Přejít na obsah

DPF (Filtr pevných částic) - problémy


PetrsUL

Doporučené příspěvky

Ulomil se mi vývod senzoru odchylky tlaku a tím pravděpodobně došlo k totálnímu zničení fitru pevných částic. Takže kromě senzoru sháním i filtr. Mám auto 1/2007 a na filtru je číslo 1K0 131 723 B. Bohužel Škodovka to nedodává pod tímto číslem ale jako sestavu filtr-vlnovec-trubka pod zcela jiným číslem. Mám nyní k dispozici jinou sestavu, bohužel na fitru je číslo 1K0 131 723 G. Liší se to pouze v tom B a G. Našel by se tu někdo kdo by mi poradil zda je to použitelný? Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, hledal jsem zde různá témata ohledně DPF. V úterý při cestě domů z hokeje v Pardubicích ve 120 km/h najednou motor zhasl, spadly ručičky a zůstaly svítit jenom kontrolky a auto už nešlo nastartovat. Takže zbytek cesty domů na laně. Druhý den zjištěno, že filtr pevných částic totálně KO, na autě najeto 153000 km, motor 1,9 TDi, typ BLS. Snad žádné jiné škody nezjištěny. Dohodli jsme filtr vyhodit a přehrát soft. Zajímalo by mě zda už někdo vyřazení filtru taky řešil a jestli to má nějaký vliv na výměnu oleje. Předem dík za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím všechny,

poslední dobou naše octávka 2006 1.9TDI DPF 4x4 nějak strašně duní. Vždy je to jen mezi 2000-2500 ot/min na 4,5 a 6 r.s. pouze při zážetí (pokud jedem na 4 r.s. jenom udržovácí rychlost, tak nic, ale po jemném přidání dunění jako blázen a je jedno jestli přidáme trošku nebo plný plyn) Na ostatní to nedělá a ani v jiných otáčkách. Dunění je opravdu dost razantní, někdy se bojíme, že vyskočí motor :D. Celé to začalo to výměně turba ( odešlo), dělali jsme to s pomocí známých automechaniků, bohužel při skládání jeden z mechaniků urval vývody z čidla G450, takže teď to není zapojené ( pouze konektor, ale hadičky ne) myslíte, že to může být tim čídlem ? Co přesně má nastarosti ? Podotýkám, že turbo je nové a nastavení lopatek správné.

Předem děkuji za odpovědí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdar, mam podobny problem, akurat trosku ine podmienky. Motor 1.9 TDI PD, bez DPF, 4x4. Auto ma uz najazdene trosku viac - 300 000. Pobodne ako kolega predomnou, ten zvuk je priserny a spolucestujuci hovorili, ze ten zvuk ide niekde odzadu...Moze to byt spojene so zotrvacnikom? Je uz na odchod a vo velmi blizkej dobe sa ide menit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,mám podobný problém.1.9 TDI 2005 Najeto 252tis km.Turbo lehce píska,ale ted se mi stav,sundá nohu z plynu tak slyší jako by se dotáčela a vybrovala vrtule,nebo tak něco.Při určitých otáčkách auto strašně duní a hučí a vypadá to jako když to jde odzadu.Odchází turbo?Nebocoby to mohlo být.Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Super - díky. Pokud tomu dobře rozumím, tak Euro 3 = bez filtru a jak je to u plnění emisí Euro 4? Tam už byl vždy u 1.9TDI filtr pevných částic? A ještě taková podotázka - kolik rychlostí mám 1.9TDI 77kw (nikde jsem to tady nenašel)?

Editováno: , autor: ivoch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravim Vas, mam OII, 2007, nieco cez 220 tis. km, kod motora BLS, teda s DPF-kom :kol-32: ......viem, ze je to hlupost v aute atd. Ale mam pocit, ze nieco nie je tak ako ma byt. DPF mi svieti cca kazde 3 dni intenzivnej jazdy po meste. Ked mi zasvietil, vzdy som som spravil regeneraciu dlhou jazdou a kontrolka DPF zhasla. Dnes nesla zhasnut ani .... az nakoniec sa rozvietila kontrolka zhavenia a auto sa dalo do nudzoveho rezimu.

Otazky:

co stym dalej.....ake su moznosti....

Je normalne ze kontrolka sa rozvieti kazde 3 dni jazdou po meste? :kol-32:

je moznost DPF odpojit aby vsetko bolo OK?

vdaka za rozumne odpovede. :kol-34:

Editováno: , autor: misho1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkontroluj diagnostikou zanešení filtru při 220tis km už může být ko a furt se snaží regenerovat takže bud jestli je zanešenej tak můžeš experimentovat vyndat ho a na netu je spousta návodu a videjí jak ho vyčistit a vyzkoušet ho , nebo ho vyndat tzv. vykuchat nahrát novou pohádku bez DPF(ted mi tu bude spousta lidí kamenovat jak je to neekologické atd blá blá blá ) , nebo rovnou dát novej .

já mám 280 tis tedy na comonrajlu a zatím maká ale je to tím že auto jezdilo dlouhý trasy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

ako casto sa vam spusta regeneracia DPF pri jazdach v meste?

ahoj - mám presne takú istú O2 ako ty akurát s DSG a mám ju od februára - teda 10 mesiacov a ešte ani raz nezasvietila kontrolka filtra na palubovke - menil som už síce "snímač tlaku výfukových plynov" /svietila mi na palubovke žltá kontrolka motora a na diagnostike to vyhodilo túto chybu - po výmene už nič podobné nezasvietilo ani raz - je pravda, že jazdím aj mesto aj diaľnice.

 

a ako spoznám že sa mi spustí regenerácia v meste?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...