ambos

Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)

489 příspěvků k tomuto tématu

Dobrý den.

Nastal čas koupě nového vozu a velmi se mi líbí škoda fabia v edici Monte Carlo.Na konfigurátoru na skoda-auto.cz mi s motorem 1.2 TSI 77 kw a nějakými doplňky naskočila cena takřka ke 400 000 kč což je teda opravdu dost peněz.Auto bych si bral na leasing.Jenže nedávno jsem zabrouzdal na slovenské stránky škodovky a v jejich konfigurátoru by mě fabia po přepočtu vyšla na nějakých 330 000 kč.O základní výbavě ani nemluvím.To co jsem si v českém konfiguratoru naklikal, to podle slovenského bylo již v základu (klimatron,maxidot apod)

Dotaz zní: Může občan ČR si koupit auto na Slovensku na leasing ? Má někdo zkušenosti s přihlašováním nového auta dovezeného ze zahraničí ? => vyplatí se toto všechno absolvovat ?

Za případné odpovědi děkuju.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti MC líbí, neváhal bych. Škoda je na Slovensku ještě pod větším tlakem než tady a proto jsou tam u Fabie lepší výbavy nebo jiné příplatky u motorů. Osobně bych si auto na leasing nekupoval a když už na dluh mimo rodinu, tak na úvěr - auto je tvoje a při problémech tě neoholí.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To by mě zajímalo, kolik lidí si tuhle chuťovku dosud pořídilo. Dát čtyři kila za pár červenejch nití, lesklejch lemů na blatnících a černý lampy... To už je možná lepší obejít pár prodejen a naslevovat RS.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V ČR je cena opravdu vysoká a základní výbava docela slabá.Právě proto mě šokovala cena a výbava na Slovensku.MC se mi moc líbí a uvažuji o ni.No a je zase co shánět...prodejce na Slovensku, nejlépe někde v západním.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mne osobně na MC hrozně udivila velikost brzd - jak přední kotouče, tak zadní bubínky (jak piksličky od vixu na boty...) - člověk by u takto pojmenované verze čekal cosi OPRAVDU NABROUŠENÉHO á la soutěžák a ono velký prd, jak už tady padlo - červený proštepování v čalounění, lesklý lemy a zatmavený lampy a zbytek jak kočárek pro panenku včetně motorku do sekačky...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor..

MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No teď je ještě otázka zda se to na tý Slovači vyplatí objednávat, kolik mě bude stát registrace do ČR atd.Zkušenosti s tím žádné nemám.Podle českého konfigurátoru by byla cena 390 000 podle slovenského 344 000 to vše při stejné motorizaci a výbavě.Rozdíl je tedy ohromnej.Koukal jsem jentak ze zajímavosti i na oct tour tak při malé výbavě by se to vyplatilo koupit u nás ale kdo by ji chtěl mít trošku naloženou tak se to opět vyplatí na slovensku.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor..

MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to.

já jsem si interier prohlídnul dokonale. Pulse je příplatková věc - ale pouze za cca 6.000,-Kč. Černý čalounění stropu - opět doplněk v řádech stovek korun. A prodej "nad očekávání dobře" ??? Pokud já vím tak v Praze se jedná o kusy. A pokud si škodovka nazve model Monte Carlo - tak to fakt navozuje určitý emoce z rychlosti. Škodovka, resp. koncern umí rychlý motory. Za tu cenu by tam mohl být alespoň 1,4 TSI 90 nebo 92 kW ( když už ne VW 125 kW).

Na druhou stranu ale musím uznat, že já jsem koupil Room Scout 2011 a hodně lidí si taky klepe na hlavu, proč jsem za pár plastů navíc a maxidot vyhodil čtyři pětky navíc. ( A sedadla Pulse jsem si nenakonfiguroval proto, že nejsou síťovaný a proto, že jsem malej, sedák mám vysoko a blízko u volantu a to tuhý boční vedení mi prostě překáží při nastupování a vystupování - mám vyzkoušeno z OCT RS. Jinak ovšem pulse paráda)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak registrace stojí asi 8tis za přihlášení,ale nevím přesně jak je to s dph,auto v zahraničí kupuješ bez dph a dph platíš v čr,ale fakt si nejsem jistej loni to v nějakem čisle SM detailně popisovali.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já si taky klepu na hlavu, protože odporuješ sám sobě. Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky.

MC je úplně to stejné jako Scout a najednou řešíš kolik stojí Pulse (pro Ambiente stojí mimochodem 13200Kč a ne zmiňovanou šestku) a kolik provedení stropu v černé barvě. U podobných edic nejde o meditování nad výrobními náklady, ale nad tím, jestli je daná úprava pro zákazníky zajímavá. Pokud se celkově prodá cca 250 000 kusů Fabií všech provedení na celém světě a Monte Carla z toho cca 11 000 kusů, je to podle mě úspěšný tah. Kolik se toho prodá v Praze asi Škoda úplně neřeší.

Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy.

Jinak k samotnému nákupu - v novinách byl detailně popsán nákup auta ze Švýcarska. Jde auto přihlásit, k dealerovi už dovézt značky, nasadit na auto a dovézt do ČR. Registrace za 8000Kč tam pokud vím vůbec nefigurovala - spíš jde o překlep a patří tam klasika 800Kč.

Upraveno uživatelem bojler
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak.

Upraveno uživatelem majbo
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti MC líbí, klidně si ho pořiď na slovensku, známej to samý udělal s novou Alfou 159 s motorem 1,8tbi, ušetřil asi 60tis. ;)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak.

1. upřímnou soustrast, když musíš jezdit tím, co chcou děti. přežil bych to u spousty věcí, ale u auta ne

2. uvedená cena platí pro auta vybavená malým koženým paketem a ten právě Ambiente/Style nemá

3. právě proto, co říkáš, mně přijde brek nad neupravenými brzdami/pohonem/motorem divný - přece si nikdo nemyslí, že dělá Škoda sportovní auta, nebo jo?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor..

MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP....

.... Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky.

...

Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy.

...

Říkám kočárek pro panenku, protože fábule je malý auto a já v něm mám klaustro-fábii. Černý tapec na stropě mi je ukradenej, stejně jako sedačky "Pulse", pokud (jak píšeš dál, dostupný jen na některých trzích) vidím, že to auto má 44kW motorek á la šicí stroj a opravdu miniaturní brzdy - viděl jsem takovou FII - FL MC na konci montážní linky v MB a úplně jsem se zhrozil. Prostě pokud má verze evokovat vítězství značky ve slavné soutěži, mělo by podle toho auto i vypadat A HLAVNĚ TAK I FUNGOVAT. Vyjadřuju SVŮJ názor, ne každý s ním musí souhlasit. Právě proto jsem si ani nekupoval Scouta nebo podobnou "designovou verzi" - protože to jsou doplňky jen pro vzhled a ne pro nějakou skutečnou funkci. Zastávám účelnost a funkčnost, nějaké nalepené serepetičky jen proto, "aby to vypadalo", to je přesný příklad TUZINGU - bohužel, v tomto případě továrně prováděného. Opravdu bych pod takovým pojmenováním očekával něco daleko jinačího - pokud ale někomu jde o to masově prodávat laciné pozlátko, já proti tomu můžu bojovat jen tím, že si ho sám pro sebe nekoupím...

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pred koupi moji fabie jsem taky uvazoval o MC pac se mi moc libilo,ale nakonec jsem ji nekoupil pac cena je za nic celkem premrstena.nakonec sem koupil normalni fabku TSi 63kw v zelene rally,ktera ma Rs interier tj sedadla volant,sportovni podvozek ,ESP,klimu,swinga,15ky alu a mylsim ze za hodne dobrou cenu ktera byla 306tisic.u monte carla je zaklad myslim 325tisic a to nema spoustu veci ktere mam ja ve svoji fabce takze proto sem se rozhodl,ze MC kupovat nebudu

post-63084-0-75035500-1308588938_thumb.j

Upraveno uživatelem ronny
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chtěl bych poprosit o radu, tento měsíc plánuji koupit fabku I RS nebo fabku II 1.2 Sport.

Je mi jasne že srovnávat tyhle dva modely se moc nedají. Ale i přesto prosím o Vaše názory.

S autem budum jezdit převážně po Brně jednou týdně na chalupu ca 35 Km.

Jde mi o to který model bude vhodnější, zda koupit fabii I RS s motorem 1.9 diesell nebo fabii II sport 1,2 44Kw / 51Kw

Můžete mi napsat jaky maji tyto modely realnou spotrebu ? Co je napsano v technicaku me moc nezajima...

A zda ta 1.2 nebude moc lina, budu v tom jezdit sam nebo s pritelkyni.

Diky za rady

Upraveno uživatelem lukaspaufo
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budeš vědět od koho tu eresu kupuješ a jak se k ní choval není se v čem rozhodovat :palec2: lae takový auto si většinou nekupuje strejda kterej s ní bude vrkat 90 po silnici a 120 po dálnici lol Ty motorizace jsou nesrovnatelné pokud s tim TDIčkem budeš jezdit po městě rozumě , bude Ti jezdit za polovic než srovnatelný benzín (TSI) je to starej osvědčenej motor nemá DPF odpadaj starosti s sazema :palec2: Ale je to přece jen ojetina do které nevidíš což hraje pro new HTP popř TSI . To označení SPORT je jen obchodnickej trik, to důležité co dělá každý auto sportovním jaksi u HTP chybí. Věř že 16" kola, sportovní sedačky ,malej koženej paket, popř bílá střecha to nejsou :smich: . Pokud máš sportovního ducha HTP Tě neuspokojí.

A včil mudruj lollollol

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že Ti moc nepomůžu, ale aspoň pro porovnání mám Roomstera 1,4 16V 63 kW - motor po městě kultivovaný, mezi město cca. 6 litrů po dálnici až kolem osmičky a řve, a FABII II 1,6 16V 77kW, která je živá, ale žere zhruba to co Roomster. Dřív jsem měl Fabii I 1,4 ale mělo to něco přes 40 kW. Srovnání: Je v podstatě jedno co si vybereš, ve městě to požere co může, pokud budeš jezdit jen ve 2 meziměsto, tak to taky nepoznáš, ale pokud bys měl v autě 4 lidi a plný kufr, pak radím 1,6. U dieselu ber v úvahu, že nejde jen o případnou výměnu turba, ale i rozvodů, benzín má menší náklady na opravy...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kup tu F1, a nebo FII TSI, žádnou HTP !!

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nenapsal jsi kolik má najeto ta FI RS a jak je stará. Taky jsi nenapsal kolik přibližně očekáváš, že najedeš za rok km. Zastávám stejný názor tady s kolegou, že RS si nekupuje někdo kdo s tím bude jezdit pianko. Spíše bych počítal s tím, že ta fabka měla tvrdší život. Já osobně bych šel do novýho auta - prostě nové je nové. Sám si ho zajedeš, máš tam plnou záruku apod. Co se motoru HTP týká, tak to je problém jedna strana na něj nedá dopustit, druhým zase při pohledu na tyto tři písmenka naskakuje husí kůže. Ovšem pokud budeš jezdit převážně po Brně a okolí myslím si, že by HTP klidně stačilo. Problém je v tom, že s autem roste chuť. Takže to za chvíli nebudou cesty jen po městě, ale i delší. Pak jizdy s kámošemi, na dovolenou s plným kufrem a už to pofičí a v tu chvíli zjistíš, že HTP je slabé, nebo spíše si sním nemůžeš dovolit to co se silnějším a agilnějším motorem jako je např. TSI. V dnešní době je to bohužel vše o spotřebě a nadále i bude. Ale někde tady na foru jsem četl zajímavý názor, že člověk by jsi měl koupit takové auto, které uživí (něco na tom pravdy bude). Kdysi jsem jezdil s FI HTP (47kw) - služební. Takže dostavála docela zabrat (dálnice, dlouhé trasy, městský provoz, atd..). Shrnu to asi takhle, když s ní člověk jezdil sám a nenaložen dalo se to, ale při předjíždění to chtělo mít větší rezervy. Průměrná spotřeba tam byla okolo 6,5l. Na dálnici spotřeba rapidně narůstala, neboť ot. se pohybovaly od 4 tis. výše. Svoje soukromé jsem si pořídil s motorem 1,4 16V (63 kW) a průměrně na delším trasách dosahuju spotřeby 5,5-6,0l. Nedávno jsem tu psal, že na trase Demanová - Ostrava jsem měl spotřebu cca okolo 5,0l (jízda dle předpisů) a to jsme tam byli dva dospělí + prcek a auto nabalené až po střechu (jen kočárek vážil 15 kg), ta spotřeba je včetně zapnuté klimatizace. Ve městě se pohybuju se spotřebou (dle projeté vzdálenosti) od 6-7 l (někdy i míň - dle hustoty provozu). Na dálnici mám odměřenou spotřebu okolo 7-8l dle zatížení vozidla (rychlost 130-140 tacho). Vybrat auto je docela těžké, ale to konečné rozhodnutí je vždy na tobě. Papírové spotřeby bych se nedržel, ta většinou neodpovídá realitě. Já osobně bych radši přihodil více za motor a oželil lepší výbavu, než naopak, ale to je pouze můj názor.

Upraveno uživatelem martius
1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

... Vybrat auto je docela těžké, ale to konečné rozhodnutí je vždy na tobě. Papírové spotřeby bych se nedržel, ta většinou neodpovídá realitě. ....

Svatá pravda - krom té papírové spotřeby - ta realitě NEODPOVÍDÁ NIKDY... Výrobce v zájmu prodat spotřebu vždycky uvede takovou, jakou vypočítal na základě ideálních podmínek bez zahrnutí dalších okolností, které nastávají v běžném reálném provozu - tedy například se nepočítá s tím, že v autě krom řidiče bude i povinná výbava a nějaký ten obvyklý soubor věcí, které každý řidič v autě vozí, že budou použité jiné gumy než při zkouškách, že na silnici občas fouká vítr jinak než na zkušební dráze, že se jezdí i do kopce nebo v obsazení více osobami než pouze řidičem atp - a hlavně, že v reálném provozu se nejezdí jako po kolejích na okruhu, ale musí se pracovat s otáčkami, rozjíždět se a zase zpomalovat podle okolního provozu - a každou změnou rychlosti spotřeba narůstá. Obvyklá průměrná spotřeba je tak o 10-15% vyšší, než "papírová" - pokud se jezdí normálně, bez zdržování. Kdo to "dojí na spotřebu", může dosáhnout i výsledků lepších - ale bude z něj na silnici pojízdná šikana...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budeš jezdit v jednom dvou lidech, HTP bych se vůbec nebál. Jinak nebrat.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

mám fabii II HTP sport v komníku. Ten "sport" v názvu jsou, jak psal kolega přede mnou, pouze sportovní sedačky, kožený trojramenný volant, maxidot, litá kola... Prostě vzhledové věci, ale mě šlo právě o vzhled. :-) Kdybych tam měl ještě zadní difuzor a peknou koncovku, tak bych se vůbec nezlobil, ale ty už byly za další příplatu... S HTP se závodit opravdu nedá. Tenhle motor je prostě na klidné ježdění. Ideální pro člověka, který chce dodržovat předpisy a nepotřebuje dělat "kobru Simíra".

Já používám auto podobně jako ty: cesty do práce v jedmomužném obsazení z periferie Prahy do centra a někdy trochu delší výlet ve s více lidma na palubě. Průměrnou spotřebu mám monetálně 6.0 l. Ještě na jaře byla 5.8 l, ale protože s lepším počasím se nějak zvedá na Jižní spojce provoz a také je často někde nějaká uzavírka, tak čím dál tím více času strávím v koloně popojížděním na jedničku a kazím si průměr. Provoz v koloně ve stylu: jednička, neutrál, jednička... dává spotřebu klidně 8.5 litru. Ohledně provozu na dálnici... Odpor vzduchu roste se čtvercem rychlosti, jestli se nepletu. Mám odpozorováno, že když jedu tachometrově 110 - 120 km/h tak spotřeba ve dvou lidech je lehýnce přes 6 litrů. Když jedu tachometrově 130 - 140 (počítám, že 140 na tachometru je tak 130 reálně, myslím, že tachometr má chybu tak 10 %) tak spotřeba dost vzroste, třeba na 7.5 l. Na autě mám najeto 16 000 km (zrovna dneska ráno jsem toho dosáhl) a zatím funguje bez problémů. Používám ho skoro denně.

Jak psal někdo přede mnou, doporučoval bych koupit novější auto s menším rizikem "špatné" historie. RS jsou jako nová dost drahá, opravy budou také drahé... Jestli jezdíš jako normální člověk, tak HTP tě z bodu A do bodu B odveze stejně, jak mého dědu odvezla Jawa 350 a to tam ani neměl klimatizaci, sportovní sedačky a područku! Vůbec se divím, že mohl existovat... :smich:

D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

co říkáte na koupi předváděcí auto s kilometry do 10 000? Jedná se o Fabii 1.2 TSI.

Díky

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od FrantaU
      Škoda Fabia
       
      Motor: 1.2 htp 47kw
      Karose: sedan
      Rok výroby: 2008
      Najeto: 110 xxx km
      STK+ME do 3/2018
      VIN: TMBDY46Y784045634
       
      Výbava:
      Klimatizace
      2x el okna
      2x airbag
      centrální zamykání
      rádio
      mlhovky
      tažné zařízení
      zámek zpátečky
       
      Vozidlo velice zachovalé, ježděno ženou, bez investic.
      Koupeno nové v ČR, servisní kniha, nebouráno celkově druhý majitel.
      K vozu 2x klíče. Letní ALU sada + zimní sada na plech. discích.
       
      Cena: 70 000,-
       
      INFO na TEL: 704 472 550















    • Od JZKSK
      Čaute, kúpil som Felíciu z roztrhnutou manžetou na pravej poloose. Pri detailnom prezretí podvozku som si všimol, že uteká olej aj z pravého gufera prevodovky. Gufero som kúpil, vymenil no niečo sa mi tam nezdá. Je tento vnútorný klb, ktorý je ide do prevodovky originál ? ... ak .. tak nemá byť ešte niečo medzi klbom a prevodovkou ? Myslím, že to gufero na prevodovke by malo byť lepšie kryté a že teraz je tam príliž veľká medzera (asi 8mm). Poloos som založil správne (naklepal na doraz) 
      Ďakujem 


    • Od amogh
      VW POLO Trendline 1,2 12V 47kW
      Do provozu 29.7.2002
      Najeto: 97000+ km
      STK do 09/2018
      Původ ČR, 2.majitel. Prodáno jako nové 1.majitelce na Auto Jarov, poté po 4 letech a 24000km majitelka vůz taktéž na Auto Jarov nabídla k prodeji. Tam v síti autoplus (dnes Dasweltauto) koupil Polo můj táta důchodce, který je majitelem dodnes a najel s vozem za 11 let 73000km.
      Výbava: originál autorádio VW Beta, defendlock (zamykání zpátečky), sportovní sedačky (s výraznějším bočním vedením), litá kola, palubní počítač, stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, centrál + DO (doděláván), mlhová světla, lakovaná zrcátka, lakované lišty dveří a nárazníků, síťky v zavazadelníku, rezerva
      K vozu jsou dvoje klíčky, dva ovladače, tři klíčky k defendlocku
      Na Jarově vedena servisní knížka (je k dispozici), dále servisováno pravidelně v Sokolově v autoservisu Dengler.
      Km jsou ověřitelné skrze technické kontroly (mohu doložit) nebo v síti Cebia. Dále jsou schovány některé doklady ze servisu a technických kontrol.
      Poslední léta kromě oleje měněny přední kotouče a destičky, silentbloky předních ramen, tyčky stabilizátoru, zapalovací cívka, lambda sonda.
      Nedostatky: ošoupané čalounění u řidičovo bočnice, nefunkční kazetový přehrávač (radio jinak funguje), několik kosmetických vad (oděrek) na karoserii (prostě důchodcovské auto), drobná koroze na styku předních blatníků a prahu (klasika u Pola, Fabie apod), lokálně poškozená izolace od kun
      Servis aktuálně: inspekce, je rok po poslední výměně oleje, není nutno měnit nebylo za rok najeto 15000km, doporučuji udělat rozvody (i když se říká, že je řetěz bezúdržbový už má svoje roky a jedná se o první konstrukční variantu), vyčistit EGR + škrticí klapku pro klidnější volnoběh a výhledově zadní díl výfuku. Bylo v plánu ,ale už se nestihlo.

      více foto po emailu není problém
    • Od denisdenis
      Škoda Octavia II 2.0 TDi 103kw, DSG převodovka (automat), r. 2006, černá barva.
      Najeto jen 159.000 km - originál - původní servisní knížka a 2 klíče
      typový list, protokoly z posl. Německá STK. Budete 1. majitel v CZ. Rozvody vyměněny při 113tkm v 1/2015.
      Top výbava: klima digitální dvouzonová, xenony, vyhřívané sedačky, multifunkční volant, tempomat, 4x el. okna a zrcátka, CD radio Stream, parkovací senzory, tažné zařízení, "maxi dot" palubní počítač velký (v češťině), sensor světel, sensor dešťě, ASR, ESP, 16´Alu kola, loketní opěrka, zatmavené zadní okna, dvojitá podlaha v kufru atd. Velmi pěkný stav, nutno vidět! Pouze servis Škoda - platná záruka mobility do 2018.

      Na foru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
    • Od eauto1.cz
      - Škoda Octavia II Combi 2005 -
      1.9 TDI 77kW

       
        Cena: 145.800 kč
      Do provozu: 04/2005
      Tachometr: 216.600 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: nafta
      Motor: 1.9 TDI, čtyřválec,1896ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 77 kW (105 k) 250Nm / 1750 ot/min
      Max.rychlost: 195 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: světle modrá metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect 
      Váha vozu: 1360 kg
      Rozměry (v š d): 1462 x1769 x4572 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1400 kg
      Objem kufru (min./max.): 560 / 1350litrů
      Spotřeba mimo město: 4,3 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5,3 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneu: 195/65/15 asi 95% vzorku DUNLOP letní
      Disky: lité disky, 15"
        KRÁSNÉ AUTO Z DOVOZU
      Od prvního majitele

      Vnější vzhled Dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC, litá kola Škoda, střešní lyžiny

      Bezpečnost 10x airbag, vypínač airbagů, napínače bezpečnostních pásů, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x vystřelovací klíče s DO, PDC: parkovací asistent, na všech sklech vyleptaný VIN!

      Vnitřní výbava 10x Airbagy, Klimatizace Klimatic, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, el.vyhřívané sedačky, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, isofix, nastavitelný volant, palubní počítač, tempomat, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, volant stavitelný v obou osách, plato kufru, pylový filtr, osvětlení dveří, kapsy ve všech dveřích, držák nápojů, pylový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, krásný zachovalý černý interiér, loketní opěrka, odkládací schránka nahoře v palubce +pod sedačkou +před kolenem řidiče +v loketní opěrce, na všech sklech vyleptaný VIN, signalizace spálené žárovky, hlídání defektu, dvojitá podlaha kufru

      Pohon a technika 5ti stupňová manuální převodovka, ESP- stabilizační asistent, auto umí samo brzdit, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, MSR - řízení brzdného účinku motoru, posilovač řízení

      Audio Rádio STREAM cd+aux+mp3 originální škoda , sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost
      Nové STK na dva roky*
      * po dohodě s kupujícím