Přejít na obsah

Brzdové kotouče na přední nápravě


BlackJoe

Doporučené příspěvky

Mal som aj ja tento problém. Krivé kotúče. Dal som ich aj na sústruh, ale počase to začalo zasa triasť. Vymenil som za new od Delphi a super. Na 100%.

Chba to bola moja, zvykol som umývať auto hneď po jazde. Tj. teplé kotúče - studená voda , spravili svoje. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi proč proboha dávate kotouče stočit na soustruh?????dám nové ne,brzdy jsou na autě to nejdůležitější přece!!

Tisícina milimetra na sústruhu, tomu nemôže predsa uškodiť. Ani bezpečnosti. A ty si myslíš, že originál kotúče na čom robia? Pod lisom? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tam měl origo kotouče a stočili mi je v servisu, protože jsou ještě dost tlustý, jen měly vystouplej ten okraj a od tý doby se to chová, jako by byly křivý ( kope brzdovej pedál a když pomaličku dojíždim, tak je cejtit, jak auto pocukává) Ale nejsem si jistej, jestli je to 100% kotoučema, někde jsem tu četl o podobným problému u octavie a tam to bylo způsobený tím, že když se vyměnily destičky a kotouče, tak se kotouč zkřivil kvůli špatnejm silentblokům, čepům a ložiskům ;)...

Kotouče octavia

Editováno: , autor: Plecháč Tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

zdar, inu problém mám podobný, začli mně cukat brzdy, až to z vyšších rychlostí začlo cukat volantem a při pomalém dobržďování na křížovatce jsem cejtil, jajko když jsou křivý kotouče - brzí, nebrzdí, brzdí.... Tak jsem dal nový kotouče i desky. Když jsem vyndával ty starý, tak nebyly nějak extra sjetý. Cca 10tis km fungovaly dobře a teď se to začíná opakovat. Trochu pochybuju, že by to bylo špatnejma kotoučema i když vim, že třeba VW s nima na starej polech měla problémy taky. Auto meju dvakrát do roka, takže z toho to taky asi nebude. Spíše si myslím, jestli nezatuhnul nějakej pístek a nebrzdí to jen z jedný strany. O víkendu to rozdělám a uvidíme. Když budou pístky OK, tak vyměním zase kotouče s deskama:-( Nebo nemáte někdo tucha, po čem jít?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Čaute hoši, chci si vyměnit přední brzdové kotouče na svoji Fabii ( 1.4 Mpi 50KW r.v.2003). Tip mám FS III. To znamená, že bych měl koupit kotouč o rozměrech s průměrem 256 mm a šířkou 22mm ? A nevíte na ten muj tip, který přesný tip označení? A co si myslíte o kotouči značky STARLINE ? Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že na Starline ti tu každý napíše, že je to kvalita nízká, myslím že čína, osobní zkušenost nemám, ale věřím zdejším lidem a vyzkoušeným značkám. Kontaktuj člana Sebo a ten ti určitě poradí a dodá zboží jaké potřebuješ.

Editováno: , autor: Jakub Pícha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně jak píšeš, potřebuješ 256 x 22 viz zde: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-2?kod=1J0+615+301+D&brand=SKODA&model=FABIA

kotouče a destičky Starline určitě neber, některý věci nedělaj nejhorší dokonce i slušný, ale zrovn brzdy vážně neumí....připlť si pár kaček a dej alespoň Feroda, pak už jsou lepší Zimmermany :) PS: všechny Fabky (krom FRS, 2.0MPi) mají na předek stejný kotouče ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám kotouče i desky Ferodo a spokojenost - brzdí to solidně a ještě než jsem dal větší brzdy, tak mi klasický 256ky vydržely 130t km a ještě by něco daly....zadky jsem měnil ve 110tkm - opět komplet Ferodo a za cca 50tkm jsou stále jak nový....zrovna u fabek je ferodo OK, třebas u OI 280mm předky se celkem kroutí co vím...když už nešetřit, tak vzít Zimmermany ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci díkes za rady a tipy. A nikdo jste tu nezmiňoval značku FEBI ? Dneska jsem měnil olej tak jsem si jel ráno pro olejový filtr a tak jsem se ptal na nějaký ten střed těch brzdových kotoučů ( žádne šunty a nic moc drahého ) a pani mi říkala, že cena za sadu FEBI je cca 1100,- a pak FERODO kolem 1600,- .Tak nevíte co je to zač, to FEBI??? Jinak pujdu asi do toho FERODO :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivomb: tak to musí být brzdy CH 64 - prťousové :)

Sssisko: nemáš za co...od FEBIny beru čepy atd, ale o brzdách jsem zatím neslyšel....FERODO je vpohodě, nebál bych se toho, rozhodně o 100% lepší než STARLINE, od nich je jen výjmečně dobrých výrobků (třebas autobaterie jsou OK)

edit: jasný že FSII jsou nejmenší...C 54 mám já ;)

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pridam vsechny varianty prednich brzd:

FSII: 239x18mm

FSIII: 256x22mm

C54: 288x25mm

Pouziti se podle MR ruzne menilo, nejrozsirenejsi klasika je FSIII, C54 bylo pouze pro 2.0 MPi a FRS.

Sssisko: Jinak co se tyka komponentu - pokud nechces neco extra za extra penize, osobne doporucuju pouze original. Je to zaruka ucinnosti a vydrze jako u puvodnich komponentu z vyroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...