednom válci (nevím přesně kterej to je, tak nechci kecat) a nikdo neví proč. Pokud je vačka vydřená všude, platí první věta tvého příspěvku. Já mám naštěstí vačku jenom jednu, takže oprava je poloviční než u tebe, ale stejně tehdy chtěli majlant...

Zatím jezdím bez problémů, ptal jsem se na poškození motoru, když sedřená vačka proděraví hydroštely. Pak to jede na tři válce a k žádnému dalšímu poškození motoru prý nemůže dojít. Tak jsem v klidu. Až to příjde, tak to příjde. :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U studených startů mi mechanik potvrdil možnost netěsnění těsních kroužků u vstřikovačů. Pokud ale  studený motor chytne bez problémů a blbne jen při ohřátí, podávací elektrické čerpadlo dává těch 0,5 Bar, pak je možnost vadného čidla teploty motoru vzadu u tandemového čerpadla. Už mi v servisu chtěli dávat startér ( sice točí jak pila ) ale nechtěl jsem to. Odpojil jsem konektor teplotního čidla a nadrb.

Tyto pitomé pasti na majitele aut mi už přijdou jako záměrné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...