Přejít na obsah

Problem motora - chrastenie a cervena kontrolka oleja


Martin Trokšiar

Doporučené příspěvky

Rozvody jsou neštěstím u tohoto motoru...a prakticky asi neřešitelným. Kdy to bylo vyrobeno?

K oleji - takže teď ho tám máš dostatečné množství? Obávám se, že bez zásahu servisu se to neobejde - mohlo třeba odejít olejové čerpadlo - tak abys to nezadřel. Anebo je třeba vadný snímač tlaku oleje v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyrobene 2010 , presny datum z hlavy neviem. Moze sa stat ze to cerpadlo prestane pracovat odrazu a ja idem dalej ako by sa nic nedialo? A po vypnuti a znovu nastartovani sa cerpadlo rozbehne a zase funguje? Ked som bol po ceste v servise na rychlo tak mi chlap otvoril kryt oleja na motore, kazal mi nastartovat a pridat  a vravel ze olej tam prska a cerpadlo by malo byt v poriadku. Takze to tiez videl na ten snimac, vraj su tam dva. 

 

Skor ma desi ten zvuk co posledne dni z motora vychadza  :kol-64:

 

A blbe je ze zaruka skoncila pred par mesiacmi, ked som bol v servise 12 dni pred koncom zaruky a pytal sa na chrcanie motora a vymenu rozvodov tvrdili mi ze to robi stary olej, ze je ho tam malo a nema take zlozenie ako by mal mat a po vymene to bude ok.... no bolo, dva mesiace.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl by tam být sdružený snímač teploty/stavu oleje G266. Takto, podle mě to bez napojení a prověření diagnostikou je jen hádání, co by tomu mohlo být. Olejové čerpadlo je typu Duocentric s regulací tlaku, ale jestli může mít jen občasné výpadky nevím. O motorech 1.2 TSI je tady toho na foru mraky a nějak si nevzpomínám, že by už tady bylo něco obdobného.

S rozvody zkus zajet do jiného servisu. Mění se řetěz a napínák, případně ještě kryt rozvodů. Ale toto také není definitivní řešení...to totiž asi neexistuje. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V stredu som objednany do servisu, uvidim cim to bude. Vecer cestou s prace na postu auto chrastilo, nedalo sa to pocuvat ,clovek sa az boji pridat plyn. NA poste stalo 5 minut, odtial domov cca 10 km, auto ako nove, uplne ticho ani prd. Tak ja to uz nechapem a som velmi zvedavy co povedia v servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakoniec mas pravdu ale je to filter, nie tesnenie. Udajne je upchaty co je po dvoch mesiacoch dost divne. Kedze sa upcha neprepust olej ktory netlaci napinak a retaz chrasti ako besna. A tym padom na mna vyskoci cervena kontrolka oleja.

 

Bal som sa ze to bude nieco horsie, chvalabohu len toto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci do toho zabředávat, ale zaměňuješ příčinu a následek. Že ti to nemaže určitě nezavinil řetěz. Rachocení řetězu a tedy jeho nedostatečné napnutí má na svědomí hydraulický napínák - asi v něm není dostatečný tlak oleje ( když si odmyslím jeho případnou poruchu) a tlak olej má souvislost s olejovým okruhem, do kterého patří i olejové čerpadlo a třeba i ten filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...