Přejít na obsah

RS lamela/spojka


Bowie77

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám otázečku... Kolik spojka v RSku "vydrží" Nm? A druhou otázečku, co všechno musím vyměnit, když od spojky chci, aby vydržela větší krouťák? Stačí lamela, nebo to musím vyměnit nějak celý? Vůbec se v tom nevyznám, tak prosím poraďte. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to presne jak rika JaKr.

Bowie77: Jen bych dodal, ze nejde jen o spojku - pokud chces treba cipovat a zvednout tocivej moment, namahas i prevodovku, ktera je stavena zase jen do urciteho tociveho momentu.

Ted koukam na tvuj podpis - jestli mas klasicky 1.9 TDi a ted misto seriovych 240 N.m. zenes pres prevodovku 368 N.m. a hodlas ten tocivej moment vyuzivat (proc bys to jinak delal), tak si priprav penize nejen na spojku, ale i na prevodovku.

Tohle vydrzi celkem v poho skrin z RS (do 350 N.m.), ale klasickou z TDi PD (do 250 N.m.) zrusis hodne rychle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to presne jak rika JaKr.

Bowie77: Jen bych dodal, ze nejde jen o spojku - pokud chces treba cipovat a zvednout tocivej moment, namahas i prevodovku, ktera je stavena zase jen do urciteho tociveho momentu.

Ted koukam na tvuj podpis - jestli mas klasicky 1.9 TDi a ted misto seriovych 240 N.m. zenes pres prevodovku 368 N.m. a hodlas ten tocivej moment vyuzivat (proc bys to jinak delal), tak si priprav penize nejen na spojku, ale i na prevodovku.

Tohle vydrzi celkem v poho skrin z RS (do 350 N.m.), ale klasickou z TDi PD (do 250 N.m.) zrusis hodne rychle...

No, bohuzel to tak mam.... Co myslis? Ze bych tam mel soupnout prevodovku z eRSka(myslim ten 6ti kvalt?) To je investice zase tak za 20k Kc.... Myslim tim spojku... to je fakt uplne mazec.... on mi tech 368 ukazal VAG, takze tam bude min, ale fakt ted nevim kolik... mmnt, kouknu se na Certifikat a pak poslu aktualizaci.... prevodovku se me opravdu ted nejak mluvit nechce. Pruser je potom s technickou, ne? nebo to je v pohode? Co mi na sestikvalt reknou v servisu? dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale technicky se da udelat kde co, jen proste nez neco nacipujes nebo jakkoliv upravis, musis myslet i na ostani co s tim souvisi.

Jestli pujde dat prevodovka z RS na obycejny TDi ti tady reknou jini, co maji zkusenosti, to fakt nedokazu rict. Ale dovedu si predstavit, ze s tim bude souviset dalsi hromada veci - jako poloosy apod.

V principu by to melo jit podle hesla "oboji je 1.9 TDi", ale to je jen muj odhad.

Pokud ale nechces treba z financnich duvodu menit prevodovku nebo ji nechat upravovat, pak te stejne pri vyuzivani cele sily 368 N.m. se seriovou prevodovkou do 250 N.m. velka investice nemine, protoze tohle proste ta prevodovka nemuze dlouho vydrzet... Takovych pripadu znam uz vic...

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, na certifikatu, kterej jsem k cipu dostal je napsano "jen" 320 Nm, takze to neni az tak hrozny... Nicmene je to porad docela dost... Videl jsem proste cip za hodne dobrou cenu, tak jsem po nem skocil. Nijak me v ty dobe nezajimalo to ostatni... Ted mam trochu jinej nazor... No, uvidime... Zajedu si na brzdu, abych se dozvedel, kolik ten kroutak teda vlastne mam, a pak dam vedet. VAG to pocita z ruznych velicin, ktere se pred vypocty zaokrouhluji a tak vznika velka pocetni chyba. Je mi naprosto jasny, ze to tech 368 Nm ukazanych VAGem nebude, ale v podpisu se to vyjima moc hezky.... Prevodovka by mela bejt do 300 Nm, takze ten narust tech 20 by nemel bejt az tak hroznej... No uvidime. Kazdopadne prevodovka je investice jako KRAVA... Hruza, to jste me teda nepotesili.... Uff.... doufam, ze to nejak pujde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry Bowie, neprispeju radama ale neda mi to nezareagovat, tady je presne to, co jsem Ti rikal v jinem threadu!!!!!!! Velmi ale velmi orientacne si zmeril "vykon" po cipu a ted tady probiras s klukama zasadni temata, ktery se prave opiraji o to jaky kroutak posilas na spojku potazmo prevodovku!!!! Heh, prave si to v poslednim prispevku uvedl na pravou miru (jedine brzda a i ta ma sve odchylky), takze ber moji reakci v pohode ale vicemene jsem zrovna tohle mel namysli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry Bowie, neprispeju radama ale neda mi to nezareagovat, tady je presne to, co jsem Ti rikal v jinem threadu!!!!!!! Velmi ale velmi orientacne si zmeril "vykon" po cipu a ted tady probiras s klukama zasadni temata, ktery se prave opiraji o to jaky kroutak posilas na spojku potazmo prevodovku!!!! Heh, prave si to v poslednim prispevku uvedl na pravou miru (jedine brzda a i ta ma sve odchylky), takze ber moji reakci v pohode ale vicemene jsem zrovna tohle mel namysli.

Jasny.... Beru to. Mas pravdu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bowie77: Jen jeste drobnost - pokud nemas nejakou spešl prevodovku v aute, tak mas MQ250, coz je standard pro 1.9TDi a ta je konstruovana jen do 250 N.m., nikoliv jak uvadis do 300 N.m.

Potom je i pripadnych 320 N.m. pro tuhle prevodovku hrozici smrtelne nebezpeci.

Ber to tak, ze do RS , ktere ma 310 N.m. v serii, se montuje MQ350 (do 350 N.m.) - proc by se tam davala, kdyby stacila MQ250?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...