Přejít na obsah

Nefunkční topení


basto2

Doporučené příspěvky

Potenciometr sleduje polohu klapky a jestiže v nějaké poloze stratí kontakt"zachrastí" tak to řídicí jednotka špatně vyhodnotí a je problém.U mé F1rs 2003 jsem opravoval oba motory jak mísicí,tak venkovní-vnitřní.Je to už 3 roky a stále bez problemu.Potenc. jsem rozevřel vypláchl ztvrdlý tuk kontaktolem  pod tlakem z hadičky a namazal silikonovou vazelínou pro rybáře.Ta je teplotně stálá.Akorát demontáž a montáž mísící jsem zadal servisu škoda.Tu druhou jsem vyndal doma sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravým vo spolok. Mám ten istý problém. Teraz ráno, ked je vonku chladnejšie cca 5 stupnov, zapnem kurenie a ide bud iba studený vzduch (ked to mám nastavené na studené), ale ked trochu potočim hned ide teplý vzduch, ako keby som to mal nastavené na najteplejšie. Trvá to tak cca 5-6 min, ale potom už ide normálne, ako by to malo fungovať. Pripadá mi to tak, že sa snaží čo najskor vyhriať interier a potom už normálne funguje kurenie, možem si regulovať od studeného cez vlažný až po teplý vzduch-proste funguje to normálne. Mám klimatizáciu, a fabča bola vyrobená v januári 2008-ide o fabiu combi prvej generácie, kód motora BUD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

mě to dělá taky i kdyz to dam na 18 °C tak to po zahrati motoru zacne žhnout a pořad topi pomuze jen vlevo na doraz  zatim jsem nemel cas se na to podivat ( vag , nejak zaspinene cidlo vnitrni teploty - myslim ze to topeni nepozna  kdy je auto vyhrate :-)    . Myslim ze je normalni  ze zacatku se chce auto chce co nejrychleji vyhrat a pak ma ubirat na nastavenou teplotu . f1 1.4 16V 55kw 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zapni zapalovani na pozici 1 pred startem ( sviti kontrolky na palubovce ), vergluj regulatorem topeni vlevo a vpravo jestli slysis servo ovladani klapky, ( ventilator nech na nule at pripadne neco slysis)

ps. to ze uslysis servo jeste nemusi znamenat ze chodi klapka ktera smeruje proud vzduchu pres radiator

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem zkousel následující :  klič poloha č.1  ostatní vše vypnuto  otačení "knoflikem" teploty po zoubku a jde slyšet servo ale jak jsem to zkoušel  párkát po sobě tak  mi za 18°C  přejel servomotorek až na max teplotu   ?vada nebo záměr? jde ten motorek  vymontovat a promazat? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Podle mého to má fungovat tak, že při velkém rozdílu mezi teplotou požadovanou (nastavenou na otočném knoflíku) a teplotou skutečnou v interiéru, se nastaví mísící klapka na max výkon topení. Jak se postupně teplota v interiéru zvyšuje, tj. přibližuje nastavené, tak se snižuje množství vzduchu hnaného přes radiátor topení.

  Nazývají to poloautomatická klimatizace Climatic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám stejný problém s Fabii I.  To, co platí ve Fabii II s climaticem (máme obě Fabie, takže odpozorováno), jako popisuje THORIN, neplatí u jedničky. Takže při 15 km jízdě topí, topí, topí na max, ať je teplota na ovladači nastavena kdekoliv, ale až těsně před koncem jízdy se jakžtakž snaží držet teplotu zvolenou na ovladači..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

dobrý den už si nevím rady fabia mi málo myslel jsem že to je termostat ale prý kdyby to byl termostat tak by kolísali teploty . tak jsem vyměnil kabinový filtr ale to nepomohlo v chladicove nabode kapalina je tak jestli má někdo podobnou zkušenost budu rad za kazdou radu jinak mam fabii 1.4 tdi 55kw 2005 dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozoruješ delší nástup teploty na provozní? ani po cca 50km nefouká teplý vzduch? Jenom poznámka - kolísání je jenom jeden z ukazatelů vadného termostatu. A druhá poznámka - samotný teploměr chladící kapaliny je trochu lhář - na "provozní teplotě" tedy v přostředku je už od 70°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Supermarine_Spitfire napsal:

Pozoruješ delší nástup teploty na provozní? ani po cca 50km nefouká teplý vzduch? Jenom poznámka - kolísání je jenom jeden z ukazatelů vadného termostatu. A druhá poznámka - samotný teploměr chladící kapaliny je trochu lhář - na "provozní teplotě" tedy v přostředku je už od 70°C.

jezdím do práce 30km a po cca 8km fouká jenom slabý teplý vzduch když zapnu do celého auta tak je trošku víc teplejší ale zima v autě je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...