Jump to content
Hravec

Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach

Recommended Posts

S Eibach pro Kit budeš o 1cm ještě níž než originál RS, na České silnice pokud nemáš vpředu lízátko je to akorát a zachováš si "jízdní komfort". Musel jsem, ale měnit jak zadní tak teď budu přední tlumiče, staré už  měly po 200tis dost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Devil...To ti vydrželi sakra dlouho.... Mě už levý originál tlumič dával vědět že je něco špatně v cca 15tis :kol-95:a teď v cca 30tis je K.O a pravý už o sobě dává vědět taky :kol-83:(vliv na to má i fakt že u OC3 FL jsou ty podvozky strašně měkké) . Bilstein B6 jsou už na cestě takže když bude příští týden čas dám je tam.... A očekávám že auto se o nějaký milimetr zvedne. Schválně to zaměřím před a po. 

 

Edited by Joker 85

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iMe1980 @Devil...Tak jestli tady budeme řešit sraz tak nás pawouk pověsí za koule do vyhledávače pro výstrahu kol108

Pro net je moje osoba tabu...., takže když se spolu domluvíte stačí mi poslat SZ. 

@Devil... Co budeš dávat za tlumiče..? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pružiny jsem už měl eibach pro-kit, stejný jako jsou v sadě. Takže úplně stejná sestava jako bilstein B12 pro-kit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

První dojmy po včerejších 200km kolem komína a na cestách který znám pomalu po zpaměti jsou velice dobré. 

Úplně zmizelo chování který mě už od začátku vytáčelo do ruda a s pružiny se zmírnilo je oslava auta houpáním se do všech světových stran po přejetí větší nerovnosti při normální jízdě . Teď se zhoupne jednou a konec. 

Na vlnité cestě kterých mám kolem komína několik a s důstojnosti jsem je jezdil 70kou pak šli jinak tlumiče občas na doraz nebo se to houpalo jak loďka na moři to teď dá auto s maličkem v nose stovkou a nic se neděje :worthy

Dálniční rychlostní limity jsem občas mimo obec překračoval i před tím teď jsem to ani nezkoušel je najít, protože tam kde auto bylo ve 140 už podvozkove za hranou teď auto funguje na jedničku i v 160+  a dalnice 200+ super. 

Zátáčky..... No....teď se najde limit o dost lépe čitelnosti podvozku, ale je neporovnatelne dál. 

Celkově je podvozek tvrdý, takže menší nerovnosti do 50tky jsou cítit. 

 

Stručný Závěr :

 

Pružiny eibach pro kit a sériové tlumiče není špatná volba ale má to svoje výhody i nevýhody. 

 

Bilstein B12 pro-kit jen pro někoho komu opravdu nevadí tvrdší auto a jezdí fakt svižně. 

 

Tlumiče bilstein B6 s origo pružiny je asi nejlepší možnost pro většinu lidí. 

 

PS: výroba tlumičů je v Německu a o životnosti budu informovat :kol-48:

 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyčerpávající a zajímavé 😁. Zvedav na životnost, ale už teď Ti (ne)děkuji. Pravděpodobně budu muset vyměnit zcela nové tlumiče 🤨

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Největší úraz životnosti bude právě ta hranice kdy to ten podvozek dokáže Od filtrovat a co je na něj už moc. To si neuvědomís když to místo dobře neznáš na normálním podvozku. 

A hlavně ty předky mají integrovaný doraz, takže ten zvukový projev na dotazů bude o hodně menší než u série.

Proto si myslím že většine lidí co ty tlumiče odešli bylo kvůli extrémní jízdě na nerovnostech protože ten podvozek ti opravdu dovolí ten stejný úsek prosvistet o proti originálu o dost a to opravdu o hodně větší rychlostí bez negativního chování, ale ten podvozek je dělány na relativně dobrý cesty... Ne na offroad :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska dalších cca 250km tak přidám ještě pár postřehů. 

 

Při prudkým brzdění se Předek auta minimálně potápí a je krásně stabilní. 

 

Na úzké vedlejší cestě při nutnosti jízdy na kraji silnice kvůli širšímu vozidlu v protisměru kde to dost často bývá rozbité a vlnité se auto teď chová úžasné klidně. 

 

Během čtrnácti dnů pojedu s plným kufrem a očekávám, že si auto klasický o nějaký ten centimetr nesedne , ale hezky a v klidu si jemně o malinko sníží. Dám echo. 

 

Další plus je velké oddálení jakéhokoliv zásahu elektroniky takzvaně ESP atd

 

Změřil jsem dneska znova výšku podvozku a mezera mezi běhounem pneumatiky a lemem blatníku je (mezera mezi kolem a blatnikem) :

 

Předek 41mm 

Zadek 49mm

Plná nádrž bez rezervy. 

 

Za mě konečně opravdu velká spokojenost s podvozkem.

Limit je zadní náprava takže snažit se podvozek posouvat kamkoliv dál než je teď nemá apsolutne žádný smysl. 

 

 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi budem musiet riesit tuto otazku v najblizsich tyzdnoch takisto, kedze dnes som zistil, ze mam pneumatiky z vnutornej strany zjazdene na pilku, co naznacuje problem s tlmicmi. Budem zvazovat teda aj bilstein. Nejake znizenie velmi neplanujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám po výměně tlumičů a konečně se nemusím bát o lízátko, auto se hodně uklidnilo, předek se tolik nepotápí a nehoupe. Staré tlumiče daly 200tis km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...