Přejít na obsah

Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach


Hravec

Doporučené příspěvky

První dojmy po včerejších 200km kolem komína a na cestách který znám pomalu po zpaměti jsou velice dobré. 

Úplně zmizelo chování který mě už od začátku vytáčelo do ruda a s pružiny se zmírnilo je oslava auta houpáním se do všech světových stran po přejetí větší nerovnosti při normální jízdě . Teď se zhoupne jednou a konec. 

Na vlnité cestě kterých mám kolem komína několik a s důstojnosti jsem je jezdil 70kou pak šli jinak tlumiče občas na doraz nebo se to houpalo jak loďka na moři to teď dá auto s maličkem v nose stovkou a nic se neděje :worthy

Dálniční rychlostní limity jsem občas mimo obec překračoval i před tím teď jsem to ani nezkoušel je najít, protože tam kde auto bylo ve 140 už podvozkove za hranou teď auto funguje na jedničku i v 160+  a dalnice 200+ super. 

Zátáčky..... No....teď se najde limit o dost lépe čitelnosti podvozku, ale je neporovnatelne dál. 

Celkově je podvozek tvrdý, takže menší nerovnosti do 50tky jsou cítit. 

 

Stručný Závěr :

 

Pružiny eibach pro kit a sériové tlumiče není špatná volba ale má to svoje výhody i nevýhody. 

 

Bilstein B12 pro-kit jen pro někoho komu opravdu nevadí tvrdší auto a jezdí fakt svižně. 

 

Tlumiče bilstein B6 s origo pružiny je asi nejlepší možnost pro většinu lidí. 

 

PS: výroba tlumičů je v Německu a o životnosti budu informovat :kol-48:

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největší úraz životnosti bude právě ta hranice kdy to ten podvozek dokáže Od filtrovat a co je na něj už moc. To si neuvědomís když to místo dobře neznáš na normálním podvozku. 

A hlavně ty předky mají integrovaný doraz, takže ten zvukový projev na dotazů bude o hodně menší než u série.

Proto si myslím že většine lidí co ty tlumiče odešli bylo kvůli extrémní jízdě na nerovnostech protože ten podvozek ti opravdu dovolí ten stejný úsek prosvistet o proti originálu o dost a to opravdu o hodně větší rychlostí bez negativního chování, ale ten podvozek je dělány na relativně dobrý cesty... Ne na offroad :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska dalších cca 250km tak přidám ještě pár postřehů. 

 

Při prudkým brzdění se Předek auta minimálně potápí a je krásně stabilní. 

 

Na úzké vedlejší cestě při nutnosti jízdy na kraji silnice kvůli širšímu vozidlu v protisměru kde to dost často bývá rozbité a vlnité se auto teď chová úžasné klidně. 

 

Během čtrnácti dnů pojedu s plným kufrem a očekávám, že si auto klasický o nějaký ten centimetr nesedne , ale hezky a v klidu si jemně o malinko sníží. Dám echo. 

 

Další plus je velké oddálení jakéhokoliv zásahu elektroniky takzvaně ESP atd

 

Změřil jsem dneska znova výšku podvozku a mezera mezi běhounem pneumatiky a lemem blatníku je (mezera mezi kolem a blatnikem) :

 

Předek 41mm 

Zadek 49mm

Plná nádrž bez rezervy. 

 

Za mě konečně opravdu velká spokojenost s podvozkem.

Limit je zadní náprava takže snažit se podvozek posouvat kamkoliv dál než je teď nemá apsolutne žádný smysl. 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další pozitivní chování po instalaci bilstein B12 pro-kit je že se minimalizovalo na minimum odskakovaní zadní vlecne nápravy v zatáčce na špatném povrchu a celkově kola přestala odskakovat. 

Nevrátil bych originální podvozek ani za zlaté prase. 

Celkově moje spokojenost se zvětšuje s najezdem dalších km.

Časem dám další info hlavně o životnosti. 

Chtěl jsem ještě napsat porovnání mezi oběma podvozky, ale zjistil jsem že to nemám vůbec žádný smysl. 

Teď je ten pudvozek na menší drobnosti ve všech ohledech lepší o třídu a v něčem i o tři. Silnice I a II třídy jsou většinou s luxusně špatným povrchem a na tom to exceluje. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@iMe1980 děkuji. Mám teď opravdu radost. Už jsem byl fakt s originálního podvozku nešťastní a rozhodnutý auto klidně prodat i když jsem ho kupoval nové a mám ho rok. 

Tohle byla mého šuplíku poslední šance. 

Ten podvozek stojí cca 20tis takže cena dvou sad pneumatik. 

Pro mě nejlíp investované peníze do škodovky a upřímně jsem nečekal tolik muziky za tak málo peněz. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...