Přejít na obsah

Vzpěry kapoty


MichalRr

Doporučené příspěvky

Vzpěry se dají vyřešit elegantněji, třeba na Rapidu to mám takto http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/127673-Vzpěry-kapoty-pro-RAPIDa Holt nepoužili hlavu. Ale museli by dělat atypické klouby (kvůli úhlu) a čepy (vyšší aby táhlo obešlo výstupek na blatníku) a to by se jim prodražilo a neměli by takový zisk. Za 1900 je to totiž velká šejdířina.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidime no,zatial veci od Milotecu boli vyrobene dobre a kvalitne.Tak niekto ich otestovat musi,tak som sa podujal.

Pozeral som to tvoje video,ale tie Hravcove vzpery teda tu kapotu otvaraju krasne a hladko,ale tie tvoje si tusim do polovicky zdvihol rukou a aj potom bol ten pohyb taky krcovity :kol-28:

Kazdopadne klubuk dole,ze si sam do vyroby toho siel,to bez debaty.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpery dnes o 11 dorazili a uz su aj namontovane.Zalezitost 20min,nie viac,samozrejme praca vo dvojke a spravne naradie je potrebne.Navod podrobny,do najmensieho detailu a ak sa ho clovek drzi/vratane oznacenia si polohy povodneho osadenia kapoty/,nic sa nerozhodi,vsetko funguje tak,ako ma.Ziadne zhananie podloziek ako hravec,vsetko proste ako ma byt.Zatvaranie bezproblemove,otvaranie presne ako v popise,pomoct kapote asi do 1/3 a potom uz krasne plynulu dobehne,pred koncom decentne spomali a dobrzdi.Tak si to predstavujem.Cena 73eur je asi jedinym nedostatkom,ale bohuzial odzrkadluje kvalitu drziakov,vzpier a prislusenstva..Milotec u mna opat nesklamal a boduje.Ak by tam nebol na vzperach a krabici napis Milotec,kludne by som si myslel,ze je to original Skodovacky diel.Vsetko uhladne zabalene,jednotlive diely oznacene indexom pravej a lavej strany,proste fakt vychytane.Ja som teda spokojny,pre mna osobne zmysluplna investicia.

Par foto z uchytenia.

Este doplnim,ze na obale tlmicu vzpery je hodnota 180N

Takze tu mame vzpery od Milotec,OB autodily a od Mikliska.Zaujemcovia,mozete vyberat:-)

Video tu:

https://youtu.be/OYiHNBs3LZo

post-95330-0-72072800-1455629891_thumb.j

post-95330-0-49479300-1455629910_thumb.j

post-95330-0-35920600-1455629928_thumb.j

post-95330-0-61032200-1455630028_thumb.j

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Takze kupil som a namontoval vzpery KI-R (tie co maju v ponuke napr.aj obautodily.cz alebo aj ine obchody), cena 45€ (1199 Kc) za 2 kusy, ziadne podlozky ani ine drziaky navyse neboli potrebne, postacovali len prilozene 4 klby a ziadny problem s montazou. Vyzera to ako keby to bolo original, nic navyse tam nie je co tam od vyroby nebolo (ziadne podlozky s drziakmi). Nechapem, na co su potrebne nejake dodatocne specialne drziaky ci podlozky, co ma Milotec, snad asi len preto ze su ich vzpery kratsie. Takze zatial max.spokojnost ;-) 

Editováno: , autor: tecki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...
V ‎1‎.‎6‎.‎2016 na 18:47, tecki napsal:

Takze kupil som a namontoval vzpery KI-R (tie co maju v ponuke napr.aj obautodily.cz alebo aj ine obchody), cena 45€ (1199 Kc) za 2 kusy, ziadne podlozky ani ine drziaky navyse neboli potrebne, postacovali len prilozene 4 klby a ziadny problem s montazou. Vyzera to ako keby to bolo original, nic navyse tam nie je co tam od vyroby nebolo (ziadne podlozky s drziakmi). Nechapem, na co su potrebne nejake dodatocne specialne drziaky ci podlozky, co ma Milotec, snad asi len preto ze su ich vzpery kratsie. Takze zatial max.spokojnost ;-) 

Ahoj, prosím tě jaké hodnoty májí ty vzpěry? Myslím tím délku a sílu. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přidávám se do okruhu s plynovými vzpěrami. Koupil jsem je v obautodíly.cz za 1.199,-

Montáž s příslušným nářadím je jednoduchá, zvládne ji jedna osoba.

Šrouby došly ve správné délce, ncm podložku na blatníku jsem osadil zakoupenou s větším průměrem.

Konce vzpěr pro zaklapnutí už jsou vazelínou naplněny, ale i tak jsem ji trochu přidal.

Molitanovou přepážku jsem nakonec ponechal bez zásahu/řezání, po čase se okolo vzpěry dotvarovala.

Kapota po odjištění zámku "neletí" zběsile nahoru, je jí třeba mírně pomoci. Smzř menší silou než při zvedání kapoty beze vzpěr.

Mám rád funkční úpravy - tuto lze mezi ně zařadit.

WP_20170408_027.jpg

WP_20170408_031.jpg

WP_20170408_030.jpg

WP_20170408_029.jpg

WP_20170408_028.jpg

WP_20170408_008.jpg

Editováno: , autor: stan - pilot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1/31/2018 na 10:17, omicron napsal:

Netušíte někdo, zda-li vzpěry přední kapoty O3-HDAMP od OB Autodíly jsou kompatibilní i s kapotou O3FL ? Kapota faceliftu je asi malinko jiná, takže jestli není nějaký problém... Díky.

 

Jak píše Aleš...zadní část kapoty je stejná. Já mám ty samé a fungujou pořád parádně. Jen je potřeba jim zdůraznit, aby pohlídali délku šroubů. Ty, co jsem ke vzpěrám dostal já, měly do 15 mm (teda píšu o těch velkých). Ale možná už to vědí i od jiných zákazníků. :D Jinak je délka i tlak v pořádku. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jojo, koupil jsem tyto z OB autodily, montáž jsem nechal na autosalonu, bez problemu. 

Zvedaji se ale podstatne nizeji, nez ta od Milotecu co jsem mel predtim na O2kach, ale zase to neleti nahoru tak rychle, coz parkrat v servisu malem vyrazilo mechanikovi zuby :D 

 

Nechal jsem si tam dat i u TSi chybejici vypln predni kapoty. Asi se jim TSi zda jiz dostatecne tiche, tak to i u LK vynechavaji :mellow: Podivna obchodni politika u auta za tolik penez...:wacko:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že je to velmi návykové. Myl jsem teď motor, doléval kapalinu do ostřikovače a ukazoval kámošovi umytý motor, takže jsem tam teď lezl častěji. Už bych tam zpátky jenom tyč nechtěl. Podle mě se vyplatí do toho investovat. Zase taková raketa to není. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, přemýšlím o montáži vzpěr z Obautodily, ale mechanik i servisní technik z AS mě odrazují, že prý ten nosník ani uchycení kapoty nejsou na vzpěry připravené (tloušťka plechu) a vlivem tlakové síly vzpěr a kapoty na šrouby může dojít k mikroprasklinám, nebo až k ohnutí plechu v místě uchycení vzpěr. Setkal jste se někdo s tím, nebo je to technicky možné, aby se nosníky nebo uchycení kapoty takto poškozovali? Popřípadě jaké třeba použít podložky, aby se síla rozprostřela do většího místa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na obou predchozich O2kach jsem mel tu od Milotecu (nesymetricky, jen na jedne strane), u druhe O2FL LK nejakych 7 let, vzdy od noveho auta, a zadny problem s kapotou nikdy nebyl. Take na to nebyla stavena, pokud ji tedy u O3 nezacali take sidit, jako radu i jinych veci:wacko: 

Jediny problem, ze se zvedala docela rychle a dost nahoru, coz mohlo neznalemu vyrazit zuby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...