Přejít na obsah

Velká kouřivost


xpitris

Doporučené příspěvky

Už nějakou dobu pozoruju, že mi docela hodně kouří z výfuků (i při volnoběhu). Dělá to i při zahřátém motoru. I létě ale teď přes zimu je to ještě horší. Při nedávném měření emisí byla kouřivost na limitu. Podle servisu je samozřejmě všechno v normě.

Mám motor chipnutý, takže mi to trochu vrtá hlavou.

Nemá někdo tušení čím by to mohlo být, nebo co zkusit?

 

 

Dobrý den,

pánové myslím si, že pan xpitris se ptal na úplně něco jiného než mu tu všichni odpovídáte. Ať si každý chipuje co se mu zlíbí. Pravda je taková, že všechny dnešní Škodovśké motory slavné LONG LIFE éry stojí za starou bačkoru, ať už se bavíme o malém V motoru 3.6 pro mně vždy řadový motor. Takhle prostě V6 nevypadá. Nebo o stále nepřemožitelných intergalaktických motorech TDi. S inter-mega-maxi nepřemožitelným, žádným z benz. motorů nepřekonatelný - kroutícím momentem.  Pravda prostě je že tyto nové agregáty a teď pozor. Řeknu Vám co nikdo kdo vlastní Koncern nechce slyšet. Tyto motory žerou prostě OLEJ JAKO KRÁVA !!! Z toho důvodu je zvýšená kouřivost. Prosím neděkuj mi za odpověď.

 

Dokonce v příručce se dočteš co 1000 Km = 1 L oleje = norma. Nemusíš si ted rvát vlasy vše je tak jak má být. Olej to papá ty ho kupuješ. Nejlépe za škodovkovou cenu 698 Kč za 1-litr. Ještě počkej, teď tě zcela uklidím, pokažené a zcela nedodělané agregáty typu 1.2 a 1.4 TSI nebo co to je, žerou oleje ještě mnohem více !!! Můj strýc olej nemusí vůbec měnit. Protože za slavný interval 30 000 km do výměny ten olej prostě více jak jednou doleje. Jedná se o Octavii 2010 - 1.2 tsi. Škoda se k tomuto problému vyjádřila jasně - Pane X vše je v naprostém pořádku. Motor si vezme jen to co potřebuje. Navíc máme tu na to normu. A vše je jak má být. Chudák strýc musí každý týden umývat zadní nárazník protože se mu jinak JZD směje že v tom má to co oni v traktoru !!! Jak to má okouřené. 

 

 

Tímto ti zcela normálně a teď už bez legrace odpovídám. Motor může spíše papá olej tím dochází ke kouřivosti.

 

Ještě ti odpovím co můžeš zkusit u tohoto motoru. Najet 90 000 km aniž by ti cinkal rozvodový řetěz. Motor má jak se zdá v 90 tis. km asi už hodně přesloužilo a řetěz to zkrátka nezvládá. Ve srovnání s tímto problémem je nadměrná kouřivost úplná maličkost. 

 

Dále mně ještě hodně zaujala malá rozepře s chipem a otázkou teď cituji - Co chceš sakra chipovat u 191 kw ? :D Děláte si srandu ? U takto velkého objemu se jedná zcela o sračkojidní výkon. Jistá nejmenovaná automobilka umí z 3.7 V6 dostat 246 kW (334 PS) sériově a nepotřebují k tomu nesmysl v podobě přímého vstřiku ! 

Takže nachipuj to co to půjde. Protože s tímto sériovým výkonem auto opravdu moc nejede. Kde jaké 1.9 - 2.0 Tdi ti ujede !!!! Protože ti když si dají chip tak nemají jen 191 kw ani 246 kw, ale minimálně 500 kw na brzdě rozumíš jo ? A za spotřebu 3.6 l na 100 Km.

Na spotřebu ser my budem a ropa nebude ! Pak budete šetřit co vy chytráci v traktorech !!! 

Editováno: , autor: kunihovno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky ne. Když někdo koupí auto starší, nejlíp z pronájmu, tak se dolívá, protože to původní majitel ví, že to má cca do kila a jde to do světa. Podle většiny firem co znám, tak do toho zaměstnanci skočej a držej to pod krkem, dochlazování turba taky nikdo neřeší. Nevidím důvod proč dolívat, když se k tomu člověk chová slušně. 

 

Jinak mě taky překvapilo, jak se mi páří z výfuku v teplotách kolem nuly a méně. Asi bych si toho nevšiml, ale když couvám do garáže, proběhne mi pára kolem auta. Ještě bydlím pod cca 2 km dlouhým kopcem, takže když jedu domů, tak výfuk vychladne a při zajíždění domů to hodně páří, pokud přijedu z druhé strany kde jedu do kopce, výfuk je víc ohřátý a nekouří to skoro vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak páni , ono osobne keď denne vidíte kto všetko príde kúpiť nové auto a má vodičák tak sa nečudujem ničomu ... predajca ma volal na predvádzaciu jazdu Rapid 1,2TSI , zákazník sadol , v -10st naštartoval premrznuté TSI a vypálil z parkoviska štýlom jednotka do 3,5 a dvojka do 4  tis. otáčok , na trojke ho už toľko nedržal , pri 3000 preradil . Spojku púšťal štýlom odsunutia nohy preč ked cele auto efektne poskakovalo . Medzi rečou sa pýtal či sa tie TSI nekazia , reku pane ak budete takto jazdiť tak určite nie , dalej som už bol radšej ticho ... Chvalabohu že nerobím predajcu ani nič podobné lebo by som tých ludí asi vytiahol z auta a vyhodil na cestu ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranda musí být :) Tvá kouřivost je naprosto v pořádku, takto kouří všechny 3.6 od škody :) U jedné jsem viděl že pomohl čip, prostě jiná mapa jiný průběh spalování a kouřilo to méně, ale olej to stejně papá :D

Jo tak napíšu nesmysl a když to nikdo nežere tak napíšu tohle.

Jak to bylo v České sodě: "Byl si dobrý P.čo"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Přiznám se, že mě pohled do zrcátka když tomu naložím občas taky vystraší, ale troufám si tvrdit, že je to spíše kondenzát/pára. Olej mi to nežere (blbost, žere, každej motor žere, ale rozhodně ne litr na kilokilometr - mezi výměnama nepotřebuju dolívat a to to kontroluju). Pro páru hovoří i fakt, že to nedělá v teplém počasí. Navíc to "dělá mlhu" jenom cca 2 sekundy od okamžiku "plnej kotel" a pak to přestává, až to po 5-6 sekundách přestane úplně (i když motor furt točí).

Chtěl bych věřit tomu, že to jenom profoukne nějaké studenější kapsy na výfukovém systému  :kol-18: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...