Jump to content
sjakub

Jaké zapalovací svíčky pro 1.8 TSI? Kvalita na 1. místě

Recommended Posts

Čekám mě 60 000 prohlídka a tuším, že se mění i svíčky. Bez ohledu na to - jaké konkrétní s ohledem na kvalitu doporučujete? Nebo tam dát prostě ze servisu "originální"? Moc děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

výmena-po 90tkm alebo 6 rokov...

sviečky doporučujem origo...

 

tu máš ich čísla 

1,8 l/112 kW-CDAB

Bosch F5KPP332SBN   06H 905 611 0,7+0,1 mm    NGK PFR7S8EG 06H 905 601 A 0,8-0,1 mm BERU 14F-5DPUR02 06H 905 621 0,7+0,1 mm

 

1,8 l/118 kW-BZB

Bosch F5KPP332SBN   06H 905 611 0,7+0,1 mm   NGK PFR7S8EG 06H 905 601 A 0,8-0,1 mm BERU 14F-5DPUR02 06H 905 621 0,7+0,1 mm

 

1,8 l/118 kW-CDAA

Bosch F5KPP332SBN   06H 905 611 0,7+0,1 mm   NGK PFR7S8EG 06H 905 601 A 0,8-0,1 mm BERU 14F-5DPUR02 06H 905 621 0,7+0,1 mm

 

doťahovací moment-30Nm

Edited by libero
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslím, že to má správně, tu náhradu za původní typ tam podle Etky má - 06H 905 611 = 06H 905 601 A.

post-32075-0-94977200-1390579075_thumb.j

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 1. 2018 na 1:20, rarach89 napsal:

No mna by skôr zaujimal ten oddtrh niekde pisu na iridiovych podla oem cisla Denso 0,8mm a napriklad na Beru 0,75mm alebo Bosh 0,7mm ja mam napriklad LPG a co tak citam rozne fora tak oproti benzinu by mal byt znizeny oddrh o - 0,1mm  lebo Lpg potrebuje vyssiu teplotu na zapalenie cize lepsiu iskru takze asi treba upravit oddrh na tych 0,7mm je asi do istoty?aj ked si myslim ze ci 0,7 alebo 0,8mm asi nebude poznat. pokial to nestriela do vyfuku alebo necuka motorom tak nebude problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By M Zoul
      Ahojte,
      chtěl bych se zeptat, jestli tady z vás někdo již řešil výměnu motoru u FII RS za jiný. Konkrétně se mi honí v hlavně myšlenka že bych chtěl koupit RSo a swapnout do toho motor Octavie III RS t.j. 2.0 TSI včetně převodovky. Zajímá mě hlavně to jestli by se vešel, což si myslím že by mohl, jelikož Polo GTI už má dneska 1.8TSI.
      Dále by mě zajímalo jestli je vůbec možné legálně zapsat takhle jiný motor i s převodovkou. Nebo jaká by byla alternativa a nebo co by k tomu bylo potřeba.
      Děkuji za rady a postřehy 

    • By lu2.tom
      Zdravím,
      v lednu 2018 jsme koupili domů předváděčku FIII 1.0TSI 70kw r.v. 2017 s nájezdem cca 10tis. km
       
      A teď k problému... aktuálně najeto 17280 km a tuto neděli se rozsvítila kontrolka "zkontrolujte hladinu oleje". Samozřejmě jsem to hned udělal a zjistil že je tam naprosté minimum oleje. 
      Další překvapení přišlo ve škodovce ( k autu je zaplacen i servis na 5let) Pán ve škodovce řekl "olej je spotřební kapalina třeba jako voda do ostřikovačů" takže za 800kč mínus doplněn olej,
       
      Mám dva dotazy:
      1, je to normální, že po nájezdu 17tis. km zánovní auto sežralo skoro všechen olej ? První výměna je myslím po 30tis. nebo 2 roky.
      2, Jak by jste vy postupovali při tomhle problému... Mě to normální nepřijde...
       
      Předem děkuji za rady tipy a hate :D
    • By eauto1.cz
      Škoda Fabia II Combi
      2011 1.2 TSI 63kW
        +++ IHNED K PRODEJI +++  

       
       
      KOMPLETNÍ FOTOGALERIE S HD FOTKAMI JE K DISPOZICI ZDE   Do provozu: 27.09.2010
      modelový rok: 2011
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 91.000 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 / 98
      Motor: 1.2 TSI 63kW 1197ccm čtyřválec
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Max.rychlost: 178 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Barva: černá magic metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN, v CZ nejeto
      Prověření původu: Cardetect
      Rozměry (v š d): 1558 x 1642 x 4247 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
      Spotřeba mimo město: 4, 5 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5, 7 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 195/55/15 vzorek 90%
      Disky: Litá kola Škoda originál
       
      Krásné auto z dovozu . Od prvního majitele.       Vnější vzhled
      *Elegance*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Litá kola Škoda R15, Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, denní světlomety, projekční přední světlomety, střešní nosiče/lyžiny, tažné zařízení Škoda originál sundávací bajonet uzamykatelný 800kg.
      Pohon a technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení, HILL-HOLD: při rozjezdu do kopce auto necouvá.
      Vnitřní výbava
      Klimatizace Klimatronic automatická, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, dělená zadní sedadla 40: 60, el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, výškově stavitelné sedadl0, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče, koberce Škoda
      Nové STK na dva roky*
      *Vyřídíme po dohodě s kupujícím
              Servis
      SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO.
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny rozvody u Škoda Německo.
      Audio
      autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
      Bezpečnost
      8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, 2x ISOFIX, signalizace defektu pneu, PDC: zadní couvací asistent akustický s radarem na velkoplošném displayi rádia.
      Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, 2x Klíče.
      Výbava ELEGANCE:
      Bez úprav, vše zapsáno v TP, vše originál Škoda. Díky tomu lze libovolný díl kdykoliv objednat přes VIN v servisu a bude pasovat. Žádné problémy na STK, nebo s Policií či pojišťovnami. Tak to má být. Nejmodernější čtyřválcový motor TSI v tomto modelovém roce, např. vodou chlazené Turbo s vysokou životností, vícestupňové řízené zahřívání a chlazení motoru pro nejnižší spotřebu a nejlepší výkon. Ideální motorizace s vysokou životností a vyměněnými rozvody, není co řešit.
    • By eauto1.cz
      Škoda Fabia II SCOUT
      2011 1.2 TSI 63kW
          Cena: 195.8oo,- Kč 
      Do provozu: 20.03.2011
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 86.060 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 / 98
      Motor: 1.2 TSI 63kW 1197ccm čtyřválec
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Max.rychlost: 178 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Barva: Zlatá metalíza
      Karoserie: Hatchback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect 
      Rozměry (v š d): 1558 x 1642 x 4247 mm 
      Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
      Spotřeba mimo město: 4,5 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5,7 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 205/40/17 Dunlop letní 90%
       
      HD FOTOGALERIE: KLIKNI ZDE
       
      Vnější vzhled: *SCOUT*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Logo SCOUT, Litá kola Škoda 17", Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, projekční přední světlomety, SCOUT výbava, ochranné prvky okolo celého vozu, originální střešní SCOUT nosiče/lyžiny, přední+zadní SCOUT nárazníky + kemy blatníků, prahů a lišty dveří SCOUT.
        Pohon a technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení.
        Vnitřní výbava
      Klimatizace Klimatic, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, Multifunkční volant, vyhřívané sedačky, dělená zadní sedadla 40:60, 4x el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, 2x výškově stavitelná přední sedadla, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče, nerezové sportovní pedály Škoda, koberce Škoda.
        Servis
      SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO.
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny rozvody u Škoda Německo.
        Audio
      autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
        Bezpečnost
      8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, 2x ISOFIX, signalizace defektu pneu.
            Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, 2x Klíče.
      Výbava SCOUT:
      Bez úprav, vše zapsáno v TP, vše originál Škoda. Díky tomu lze libovolný díl kdykoliv objednat přes VIN v servisu a bude pasovat. Žádné problémy na STK, nebo s Policií či pojišťovnami. Tak to má být. 
        Nejmodernější čtyřválcový motor TSI v tomto modelovém roce, např. vodou chlazené Turbo s vysokou životností, vícestupňové řízené zahřívání a chlazení motoru pro nejnižší spotřebu a nejlepší výkon. Ideální motorizace s vysokou životností a vyměněnými rozvody, není co řešit.
      Kontakt:
      tel: 737 888 840
      NEPIŠTE, VOLEJTE!
      Lokalita: Slavkov 74757 CZ
      Všechna práva vyhrazena
    • By tomikutik
      Ahojte,
       
      pri studenych startoch sa mi od motora ozyva vyrazne cvakanie (pocut az dovnutra), postupne po par minutach sa strati. Nestretli ste sa s niecim takym? Viete poradit? Mam v sucasnosti najazdenych 189 000 km (pri 60 000 som menil v zaruke preventivne komplet rozvody)
       
      Dik moc.

      Tomas
×
×
  • Create New...