Přejít na obsah

Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach


Hravec

Doporučené příspěvky

Škodovka a její podvozky to je fakt jedna velká kapitola. 

Mě dneska přišli pružiny eibach pro kit (cena 3000 Kč za komplet) a vyzkouším jak se to bude chovat. 

Nevěřím tomu že se něco zásadně změní k lepšímu,ale za ty peníze proč to nezkusit. 

Napíšu první dojmy a pak i hodnocení s odstupem třeba 1tis km. 

Někomu se to třeba bude hodit. 

 

Další varianta budou tlumiče bilstein B6. 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 9/19/2018 at 10:51 PM, Joker 85 said:

 

V utažených zatáčkách i na překrásném povrchu mám pocit jak když zadní tlumič od půlky víc povolí při zatížení místo toho ,aby to bylo naopak.

 

Edit : způsobuje to zásah elektroniky.... Při svižnější jízdě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nasazený pružiny Eibach pro kit. Oc3fl 1.4.TSI 110kw. 

Auto kleslo vzadu o cca 2,8 - 2,9 cm. (bez rezervy, půl nádrže) 

Předek o cca 3,2- 3,3 cm

 

První dojmy po 150km normální jízdou na kolech R16 jsou pozitivní. Auto se konečně nechová jak atrakce pro děti a přestalo se naklanet ze strany na stranu kvůli jakékoliv i drobné nerovnosti a v zatáčkách už nemám pocit že mě chce auto vysadit za jízdy. 

Při vymeteni díry se to chová velice dobře. Ztráta komfortu je pro mě opravdu minimální. Celkově útlum palec nahoru s potleskem a úsměvem, ale samozřejmě to není dokonalé a to v podání odskoku při více nerovnosti za sebou je cítit že má podvozek tendenci odskočit.

Další plus je že se auto opravdu na brzdach o poznání méně potápí a tím lépe brzdí.

Na normální cestě fakt super a spokojenost. 

Otázka bude jak se to bude chovat při svižnější jízdě na špatné cestě s 18 koly. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš než tvrdosti na 18kách se bojím co udělá to odskakovani když bude cca na každém kole o cca kilo a půl více váhy.

A další opravdu nepřehlédnutelná věc je že moje originální 16 kola jsou teď o poznání víc optický schovaný a vypadá to fakt blbě. 

Naštěstí letní kola mám o 22mm víc ven takže to bude vypadat konečně i na 18 jako auto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to byl včera vyzkoušet svižnější po vedlejších cestách a udělal jsem základní chybu ? na rozbitý cestě kolem 150 jsem dal nuhu s plynu a bylo veselo Pěkně to dvakrát odskočilo což pod plynem samozřejmě nedělá. Ty B6 to fakt potřebuje aby se to krásně uklidnilo. 

Jinak musím nastavit světla. Svítí to dost do země po snížení. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli budu chtít nechat pružiny tak budu muset dát tlumiče, protože tomu dám občas trošku napít...a bez nich by to bylo bych si dovolil říct občas až o držku, takže teď to nechám a na jaře až budu dávat letní kola tak je tam dám když se nic extra nestane. 

Ještě si nejsem jistý jestli B6 nebo B8. 

Hlavní rozdíl mezi nima je v délce pistnice a jízdní chování je na 95% stejný. 

 

Samozřejmě jsem dám vyčerpávající info třeba se to nikomu hodí při rozhodování. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 17. 1. 2019 na 21:30, Devil... napsal:

joooo, se světlama jsem měl taky problém :-D viděl jsem 3 metry před sebe, ale imbus to vyřešil :-D Když by jsi měnil tlumiče, budu rád když se pochlubíš hodnocením :-)

Tak už je jdu konečně v týdnu objednat B6 = respektive to bude sada bilstein B12 pro kit

 

46-254597.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Také se chystám na pružiny, tlumiče jsou nedávno měněné za nové. Auto po chipu (130 kw), kolech s ET 45, podložkách na zadek s 1,2 cm (Eibach pro spacer), pružiny jsou dalším logickým krokem, pak stabilizátory, rád bych eibach, ale nevím jestli udávené 3 cm nebudou už moc? Rád bych byl se světlou výškou někde jako Octavie RS (proč jen jsem ji nekoupil rovnou :)) Nechci být moc dole, protože comfort, protože škrtání o cokoliv a v neposlední řadě, jsem zastáncem decentních úprav pro oko, ale hlavně funkčních úprav. 

 

A krom Eibach nebo KW pružin mi už moc nenapadá. Někdo radu na pružiny se snížením v rozmezí 1,5 - 2 cm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@iMe1980tak ono samotné ET má minimální vypovídají hodnotu, když nenapíšeš šířku disku.

Já měnil 6,5x18 ET 46 = 37mm vzdálenost vnějšího okraje ráfku od do sedací plochy.

za 8x18 ET 44 = 58mm

Takze jsem dostal každý kolo ven o 21 mm víc než byla tak jak jsem přesně chtěl a bez podložek. 

 

Pružiny mám eibach pro - kit, tam bych všem doporučil kontrolu čísla pružiny a kontrolu zatížení nápravy jak v TP tak dle pružiny. 

Na některých e-shopech jsou různé pružiny Pro zadní nápravu v sadě na celý auto .... třeba v mém případě na zadek 3 druhy / pro 1030kg,1050kg,1075kg. 

Samozřejmě se dá se říct objednat u eibachu pružiny s různým povolením zatížení náprav... Odstupňované po 10kg. 

 

Osobně jsem chtěl pružiny vyzkoušet na originálních tlumičích.... 

Za mě v některých situacích opravdu zlepšení ale..... Chce to k tomu i odpovídající tlumiče. 

Někde jsem i četl, že si lidi myslí jak eibach testuje všechny pružiny na okruhu pro každou značku, typ a motorizaci = tak to pravidlo opravdu není. 

Výrobci pružin stačí znát originální parametry a hodnoty. Jen dobrá reklama, aby měl zákazník pocit, že kupuje něco extra. 

Tlumiče bilstein stejná pohádka... v mém případě třeba doporučený přední Tlumič bilstein B6 je stejný i s charakteristikou na určité motorizace pro Seat Leon III, Golf VII atd.... 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, ET 45 na 7.5x18 (Brock), 8 už jsem nechtěl, protože při 225/40 by tato guma na 8" disku, když se jede pila, nemusela tak docela dobře chránit ráfek a disk je pak více vystrčený ven a náchylnější na cokoliv. Na Bilsteind jsem taky uvažoval, stejně jako nad Koni, celým podvozkem, ale kvalita, myšleno jako výdrž těchto podvozků je velmi nevalná. Já najedu ročně k 70 tkm a měnit podvozek každý rok se mě fakt nechce. Tedy přemýšlím buď jen nad pružinami k originálním tlumičům a nebo pružiny i tlumiče od Eibachu. Kvalitou je velmi dobrý Sachs, ale tam jsem zase nenašel, co potřebuju. 

 

A nebo se na to všechno vysr.. a skočit rovnou do RS s Haldexem ale ... nemyslím, že tím by upravování skončilo. Je to nemoc :).

Editováno: , autor: iMe1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě stačí životnost předku 60tis :kol-48: tak uvidíme kol11

Jinak bilstein na jejich slavnou sérii vyráběnou v Polsku reagoval úpravou a prodlouženou zárukou na poškození... Únik... Těsnost atd takže v pohodě :kol-75:

Pneu 225/40 R18 XL MFS na 8x18 mám já a je to vyzkoušené...chrání disk dostatečně i při hodně ostrém nasazení :kol-18: záleží jak je těžký auto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Devil...To ti vydrželi sakra dlouho.... Mě už levý originál tlumič dával vědět že je něco špatně v cca 15tis :kol-95:a teď v cca 30tis je K.O a pravý už o sobě dává vědět taky :kol-83:(vliv na to má i fakt že u OC3 FL jsou ty podvozky strašně měkké) . Bilstein B6 jsou už na cestě takže když bude příští týden čas dám je tam.... A očekávám že auto se o nějaký milimetr zvedne. Schválně to zaměřím před a po. 

 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...